Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته بیست و چهارم لیگ یک فوتبال ایران امروز با برگزاری ۲ دیدار آغاز شد و در یکی از این دیدار‌ها تیم فوتبال مس کرمان به مصاف شهرداری همدان رفت و با نتیجه ۳ بر صفر این تیم همدانی را شکست داد.

نتایج دیدار های هفته بیست و چهارم لیگ یک

دوشنبه ۱۵ فروردین

مس کرمان ۳ - شهرداری همدان صفر

گل‌های مس کرمان در این دیدار را امین کاظمیان (دقیقه ۴۰)، مهیار زحمت کش (دقیقه ۴۵) و امید پورقنبری (دقیقه ۲+۹۰) به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال مس کرمان با این پیروزی ۵۰ امتیازی شد و در رده نخست جدول لیگ یک فوتبال ایران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

فاصله مس و ملوان به یک امتیاز رسید/ یک لغزش تا جا به جا شدن صدر نشین خیبر خرم آباد یک - شمس آذر قزوین صفر

تک گل خیبری‌ها در این دیدار را حسین شهابی در دقیقه ۱۲ به ثمر رساند. خیبر خرم آباد با این پیروزی ۴۲ امتیازی شد و در رده سوم جدول لیگ یک فوتبال ایران جای گرفت.

برنامه دیدار های هفته بیست و چهارم لیگ یک

سه شنبه ۱۶ فروردین

مس شهر بابک - ملوان بندر انزلی / ساعت ۱۹:۴۵ خوشه طلایی ساوه - سایپا تهران / ساعت ۲۰:۰۰ قشقایی شیراز - آرمان گهر سیرجان / ساعت ۱۹:۴۵ ویستا توربین تهران - رایکا بابل / ساعت ۲۰:۰۰ استقلال خوزستان - ماشین سازی تبریز / ساعت ۲۰:۰۰ پارس جنوبی جم - شاهین شهرداری بوشهر / ساعت ۲۰:۰۰ شهرداری آستارا - استقلال ملاثانی / ساعت ۲۰:۱۵ باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ یک اخبار ورزشی فوتبال ایران ساعت ۲۰ ۰۰ مس کرمان لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۱۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ملی‌پوشان جوان هندبال کشورمان که در پنجمین اردوی تیم ملی به سر می‌برند، امروز در دومین دیدار دوستانه خود با تیم لیگ برتری سپاهان نوین برنده شدند.   ملی‌پوشان این دیدار را با نتیجه ۲۴ بر ۲۲ به سود خود به پایان رساندند.    تیم هندبال جوانان ایران چهارشنبه ۵ اردیبهشت نخستین دیدار دوستانه خود را برابر این تیم برگزار کرده بود.   با برگزاری این دو دیدار دوستانه پنجمین اردوی آماده‌سازی تیم هندبال جوانان ایران به کار خود پایان داد.

دیگر خبرها

  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • ملی‌پوشان دختر فوتبال ایران، تاجیکستان را گلباران‌کردند
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • اهدای جایزه باران مسطورا در کرمان
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت