Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@15:11:49 GMT

مطهری: قوی‌تر از بهانه‌ها باش

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۲۳۴۲

مطهری: قوی‌تر از بهانه‌ها باش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حمید مطهری پس از تساوی بدون گل تیم‌های فوتبال پرسپولیس و هوادار در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: با این شروع می‌کنم که این هم یک سبک فوتبال است. هوادار اگر این سبک را انتخاب کرده من راجع به تیم آنها حرفی نمی‌زنم. آنها اگر این سبک را انتخاب کرده‌اند ما باید شرایط‌مان را بهتر می‌کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام مدل‌های حمله را تمرین کرده بودم. موقعیت‌های مختلفی هم داشتیم.

وی ادامه داد: اگر ابتدای مسابقه به گل می‌رسیدیم شرایط فرق می‌کرد. ابتدا از دو طرف حمله کردیم و وقتی آنها متوجه برنامه ما شدند کانال‌های کناری را بستند. سعی کردیم موقعیت شوت‌زنی ایجاد کنیم که دروازه‌بان آنها خوب کار کرد. در نهایت باید بگویم به سبک انتخابی تیم هوادار احترام می‌گذارم، اما ما فوتبال خیلی خوب و رو به جلویی بازی کردیم و متاسفانه توپ‌های ما گل نشد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درموردعملکرد تیم داوری در این مسابقه خاطرنشان کرد: اصلاً نمی‌خواستم درمورد داوری صحبت کنم. نمی‌دانم داوری‌ها در هفته‌های اخیر چرا دوست دارند بازی‌های پرسپولیس مساوی شود. درمورد تیم داوری حرف ندارم و تنها یک نکته می‌گویم؛ نیمه اول 3 دقیقه وقت اضافه داشت؟ خدا را شاهد می‌گیرم نمی‌خواستم حرفی بزنم، چون وقتی حرف می‌زنم برخی‌ها می‌گویند «قوی‌تر از بهانه‌ها باش»، اما من بهانه نمی‌آورم. مسئولیت این نتیجه با  کادر فنی است. این بهانه نیست، بلکه واقعیتی است که اتفاق افتاد.

مطهری ادامه داد: سبک بازی تیم حریف در لحظاتی ما را تحت تاثیر قرار داد. سبک بازی حریف ممکن است تیم را  عصبی کند. این موضوع را گوشزد کرده بودیم و اعتقاد داریم که تیم بزرگی مانند پرسپولیس نباید تحت تاثیر قرار بگیرد. آخر بازی هم همین را به بازیکنان گفتم که آنها دنبال همین شرایط بودند، اما ما در همین لحظات باید بزرگی خود را نشان دهیم. در شروع مسابقه و بین دو نیمه این نکات را به بازیکنان گفته بودیم، اما در لحظاتی از بازی بازیکنان عصبی شدند و تمرکز خود را از دست دادند.

وی گفت: ما تسلیم نمی‌شویم. جنگیدن و قهرمان شدن در خون پرسپولیس است. بازهم برای قهرمانی می‌جنگیم، چون این وظیفه ما است. باید حرفه‌ای فکر کنیم و لیگ را پرقدرت ادامه دهیم و منتظر نتایج سایر تیم‌ها باشیم. در 7 هفته اتفاقات زیادی رخ خواهد داد. ما محکم و امیدوارانه کار خود را ادامه می‌دهیم تا به هدف‌مان برسیم.

مطهری درخصوص آخرین شرایط حامد لک و علت غیبت وی در بازی امروز، تصریح کرد: اصلاً بحثی وجود نداشت و ما اجازه نمی‌دهیم بحثی ایجاد شود. بازیکن اجازه بحث کردن ندارد. هرکسی به وظایف خودش آشنا است. حامد یک اشتباه کرد و از تمرین گروهی منع شد و اصلاً بحث درگیری مطرح نبود. در تیم ما همه چیز بر اساس احترام است. خط خوردن حامد لک انضباطی بود و چون تمرکز وی کمی پایین آمده بود این اتفاق تلنگری برای او باشد. مربیان همیشه با این چالش‌ها روبرو هستند و این اتفاق یک راهکار است.

بیشتر بخوانید:

هافبک پرسپولیس از بازی بعدی محروم شد طارمی نیمکت‌نشین شد، محبی خط خورد حواشی عجیب پایان بازی پرسپولیس و هوادار

254 251

کد خبر 1618583

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۲۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری  اردوی هفت گردی گفت: اصفهان  به‌واسطه داشتن معماری زیبای اسلامی، پل‌های سرپوشیده، مساجد و مناره‌های منحصر به فرد شایسته بهترین‌ها است و مردم خونگرم دیار نصف جهان لایق بزرگترین خدمات فرهنگی هستند.

مهدی سلطان آقایی  افزود: سالروز تولد شیخ بهایی بزرگ معمار اصفهان ، بهانه‌ای برای اهمیت بیشتر به اصفهان به عنوان سرچشمه هنر و فرهنگ کشور و فرصتی برای نشان دادن توانمندی شهرداری اصفهان جهت ارتقای رقابت کیفی در برگزاری برنامه‌های فرهنگی در سطح جامعه است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: برنامه‌هایی همچون «جشنواره غذا‌های سنتی اصفهان» در فرهنگسرای شاهنامه و جشن بزرگ «به نام نصف جهان» با اجرای برنامه‌های شاد و جذاب در مجموعه گردشگری باغ فدک از جمله این برنامه‌ها است.

او با بیان اینکه برگزاری سلسله برنامه‌های «هنرواره نقاشی» با موضوع «اصفهان شهر زندگی» ویژه مدارس منطقه از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در هفته فرهنگی اصفهان است، اظهار کرد: برگزاری اردوی «هفت گردی» نیز بهانه‌ای برای آشنایی شهروندان با جاذبه‌های گردشگری منطقه ۷ اصفهان است.

سوم تا نهم اردیبهشت به نام «هفته فرهنگی اصفهان» نام‌گذاری شده است




باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • لیگ قهرمانان آسیا لغو شد!
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)
  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند
  • مطهری:برد تراکتور را به خانواده لاله تقدیم می‌کنم
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • تداوم تحریم‌های آمریکا علیه ایران به بهانه پهپادی
  • به بهانه کاهش نرخ زاد و ولد در ایران/ چرا زنان ایرانی میلی به فرزندآوری ندارند؟
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش