Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالحمید شیخی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان امسال با توجه به فروکش کردن شیوع ویروس کرونا برنامه‌های متنوعی فرهنگی و مذهبی از سوی هیأت‌های مذهبی، گروه‌های مجازی، پایگاه‌ها، مساجد، حسینیه‌ها و عاشقان و شیفتگان اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) با هدف تقویت فضای معنوی و بهره مندی از فیوضات ماه مبارک رمضان آماده و اجرای آن آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان گناوه افزود: پیش از آغاز ماه ضیافت الهی آئین‌های آماده سازی و غبارروبی مساجد و حسینیه‌ها و هیئت‌ها برای ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان انجام گرفت و این امکان‌های مقدس برای ماه مهمانی خدا آماده شدند.

وی گفت: در ایام ماه مبارک رمضان امسال در بیش از ۷۰ مکان مقدس در شهر و روستا شهرستان گناوه برنامه‌های متنوع مقابله قرآن، ادعیه ویژه ماه مبارک رمضان و نماز جماعت در سه نوبت با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: اجرای مسابقات فرهنگی –مذهبی همراه با جوایز، برگزاری زیارت آل یاسین، دعای سمات، دعای توسل و سخنرانی از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده این ایام است.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان گناوه گفت: برنامه جز خوانی و ختم گروهی قرآن کریم در گروه‌های مجازی و همچنین به صورت حضوری با آغاز ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان آغاز شده است.

شیخی اضافه کرد: مناجات شبانه با فرازهایی از دعای ابو حمزه ثمالی در گلزار مطهر شهدا گناوه برای این ایام تدارک دیده شده است که از پنجم ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ویژه برنامه زلال احکام و شرح و توضیح احکام روزه و روزه داری، اذان و قرآن و تفسیر آیات نورانی قرآن از دیگر برنامه‌های در ماه مبارک است.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان گناوه بیان کرد: سفره کریمانه در نیمه ماه مبارک رمضان به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) و کمک به نیازمندان، برپایی مواکب، برگزاری عزاداری و شب زنده داری در لیالی قدر و برپایی دسته‌های عزاداری روز شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) در سطح شهر از جمله دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در ماه ضیافت الهی امسال است.

وی یادآور شد: کمک‌های مومنانه، توزیع بسته‌های معیشتی، طبخ غذا متبرک و دستگیری از نیازمندان توسط هیأت‌های مذهبی، خیرین و گروه‌های خودجوش مردمی بین محرومان و نیازمندان از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است که تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

کد خبر 5459430

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه ماه مبارك رمضان قرآن کریم بوشهر ویروس کرونا ماه رمضان 1401 کرمانشاه ماه مبارك رمضان گردشگری خراسان رضوی روز طبیعت مسافران نوروزی آمار کرونا سفرهای نوروزی بازگشایی مدارس خطبه های نماز جمعه ماه مبارک رمضان دیگر برنامه شهرستان گناوه هیئت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۲۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ هفته فرهنگی شهرستان زرندیه با ۶۴ عنوان برنامه‌ مختلف فرهنگی و اجتماعی از ۱۰ اردیبهشت تا روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه در سال گذشته برای اولین بار در این روز برگزار شد که مورد استقبال مردم این شهرستان واقع شد.

برای برگزاری این هفته برنامه‎های متنوعی من جمله یادواره شهدای شهرستان، جشن بزرگ قرآنی، عطرافشانی و گلباران مزار شهداء، تجلیل از مفاخر و بزرگان اقشار مختلف جامعه، دیدار با خانواده معظم شهداء و ایثارگران، دیدار با اصحاب فرهنگ وهنر، برگزاری یادواره خانگی شهداء، برگزار مسابقات مختلف ورزشی، تقدیر از معلمان شهرستان، تقدیر از کارگران شهرستان، تجلیل از بسیجیان شهرستان، تجلیل از حافظان و قاریان قرآن کریم می‌توان اشاره کرد.

همچنین به کارگاه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، اسم گذاری معابر و میادین به اسم روز شهرستان، جشن بزرگ کودک و خانواده، برپایی نمایشگاه‌های کتاب، تقدیر از بانوان فعال فرهنگی، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، برگزاری مجالس تعزیه خوانی، راه اندازی دسته‌های عزاداری به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع)، همایش بادبادک‌ها، برگزاری مسابقات نقاشی، عکاسی و انشاء با موضوع من زرندیه را دوست دارم، برگزاری ورزش صبحگاهی، برگزاری مسابقات کتابخوانی، برپایی ایستگاه‌های سلامت، برگزاری همایش دوچرخه سواری، چاپ پوستر و تقویم روز شهرستان می‌توان اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه پاسداشت هفته عقیدتی در شهرستان زابل
  • پیکر شهید دفاع مقدس بوشهری پس از ۴۰ سال شناسایی شد
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی درآذربایجان غربی
  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • گناوه میزبان شهید دوران دفاع مقدس خواهد بود
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • اسلامی: گروسی به ایران می‌آید
  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • 9۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور