Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل پرسپولیس به شدت به داوری دیدار تیمش با هوادار انتقاد کرد.

رضا درویش پس از تساوی بدون گل تیم پرسپولیس مقابل هوادار اظهار داشت:

روزهایی بود که ما کشورهای عربی را تقبیح می‌کردیم که اینها ضدفوتبال بازی می‌کنند، ولی شما از دقیقه یک دیدید که به بهانه‌های مختلف بازی را متوقف می‌کردند، اما سه دقیقه بیشتر وقت اضافه گرفته نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر بینده عادلی این وقت را اندازه بگیرد. آیا دو برابر این وقت، وقت تلف شده داشت یا خیر؟! متأسفانه بناست تصمیم‌گیری جای دیگری باشد،. ما فکر کردیم نتیجه در زمین مشخص می‌شود، ولی امروز می‌بینیم اینطور نیست و نتیجه جای دیگر رقم می‌خورد. فقط یک بار همین وقت نیمه اول را بگیرند و اگر بیشتر از سه دقیقه نبود، هیچ‌وقت دیگر کسی از پرسپولیس مصاحبه نمی‌کند.

به گزارش طرفداری؛ وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس همچنان به قهرمانی امیدوار خواهد بود یا خیر، گفت:

ما تا روز آخر امیدواریم ولی به شرطی که در زمین فوتبال تصمیم‌گیری شود، یعنی بازیکنان نتایج را مشخص کنند. وقتی هر دو سه دقیقه بازیکن تیم حریف خودش را زمین می‌زند، چه کار می‌شود کرد؟! گاهی اوقات روی بازیکن تیم ما خطا شد، ولی بازیکن حریف زمین می‌خورد یا توپ در زمین ما بود و بازیکن در نیمه خودشان زمین می‌خورد!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به این پرسش که «آیا همچنان حمایت‌ها از گل‌محمدی ادامه خواهد داشت؟»، تصریح کرد:

چرا نباید حمایت کنیم؟ وقتی یک مربی بهترین مربی ایران و آسیاست مگر می‌شود از او حمایت نکنیم؟

درویش در مورد ناراحتی هواداران پرسپولیس از داوری نیز توضیح داد:

اشتباه داوری یک بار باشد می‌گوییم اشتباه است،‌ دو بار باشد می‌گوییم اشتباه است، اما مثل اینکه اساس این است که نتایج ما با اشتباه داوری رقم بخورد.

اخبار داغ 

همسر فوتبالیست مشهور ایرانی در دوبی ملکه شد + عکس مجمعی که علی دایی عضوش نباشد، وجاهت ندارد / توییت غرور و شرمساری عضو مجمع! پورتو با عکسی از مهدی طارمی ماه رمضان را تبریک گفت گل زیبای لیونل مسی به لوریان (پاری سن ژرمن 4-1 لوریان) پست جنجالی آدریان رابیو: 11 به 12 بازی کردن سخت است!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۲۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند

پیش‌کسوت فوتبال سپاهان گفت: کمیته داوران باید برای بازی سپاهان و پرسپولیس داوری را بگذراند که تجربه خوبی داشته باشد که بتواند بازی را کنترل کند، باید از داور باتجربه و باکیفیت استفاده شود.

سیدمهدی سیدصالحی پیش‌کسوت فوتبال سپاهان در گفت‌و‌گو با فارس در خصوص بازی سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: بازی‌های سپاهان و پرسپولیس همیشه حساس است، تیم‌ها بالای جدول هستند و مدعی قهرمانی هستند؛ سپاهان با بردن پرسپولیس فاصله خود را با این تیم کم می‌کند و می‌تواند خود را به صدر جدول نزدیک کند.

وی ادامه داد: پرسپولیس بعد از حضور اوسمار و اضافه شدن اورنوف، عبدالکریم حسن و عیسی آل‌کثیر شاداب‌تر بازی می‌کند و ضعف این تیم در خط حمله برطرف شد، هر دو تیم دنبال بازی مالکانه هستند و جنگ هافبک‌هاست، هر تیمی از موقعیت‌ها استفاده کند، تمرکز بیشتری داشته باشد و شرایط ایده‌آل را داشته باشد، می‌تواند برنده بازی باشد.

سیدصالحی تصریح کرد: سپاهان بازیکنان خوبی دارد و بازیکنان خیلی خوبی نیز از آکادمی به تیم اضافه شدند، حواشی از طرف سازمان لیگ و فدراسیون علیه این تیم وجود داشته اما هواداران سپاهان توقع دارند، این تیم بهترین نتایج را بگیرد زیرا سپاهان از سال‌های گذشته طلایه‌دار فوتبال ایران بوده است.

پیش‌کسوت فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: سپاهان بازی با ذوب‌آهن و ملوان را پیروز شده و به لیگ برتر برگشتند اما شادابی کامل در سپاهان دیده نمی‌شود، سپاهان با بردن تیم پرسپولیس با اعتماد به نفس بالایی لیگ و جام حذفی را ادامه خواهد داد، سپاهان با پیروزی در این دیدار اتفاقات اخیر را به فراموشی می‌سپارد.

وی با اشاره به اهمیت داوری این دیدار گفت: حساسیت بازی برای داور زیاد است، تا زمانی که VAR نباشد برخی تیم‌ها از داوری ضرر می‌کنند، کمیته داوران باید داوری را بگذراند که تجربه خوبی داشته باشد که بتواند بازی را کنترل کند، باید از داور باتجربه و باکیفیت استفاده شود تا شائبه‌ای ایجاد نشود، همچنین نباید حواشی از سوی تیم‌ها ایجاد شود تا فشار بر روی داور بیشتر نشود.

سیدصالحی در پایان عنوان کرد: اگر قرار است از VAR استفاده شود باید در همه بازی‌ها باشد، تیم‌های بالای جدول و تیم‌های پایین جدول حساسیت بالایی برای بازی‌ها دارند، وقتی فقط در شهرآورد تهران از VAR استفاده می‌شود، نگاه به پرسپولیس و استقلال نسبت به تیم‌های دیگر متفاوت است در حالی که باید نگاه به همه بازی‌ها باید به یک شکل باشد، باشگاه‌ها باید ورود کنند و نباید بگذارند در حق تیمشان اجحاف شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعتراف لیگ برتر: داور اشتباه کرد، حق با شما بود!‏
  • ناتینگهام فارست، تیمی که همیشه در مورد داوری حقیقت را می‌گوید
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • اعتراف کمیته داوران لالیگا به اشتباهات داوری
  • اختیارات درویش محدود شد؛ سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!