Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@00:29:34 GMT

درویش: نتایج جای دیگری رقم می‌خورد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۲۲۹۷

رضا درویش پس از تساوی بدون گل تیم پرسپولیس مقابل هوادار اظهار داشت: روزهایی بود که ما کشورهای عربی را تقبیح می‌کردیم که اینها ضدفوتبال بازی می‌کنند، ولی شما از دقیقه یک دیدید که به بهانه‌های مختلف بازی را متوقف می‌کردند، اما سه دقیقه بیشتر وقت اضافه گرفته نشد. هر بیننده عادلی این وقت را اندازه بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا دو برابر این وقت، وقت تلف شده داشت یا خیر؟! متأسفانه بناست تصمیم‌گیری جای دیگری باشد. ما فکر کردیم نتیجه در زمین مشخص می‌شود، ولی امروز می‌بینیم اینطور نیست و نتیجه جای دیگر رقم می‌خورد. فقط یک بار همین وقت نیمه اول را بگیرند و اگر بیشتر از سه دقیقه نبود، هیچ‌وقت دیگر کسی از پرسپولیس مصاحبه نمی‌کند.

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس همچنان به قهرمانی امیدوار خواهد بود یا خیر، گفت: ما تا روز آخر امیدواریم ولی به شرطی که در زمین فوتبال تصمیم‌گیری شود، یعنی بازیکنان نتایج را مشخص کنند. وقتی هر دو سه دقیقه بازیکن تیم حریف خودش را زمین می‌زند، چه کار می‌شود کرد؟! گاهی اوقات روی بازیکن تیم ما خطا شد، ولی بازیکن حریف زمین می‌خورد یا توپ در زمین ما بود و بازیکن آنها در نیمه خودشان زمین می‌خورد!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به این پرسش که «آیا همچنان حمایت‌ها از گل‌محمدی ادامه خواهد داشت؟»، تصریح کرد: چرا نباید حمایت کنیم؟ وقتی یک مربی بهترین مربی ایران و آسیاست مگر می‌شود از او حمایت نکنیم؟

درویش در مورد ناراحتی هواداران پرسپولیس از داوری نیز توضیح داد: اشتباه داوری یک بار باشد می‌گوییم اشتباه است،‌ دو بار باشد می‌گوییم اشتباه است، اما مثل اینکه اساس این است که نتایج ما با اشتباه داوری رقم بخورد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان دعای روز دوم رمضان طرح ترافیک 1401 لیگ برتر ۲۱ رضا درویش پرسپولیس ماه رمضان دعای روز دوم رمضان طرح ترافیک 1401 قیمت گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۲۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه به بارسا: دروازه‌بان والنسیا بدل تراشتگن شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا نیمه پرحادثه‌ای را مقابل والنسیا پشت سر گذاشت و در نهایت با شکست 2-1 به رختکن رفت.

بارسا ابتدا با گل دقیقه 22 فرمین لوپز پیش افتاد، سپس روی اشتباه مارک آندره تراشتگن بازی در دقیقه 27 به تساوی رسید. تراشتگن هنگام خروج از دروازه در عبور توپ از بالای سر هوگو دورو ناکام بود و این مهاجم به راحتی دروازه را باز کرد. در دقیقه 38 هم روی تکل اشتباه رونالد آرائوخو، والنسیا به یک ضربه پنالتی رسید و گل دوم را په‌په‌لو به ثمر رساند.

بارسا برای جبران نتیجه بازی روی دروازه حریف فشار می‌آورد و به یک موقعیت ایده‌آل  رسید که خروج به موقع دروازه‌بان حریف این فرصت را از تیم میزبان گرفت.

لامینه یامال با استفاده از سرعت بالای خود موفق شد پاس جاسیوروفسکی به سمت دروازه را دریافت کند و به سمت دروازه حرکت می‌کرد که خروج جورجی مامارداشویلی مانع از گلزنی او شد.

بعد از اینکه صحنه مشکوک به نظر می‌رسید و یامال همراه بازیکنان بارسا خواستار بازبینی صحنه شدند، دوربین‌های تلویزیونی نشان دادند که مامارداشویلی خارج از محوطه جریمه با دست چپش روی توپ اثر گذاشته است.

داور پس از بررسی VAR از نمایشگر کنار زمین استفاده کرد و مطمئن شد که این دروازه‌بان برای مهار توپ خارج از محوطه جریمه از دستش استفاده کرده که او را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد.

پس از اخراج مامارداشویلی، خائومه دومنک به جای آندره آلمیدا وارد زمین شد تا درون دروازه والنسیا قرار بگیرد. بارسا در وقت‌های اضافه اعلام شده به دلیل این اخراج فشار روی دروازه تیم 10 نفره را افزایش داد اما در نهایت نیمه با برتری تیم میهمان به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • هدیه به بارسا: دروازه‌بان والنسیا بدل تراشتگن شد
  • اختیارات درویش محدود شد؛ سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • با این لگد قلب آرسنالی‌ها ایستاد! (عکس)‏
  • داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه
  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!