Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل پرسپولیس از وقت کشی تیم هوادار انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل هوادار در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: شما صحنه‌های بازی را دیدید. یک روزی کشورهای عربی را تقبیح می‌کردیم که ضد فوتبال هستند. شما از همان ابتدای بازی دیدید که به بهانه مختلف بازی را نگه داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما دیدید که در نیمه اول فقط سه دقیقه وقت اضافه گرفتند. هر بیننده عادلی این وقت را اندازه بگیرد. آیا دو برابر این وقت، وقت تلف شده بوده یا نه؟

او افزود: من یک روزی عرض کردم که نتیجه فوتبال در زمین فوتبال مشخص می‌شود اما امروز می‌بینیم که اینطور نیست و نتیجه جای دیگری رقم می‌خورد. فقط یک بار وقت تلف شده نیمه اول را محاسبه کنند اگر بیشتر از سه دقیقه نبود، هیچ کسی از پرسپولیس مصاحبه نمی‌کند.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا همچنان امیدوار به قهرمانی در لیگ برتر هستند، گفت: ما تا روز آخر امیدواریم به شرطی که نتیجه در زمین فوتبال رقم بخورد. هر دو دقیقه، سه دقیقه بازیکن تیم حریف خودش را به زمین می‌زد. گاهی روی بازیکن تیم ما خطا می‌شد اما بازیکن حریف خودش را به زمین می‌انداخت.

درویش در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا از گل‌محمدی حمایت می‌کند، بیان کرد: برای چه از آقای گل‌محمدی حمایت نکنیم؟ وقتی یک مربی، بهترین مربی ایران و آسیاست برای چه دفاع نکنیم؟

او در پایان با انتقاد از اشتباهات داوری گفت: یک بار اشتباه، دو بار اشتباه اما انگار اساس این است که نتایج ما با اشتباه رقم بخورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رضا درویش تيم فوتبال پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۲۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴

مطابق انتظار، پاریسی‌ها حضور پررنگی در این فهرست دارند. 

اتحادیه بازیکنان فوتبال فرانسه (UNFP)، نامزدهای کسب جوایز سال ۲۰۲۴ را اعلام کرد. این مراسم به طور گسترده در فرانسه به عنوان یکی از معتبرترین رویدادهای فصل شناخته می‌شود.

طرفداری | به گزارش اکیپ، مراسم یاد شده، در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. کیلیان امباپه سال گذشته برای چهارمین سال متوالی عنوان بهترین بازیکن سال را به دست آورد، در حالی که هم تیمی او نونو مندز، بازیکن جوان سال لیگ ۱ شد. فرنک هایسه که توانست تیم لنس را به مقام نایب قهرمانی برساند، به عنوان بهترین سرمربی سال انتخاب شده بود و بریز سامبا نیز عنوان بهترین دروازه بان سال را در آن مراسم، از آن خود کرد.

نامزدهای کسب جوایز اتحادیه بازیکنان فوتبال فرانسه (UNFP) در سال ۲۰۲۴:

بازیکن جوان سال لیگ 1:

الیسه بن سگیر (موناکو) رایان چرکی (لیون) دزیری دوئه (رن) لنی یورو (لیل) وارن زائر امری (پاری سن ژرمن)

دروازه بان سال لیگ 1:

مارکو بیزوت (برست) مارسین بولکا (نیس) لوکاس شوالیه (لیله) جانلوییجی دوناروما (پاری سن ژرمن) بریز سامبا (لنس)

سرمربی سال لیگ 1:

لوکا السنر (لوهار) لوئیز انریکه (پاری سن ژرمن) پائولو فونسکا (لیل) فرنک هایسه (لنس) اریک روی (برست)

بهترین بازیکن فرانسوی خارج از کشور:

ادواردو کاماوینگا (رئال مادرید) آنتوان گریزمان (اتلتیکو مادرید) مایک منیان (میلان) ویلیام سالیبا (آرسنال) اورلین شوامنی (رئال مادرید)

بازیکن سال لیگ 1:

پیر امریک اوبامیانگ (مارسی) عثمان دمبله (پاری سن ژرمن) پیر لیس ملو (برست) کیلیان امباپه (پاری سن ژرمن) ادون ژهگروا (لیل)

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • بررسی دیدارهای سرخابی ها در هفته بیست وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • احمدعباسی: برای سختی‌هایی که کشیدم گریه کردم
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • اختیارات درویش محدود شد؛ سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • بهترین بازیکن و آقای گل آسیا: حس هفتم تیم‌ملی
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان