Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال هوادار در حالی از ساعت ۲۰:۴۵ شامگاه امروز میزبان پرسپولیس در ورزشگاه پاس اکباتان بود که یحیی گل محمدی سرمربی سرخ پوشان به دلیل محرومیت از روی صندلی تماشاگران، بازی را تماشا می‌کرد.

* رضا درویش در نیمه دوم یک ردیف پایین‌تر از صندلی یحیی گل محمدی قرار گرفت اما گفتگوی خاصی بین آنها صورت نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* حمید مطهری در غیاب یحیی گل محمدی نکات فنی را به بازیکنان پرسپولیس گوشزد می‌کرد از محمد عسگری دیگر مربی کادر فنی خواست هنگام هماهنگی با یحیی گلمحمدی برای اجرای تاکتیک‌های درون زمین با وی هماهنگ شود.

* گل محمدی در حالی دستورات خود را به کنار زمین انتقال می‌داد که بوقچی های پرسپولیس شعارهای زیادی را در نیمه دوم سر دادند و بارها رضا عنایتی را به دلیل وقفه بازیکنان هوادار در زمین مسابقه مورد شعار قرار دادند.

* اعتراض به عملکرد داور مسابقه در نیمه دوم شدت گرفت اما یحیی گل محمدی تنها فردی بود که حتی از روی صندلی خود نیز بلند نشد تا حاشیه‌ای جدید برای خود و تیم ایجاد نکند.

* امید عالیشاه پس از ورود به زمین مسابقه بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را بر باز بست و بارها از هم تیم‌های خود خواست تا آرامش خود را حفظ کنند و تا پایان بازی به فکر گلزنی باشند.

* اعتراض‌های مکرر بازیکنان پرسپولیس سبب شد تا کریم باقری مربی این تیم از روی نیمکت بلند شود و از بازیکنان تیم بخواهد به هیچ وجه اعتراض نکنند. او حتی با سعید آقایی به تندی برخورد کرد و از او خواست روی نیمکت بنشنید و اعتراض نکند.

* یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در ۲۰ دقیقه پایان بازی با استرس بالا و در حالی که صورت خود را در بین دستانش قرار داده بود عملکرد بازیکنان خود را دنبال می‌کرد.

کد خبر 5459396 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال هوادار تهران تیم فوتبال پرسپولیس یحیی گل محمدی فوتبال تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس جام جهانی 2022 قطر تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتسال ایران وحید شمسایی فوتسال کشتی فرنگی تیم فوتبال هوادار تهران قهرمانی آسیا کشتی آزاد اردوی تدارکاتی یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۱۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از اینکه از سوی باشگاه تراکتور از یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتور نام برده شد؛ اینطور در رسانه‌ها عنوان شد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید مشکلش را حل کند.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران باشگاه تراکتور هم گفت که ما یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردیم. او در تلاش برای رفع مشکلات شخصی‌اش است تا در تبریز حاضر شود.

این صحبت‌ها این ذهنیت را پیش آورد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید تعهد بدهد. اما یحیی گل‌محمدی همه این اخبار را تکذیب کرد و گفت: به زودی با رفع مشکلات شخصی در تبریز حاضر خواهد شد.

در غیاب یحیی گل‌محمدی، حمید مطهری دستیار اولش در تیم پرسپولیس تیم تراکتور را هدایت خواهد کرد. تیم به رهبری او بازی با ذوب آهن در جام حذفی را با پیروزی پشت سر گذاشت.

با توجه به حساسیت بازی با استقلال تماشاگران تیم تراکتور امیدوار هستند یحیی گل‌محمدی با رفع مشکلات شخصی خود در این بازی حاضر شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • اعتراض نیمکت آلومینیوم به گل اورونوف
  • چهار بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • عصبانیت ستاره یونایتد: دست از آزارم بردارید