Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید ولی موسوی در این دیدار ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان گفت: تلاش می شود در سال ۱۴۰۱ هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه رویکرد متفاوتی را نسبت به سال گذشته دنبال کند چرا که جامعه نیازمند پیشرفت و توسعه است و مردم نیز شایسته بهترین خدمات هستند.

رئیس هیات اندیشه‌ورز بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد افزود: وظیفه رسانه‌ها ایجاد فضای امید آفرینی و وحدت بین مردم و مسئولان است و باید به نحوی خدمات نظام و مطالبات مردم انعکاس داده شود که دشمن نتواند از آن سوءاستفاده کند و به طور دقیق و شفاف امر اطلاع رسانی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مسائل کلیدی و توسعه‌ای در کهگیلویه و بویراحمد مورد توجه جدی قرار گیرند و از طریق رسانه پیگیری شوند گفت: باید پروژه‌های استان که در سطح ملی نیازمند هم افزایی و تخصیص اعتبار هستند از طریق رسانه‌ها به اطلاع مسئولان کشوری رسانده شوند تا بتوانیم از قبل آن اعتبارات ملی بیشتری را دریافت کنیم.

موسوی ابراز داشت: بسیج رسانه در بحث وحدت آفرینی و انسجام بین رسانه‌ها باید پیشگام باشد و بتوانیم در تولید فرهنگ، اخلاق و ادب در جامعه الگو باشیم.

 رئیس  هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: رسانه ها در  ایجاد فضایی آرام  و وحدت آفرین در استان برای کار و تلاش بیشتر مسؤلان نقش مهمی دارند که در کنار مطالبه گری باید به این مهم توجه بیشتری داشته باشند.

موسوی گفت: در تدارک هستیم تا بعد از ماه مبارک رمضان هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه را به شهرستان‌های استان ببریم و ضمن شنیدن درد دل اصحاب رسانه در بحث دوره‌های آموزشی و ارایه خدمات رفاهی نیز کمک هایی را داشته باشیم.

رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا ) یاسوج نیز در این دیدار ضمن تبریک سال نو گفت: به نظر می رسد باید در راستای تحقق منویات رهبری و شعار سال رسانه‌ها ساماندهی و به این سمت سوق داده شوند تا کارآیی بیشتری را در جامعه شاهد باشیم.

بهنام احمدی بر ضرورت پرداختن رسانه‌ها به پروژه‌‌های مهم و حیاتی در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد و گفت: با هم افزایی بیشتر می‌توان شاهد تحولات و توسعه استان بود و در این زمینه آبرسانی به چهار شهرستان کهگیلویه از جمله موضوعاتی است که می‌توان به آنها پرداخت.

مسئول سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار ضمن خیرمقدم به میهمانان گفت: امیدوارم سال جدید برای اصحاب رسانه سالی پر از خیر و برکت باشد.

سرگرد فخرالدین رضایی با اشاره به اینکه سال گذشته با تشکیل هیئت اندیشه ورز اتفاقات و تمهیدات خوبی را شاهد بودیم افزود:  سال ۱۴۰۱ برای اصحاب رسانه سال بسیار مهمی است .

وی به راه اندازی کارگروه های مختلف خبرنگاری در هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه اشاره کرد و گفت: در این کارگروه‌ها مسائل مهمی در حوزه شعار سال، سیاست، فرهنگی، اقتصادی، مسائل شهری و سایر بخش‌ها به صورت تخصصی از سوی خبرنگاران دنبال و گزارش‌های فاخری تولید می‌شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس هیات اندیشه ورز کارگروه مسائل اقتصادی هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۲۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل امور عشایر استان گفت: بازگشایی جاد‌ه های عشایری ، آبرسانی سیار ، تامین امنیت مسیر کوچ از جمله اقدامات امور عشایر استان در سال جدید برای کوچ عشایر می‌باشد.   آذرفر افزود: کهگیلویه و بویراحمد در مسیر کوچ عشایر استان‌های فارس، خوزستان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری واقع شده است.   از جمعیت ۷۰۰ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد ، ۷۲ هزار نفر عشایر هستند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • تولید اثر فاخر سینمایی از زندگی محیط بان شهید «هوشنگ نصیری»
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای شعار سال تدوین شد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • اندیشه‌های استاد شهید مطهری ماندگار و جاودانه است
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای و گفتمان‌سازی شعار سال تدوین شد