Web Analytics Made Easy - Statcounter

خضریان نماینده مردم تهران در مجلس گفت: کمبود پزشک به ویژه پزشک متخصص از جمله مهمترین عوامل تشدید معضلات موجود است، به وجود آمدن بازار انحصاری در ارائه خدمات سلامت به خصوص خدمات تخصصی، کاهش کیفیت خدمات درمانی، افزایش خطا‌های پزشکی بر اثر فشار کاری به روی پزشکان و نبودن نیروی جایگزین و صف‌های طولانی انتظار برای مردم و توزیع نامتوازن پزشک در نقاط مختلف کشور از دیگر مشکلات کمبود پزشک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می‌گوید: کمیسیون اصل ۹۰ این معضلات را به خوبی شناخت و طی جلسات مختلف و البته با وجود برخی مقاومت‌ها در بخش‌های مختلف حاکمیتی و تخصصی، نهاد‌های تصمیم‌گیر را با ارائه دلایل متقن بر آن داشت تا با افزایش ظرفیت پزشکی موافقت کند.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: ظرفیت پذیرش دانشجوی پزشکی پایان مسیر کمیسیون اصل ۹۰ نیست، این کمیسیون در بخش اجرا و همچنین نظام‌مند کردن تربیت پزشک متخصص نیز برنامه جدی از وزارت بهداشت خواسته و آن را پیگیری خواهد کرد و قطعاً تا رسیدن به نتیجه مطلوب این مسیر دنبال خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رشته های پزشکی پزشک متخصص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۲۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است

به گزارش جماران؛ یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: قانون مهریه ۲ الی ۳ سال است که معطل مانده و دست هیات رییسه است.

‌کاظم دلخوش اباتری در گفت‌وگو با ایلنا درباره تعیین تکلیف قانون مهریه و بحث مالیات بر آن گفت: منتظر هستیم فعلا دست هیئت رئیسه است و ۲ الی ۳ سال است که معطل است.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی درباره اینکه در جامعه مطرح می‌شود چرا برای هر چیزی مالیات در نظر گرفته می‌شود و افکار عمومی این مطلب را به کمبود بودجه کشور ارتباط می‌دهد، بیان کرد: ما مخالف مالیات بستن‌های بیخود هستیم، همیشه من مخالف بودم.


 

دیگر خبرها

  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • پزشکی به شرط کسب درآمد
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌های سلامت اجتماعی است
  • پزشکی به شرط کسب درآمد!
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • صندلی های خالی دستیاری پزشکی تهدیدی جدی برای نظام سلامت
  • خبرهای جدید از افزایش تعطیلات آخر هفته از زبان یک نماینده مجلس
  • دولتمردان باید میزان تصدی‌گری خود در عرصه اقتصاد را کاهش دهند