Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیوا لهونیان گفت: در تعطیلات نوروز امسال ۴۸ اکیپ عملیاتی و مراکز فوریت‌های برق در سطح شهرستان‌های تابعه و ۳۵ مرکز خدمات برق روستایی به صورت ۲۴ ساعته به همشهریان کردستانی خدمات ارائه کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق  کردستان گفت:با فعالیت ۹۰ نفر به صورت روزانه در قالب ۴۸ اکیپ عملیاتی، تلاش شد با تامین برق مطمئن و پایدار برای مشترکین، از بروز هرگونه اختلال در تامین برق مشترکان در ایام تعطیلات جلوگیری به عمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید: سامانه ۱۲۱ یکی از مهمترین پل‌های ارتباطی بین مشترکین و شرکت توزیع نیروی برق استان جهت رفع مشکلات مربوط به حوزه برق است و مشترکین برق می‌توانند در صورت بروز خاموشی برق منزل یا محل کار، روشنایی معابر و یا مشاهده حوادث از جمله برخورد خودرو با تیر برق، افتادن درخت بر روی شبکه برق و پارگی سیم، نوسان در ولتاژ تحویلی، مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۱ ثبت و پیگیری کنند.

به گفته لهونیان در ایام تعطیلات عید نوروز امسال بیش از ۴۳ هزار تماس در سامانه ۱۲۱ واحد عملیات و اتفاقات برق شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان به ثبت رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: دراین ایام مجموع خاموشی‌های بی برنامه و با برنامه ثبت شده در سراسر استان در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به طور متوسط در کمتر از ۵۴ دقیقه مرتفع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه121 شرکت توزیع برق شرکت توزیع نیروی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۱۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی هواشناسی برای ۱۴ استان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، برابر هشدارهای سازمان هواشناسی از تاریخ سه‌شنبه 1403/02/11 تا پایان روز پنج‌شنبه 1403/02/13 سامانه بارشی کشور را درگیر رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید که در برخی نقاط گردوخاک خواهد کرد.

این سامانه ار روز سه‌شنبه 1403/02/11 نیمه جنوبی استان‌های ایلام و لرستان، شمال خوزستان، جنوب غرب آذربایجان غربی، شمال غرب کردستان را در بر خواهد گرفت.

در ادامه نیز روز چهارشنبه 1403/02/12 استان‌های کرمانشاه، ایلام، خوزستان، بوشهر و نیمه غربی استانهای فارس، کردستان و لرستان تحت پوشش این سامانه قرار خواهند گرفت.

و در روز پنج‌شنبه 1403/02/13 استان‌های یزد، کرمان، هرمزگان، فارس، بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، کرمانشاه و کردستان متاثر از این سامانه خواند بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۱۴ استان
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکین سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه