Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@14:15:15 GMT

لیگ برتر یک ماه تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۲۰۴۳

مسئول مسابقات سازمان لیگ توضیحاتی را در خصوص برنامه مسابقات در ایام ماه مبارک رمضان ارائه کرد.

به گزارش فارس، سهیل مهدی در خصوص برنامه بازی‌های لیگ و جام حذفی در ماه رمضان اظهار داشت: با توجه به اینکه دو تیم فولاد و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا بازی دارند، دیدیم که بازی‌های معوقه به لیگ به خاطر غیبت این دو تیم که در مسابقات حذفی کنار گذاشته شدند، تحمیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فرصت را مغتنم شمردیم و در ایام ماه مبارک فقط جام حذفی را داریم. به صورتی خواهد بود که نیمه نهایی و فینال را بعد از برنامه اعلام شده مرحله یک چهارم نهایی در روزهای بیستم و بیست و دوم داریم. ان‌شاالله در ایام عید فطر یا قبل از آن فینال جام حذفی را داریم و بعد از آن بلافاصله لیگ را شروع می‌کنیم.

مسئول مسابقات سازمان لیگ در خصوص اینکه هفته بعدی لیگ برتر چه زمانی برگزار می‌شود، گفت: به بعد از ماه مبارک رمضان موکول می‌شود. تمام مراحل جام حذفی تا پایان ماه رمضان تمام می‌شوند. تلاش می‌کنیم فینال یا در عید فطر باشد یا قبل از آن. 5هفته بعد از ماه رمضان باید تا قبل از فیفا دی داشته باشیم که لیگ را به اتمام برسانیم. در آن صورت باز به ایام فیفا دی می‌رویم که به لیگ تعطیلی تحمیل می‌شود و همچنین اردوی تیم ملی امید را نیز داریم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۲۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، روابط عمومی باشگاه گل‌گهر اینطور به محتوای مراسمی که امروز در ورزشگاه اختصاصی آنها در سیرجان برگزار شده، پرداخته است: «طی مراسمی در باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر و با حضور اعضای انجمن اهدای عضو ایران، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه، کادرفنی و بازیکنان تیم، این باشگاه به عنوان اولین حامی و سفیر اهدای عضو در میان باشگاه‌های فوتبال کشور معرفی گردید.» 

در مراسم امروز علاوه بر اعضای انجمن اهدای عضو ایران، شاهد حضور بازیکنان و کادر فنی تیم هم هستیم. همچنین اسفندیارپور، مدیرعامل باشگاه، در این گردهمایی برای دقایقی صحبت کرد و سایر اعضای هیئت مدیره باشگاه و کارخانه گل گهر هم حضور داشتند.

گل‌گهر پس از پیروزی در مسابقات جام حذفی این روزها با روحیه بیشتری ادامه مسابقات لیگ برتر و همین‌طور رقابت‌های جام حذفی را دنبال می‌کند و حالا بازیکنان و سایر اعضای باشگاه نیز در اقدامی خیرخواهانه بادریافت کارت اهدای عضو، پس از پایان زندگی به افراد دیگر زندگی خواهند بخشید.

دیگر خبرها

  • قهرمان جام حذفی ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر (عکس)
  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • دانشگر به پرسپولیس نمی‌رسد
  • 8 تیم برتر جام حذفی و جای خالی سرخابی‌ها
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • تمرین استقلال تعطیل شد