Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-07@13:11:07 GMT

آیا گوشی جدید گلکسی M33 سامسونگ بهتر از گلکسی M32 است؟

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۲۱۴۷

آیا گوشی جدید گلکسی M33 سامسونگ بهتر از گلکسی M32 است؟

فرارو- هر دو گوشی سامسونگ گلکسی M33 5G و M32 5G از محبوب‌ترین‌های بازار هستند. سوالی که پیش می‌آید این است که آیا مدل جدید برتری خاصی نسبت به مدل قبلی دارد. در این جا مقایسه‌ای میان مشخصات این دو گوشی انجام شده است.


به گزارش فرارو، شرکت سامسونگ امروز جانشین گلکسی M32 5G با نام گلکسی M33 5G را در بازار هند معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدل جدید با برچسب قیمت ارزان تری در مقایسه با Galaxy M32 5G عرضه می‌شود. همچنین، کاربر ویژگی‌های ارتقا یافته از جمله نرخ تازه‌سازی بالاتر، پردازنده میان‌رده قدرتمند و ... را دریافت می‌کند. در اینجا ما ویژگی‌ها و قیمت هر دو گلکسی M33 5G و M32 5G را با هم مقایسه کرده ایم تا به شما کمک کنیم بفهمید کدام یک بهتر است.

قیمت

قیمت Samsung Galaxy M33 5G از ۱۸۹۹۹ روپیه (تقریبا معادل ۲۵۲ دلار آمریکا) شروع می‌شود. این قیمت برای نسخه پایه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده است. در حالی که نسخه دوم با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی با قیمت ۲۰۴۹۹ روپیه (تقریبا معادل ۲۷۲ دلار آمریکا) به فروش خواهد رسید. از سوی دیگر، گوشی گلکسی M32 5G با رم ۶ گیگابایتی و نسخه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی قیمتی معادل ۲۰۹۹۹ روپیه (تقریبا معادل ۲۷۸ دلار آمریکا) دارد. در حالی که نسخه دوم با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۲۲۹۹۹ روپیه (تقریبا معادل ۳۰۵ دلار آمریکا) در دسترس است.

طراحی و نمایشگر

از نظر طراحی، گلکسی M33 5G از گلکسی M32 5G عقب‌تر است. چرا که مدل پیشین دارای یک ماژول دوربین منحصر به فرد است که به آن ظاهری عالی می‌دهد. در مورد نمایشگر، مدل جدید دارای یک صفحه نمایش ۶.۶ اینچی فول اچ دی پلاس Infinity-V با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و محافظ گوریلا گلس ۵ است، در حالی که گلکسی M32 5G از صفحه نمایش ۶.۵ اینچی TFT با رزولوشن +HD بهره می‌برد. همچنین، نسخه قبلی از نرخ تازه سازی استاندارد ۶۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

عملکرد و باتری

گوشی گلکسی M33 5G از پردازنده Exynos 1280 محصول خود سامسونگ استفاده می‌کند که در گلکسی A53 5G نیز به کار رفته است. جالب است بدانید که قیمت A53 در مقایسه با Galaxy M33 5G تقریبا دو برابر است که این یک امتیاز مثبت برای گوشی M33 به حساب می‌آید. علاوه بر این، این گوشی هوشمند از افزایش فضای ذخیره سازی اضافی و رم مجازی پشتیبانی می‌کند. از سوی دیگر، گلکسی M32 5G با تراشه مدیاتک Dimensity 720 عرضه شده و از پشتیبانی رم مجازی برخوردار نیست.


در مورد باتری باید بگوییم که یک باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۲۵ واتی در گلکسی M33 5G استفاده شده، در حالی که گلکسی M32 5G دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، مدل جدید دارای سیستم عامل Android 12 با One UI 4.1 در بالا است، در حالی که نسخه قبلی با سیستم عامل Android 11 مبتنی بر One UI 3.1 عرضه می‌شود.

