Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، داریوش شجاعیان پس از کسب تساوی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی بود. هر دو تیم چند موقعیت داشتند. فکر می‌کنم مساوی عادلانه بود. در نیمه دوم چند موقعیت خوب داشتیم که اگر استفاده می‌کردیم می‌توانستیم با سه امتیاز بیرون بیاییم.

وی در خصوص اینکه بازی خیلی درگیرانه بود، گفت: پرسپولیس در کورس است و ما هم دنبال این هستیم که خودمان را به بالای جدول برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطمئن باشید در این بازی درگیری ایجاد می‌شود. فکر می‌کنم درگیری خاصی نبود. فوتبال است پینگ پنگ که نیست!

هافبک هوادار در خصوص رفتار روح‌الله باقری پس از پایان بازی عنوان کرد: فکر کنم بی‌ادبی کردند و مطمئناً بی‌ادبی واکنش دارد. فکر نمی‌کنم مسئله خاصی بود. 

شجاعیان در مورد اینکه چه کسی بی‌ادبی کرد، گفت: من نشناختم فکر می‌کنم یکی از اعضای کادر فنی تیم پرسپولیس بود. 

وی در مورد اینکه هواداران پرسپولیس اعتراض داشتند و معتقد بودند تیم هوادار برای خوشحالی استقلالی‌ها بازی کرد، اظهار داشت: نه، اینطور نیست. مطمئناً ما در هر تیمی بازی می‌کنیم ارق خاصی به تیم‌مان داریم و برای موفقیت هوادار تلاش می‌کردیم مطمئن باشید به همین روند ادامه می‌دهیم و خودمان را به بالای جدول می‌رسانیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: داریوش شجاعیان هوادار بی ادبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۲۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد

آفتاب‌‌نیوز :

مسعود شجاعی از زمان حضور در هوادار به عنوان سرمربی به احیای بازیکنان باتجربه خود پرداخته و از آن‌ها به بهترین شکل بازی گرفته است.

یکی از این بازیکنان یونس شاکری است که در علی‌رغم ۱۳ هفته سکونشینی در دوران محمود فکری، با تاثیرگذاری به لیگ برگشت و حتی در بازی قبلی هوادار در لیگ برتر به پیکان یک گل زیبا زده بود.

با این حال مصدومیت شاکری از ناحیه همسترینگ باعث شد او بازی صنعت نفت را از دست بدهد و با لباس شخصی در استادیوم حضور داشت.

او در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنکار ما اعلام کرد احتمالا در بازی با پرسپولیس در هفته بیست و هفتم به ترکیب برمی‌گردد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • واکنش تند باشگاه پرسپولیس به اقدام هواداران سپاهان
  • واکنش حجازی به اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • درخشش استقلالی سابق او را یاد تیم ملی انداخت
  • هوادار هتاک سپاهان به زنان پرسپولیسی دستگیر شد
  • پیام تند چهره پرسپولیسی‌ به هوادار جنجالی سپاهان در حمایت از دختران
  • شکایت پرسپولیس از هوادار سپاهان
  • شجاعیان در این فصل رکوردشکنی می‌کند!
  • شجاعیان: در کنار مسعود شجاعی پیشرفت می‌کنیم
  • سوپرگل داریوش شجاعیان برای هوادار در مقابل صنعت نفت