دوربین

گوشی گلکسی M33 5G دارای تنظیمات دوربین چهارگانه پشتی شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، لنز ۵ مگاپیکسلی فوق عریض با میدان دید ۱۲۰ درجه و یک جفت سنسور ۲ مگاپیکسلی است. علاوه بر این، این گوشی دارای یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است.


گوشی Galaxy M32 5G نیز با دوربین‌های چهارگانه در پنل پشتی معرفی شد. این دوربین‌ها شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است که با یک سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک جفت سنسور ۲ مگاپیکسلی جفت شده است. در پنل جلویی این گوشی یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی قرار دارد.

جمع‌بندی

با نگاهی به ویژگی‌های گفته شده، می‌توان گفت که جانشین گلکسی M33 5G گزینه بهتری نسبت به گلکسی M32 5G خواهد بود. با خرید این گوشی نرخ تازه‌سازی بالاتر، تراشه بهتر و ویژگی رم مجازی را با قیمت ارزان‌تری دریافت خواهید کرد. البته اگر فعلاً از Galaxy M32 5G استفاده می‌کنید، نیازی به تغییر نیست. این گوشی دارای طراحی شاخص به همراه ویژگی‌های دوربین خوب و پردازنده‌ای توانا است. با این حال، همه چیز بستگی به نیاز‌ها و سلیقه کاربر دارد. ممکن است برخی کاربران بخواهند گلکسی M32 5G قدیمی خود را با گلکسی M33 5G تعویض کنند.

منبع: gizbot

منبع: فرارو

کلیدواژه: نرخ تازه سازی تقریبا معادل ۱۲۸ گیگابایت دلار آمریکا ۸ گیگابایت گلکسی M32 5G گلکسی M33 5G مدل جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۲۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعات جدید از آیفون ۱۶ و چیدمان جدید دوربین‌ها

تصاویر منتشره از سری آیفون ۱۶ چیدمان دوربین و طراحی قاب پشتی گوشی‌ها را به‌نمایش می‌گذارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، یک وب‌سایت فرانسوی تصاویر قالب‌های منتسب‌به سری آیفون ۱۶ را فاش کرده است که چیدمان عمودی دوربین‌ها در آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس را تأیید می‌کند. در تصاویر می‌توانیم حلقه‌ی بزرگ شارژ MagSafe را نیز ببینیم.

مگ‌سیف اولین‌بار با سری آیفون ۱۲ به گوشی‌های اپل راه یافت و شارژ آیفون را راحت‌تر از قبل کرد. سیستم مگ‌سیف به حلقه‌ای از آهن‌ربا و سیم‌پیچ نیاز دارد. ظاهراً اپل در نسل جدید گوشی آیفون ضخامت این حلقه را کمتر کرده است.حلقه‌ی شارژ MagSafe در آیفون ۱۶ پرو باریک‌تر شده است.

سری جدید آیفون بی‌شک با تمام شارژرهای مگ‌سیف و Qi۲ سازگار خواهد بود. ساختار عمودی دوربین‌های آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس احتمالاً به این گوشی‌ها امکان ضبط ویدئوهای سه‌بعدی را می‌دهد.

فعلاً تاریخ رونمایی و قیمت گوشی‌های جدید اپل اعلام نشده، اگر این شرکت به سنت خود پایبند باشد احتمالاً اواخر تابستان شاهد رونمایی از آیفون‌های جدید خواهیم بود.

کد خبر 750535

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز (۱۸ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung
  • هوش مصنوعی عمر باتری گوشی گلکسیS۲۵ را بیشتر می‌کند
  • قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۲ پرو + مشخصات Redmi note 12 pro 5g (۱۷ اردیبهشت)
  • گوشی Moto G85 5G به زودی عرضه می‌شود
  • شیائومی پوکو F۵ + مشخصات، دوربین، قیمت و بررسی گوشی Xiaomi Poco F۵
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز (۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز ( ۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۱۶ اردیبهشت)
  • طرح آیفون ۱۶ فاش شد + تصاویر
  • اطلاعات جدید از آیفون ۱۶ و چیدمان جدید دوربین‌ها