Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروهی از بانک‌های آلمانی هشدار دادند در صورتی که واردات نفت و گاز از روسیه متوقف شود این کشور درگیر یک رکود بزرگ اقتصادی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین الملل ایران اکونومیست به نقل از رویترز، یک لابی بزرگ بانکی در آلمان امروز هشدار داد در صورت قطع واردات نفت و گاز از روسیه این کشور درگیر یک رکود اقتصادی سنگین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلمان به عنوان بزرگ‌ترین اقتصاد اتحادیه اروپا برای تامین انرژی مورد نیاز خود به شدت به روسیه وابسته است و بانک‌های این کشور نسبت به احتمال وقوع هر گونه اختلال در صادرات حامل‌های انرژی از روسیه به این کشور ابراز نگرانی کرده‌اند.

کریستین سوینگ، مدیرعامل دویچه بانک آلمان به عنوان دبیر لابی بانکی BDB این کشور گفته که به خاطر درگیری نظامی روسیه با اوکراین بانک‌های آلمانی انتظار دارند که رشد اقتصادی این کشور به میزان قابل توجهی کاهش یافته و به حدود 2 درصد برسد.

سوینگ به خبرنگاران گفت: در صورتی که واردات نفت و گاز از روسیه متوقف شود شرایط به مراتب بدتر خواهد شد. در این زمان شاهد یک رکود سنگین و اجتناب‌ناپذیر در آلمان خواهیم بود.

سوینگ همچنین از بانک مرکزی اتحادیه اروپا خواست تا اقداماتی را‌‌‌‌‌‌‌‌ در راستای مقابله با تورم در دستورکار قرار دهد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: خبرگزاری فارس برچسب ها: اتحادیه اروپا ، بانک مرکزی ، روسیه ، رکود ، اقتصادی ، صادرات ، نفت ، لابی ، دویچه ، رشد اقتصادی ، گاز ، اوکراین

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: اتحادیه اروپا بانک مرکزی روسیه رکود اقتصادی صادرات نفت لابی دویچه رشد اقتصادی گاز اوکراین نفت و گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۳۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار؛ این قارچ‌ها را نخورید

به گزارش خبرآنلاین، سازمان اورژانس کشور از مسمومیت ۵۳ نفر در بازه زمانی ۸ فروردین تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در کشور خبر داد و اعلام کرد ۱۴ نفر از این مسمومان همچنان بستری و تحت نظر هستند.

طبق اعلام این سازمان استان‌های فارس با ۱۶، لرستان با ۱۲ و کرمانشاه با ۱۰ نفر، بیشترین مسمونان با قارچ وحشی را در کشور داشته‌اند. هیچ یک از مسمومان، جان خود را از دست نداده است.

این سازمان با اشاره به حجم بالای بارش در فصل بهار در اکثر نقاط کشور و افزایش رویش انواع قارچ‌ها در طبیعت، اعلام کرد: برخی گروه‌های طبیعت گرد نسبت به مصرف این قارچ‌ها اقدام می‌کنند که می تواند موجب بیماری آنها شود. با توجه به گرایش جوانان و مردم به طبیعت گردی، لازم است هشدارهای لازم نسبت به پرهیز از مصرف قارچ‌ها در طبیعت داده و رسانه ها نیز در این زمینه اطلاع نقش آفرینی کنند.

233233

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903103

دیگر خبرها

  • هشدار به اتحادیه اروپا درباره مصادره دارایی‌های روسیه
  • دهه ۹۰؛ دهه‌ی «رکود، عبرت، تجربه»
  • صادرات سیر پارس‌آباد به روسیه و آذربایجان
  • تورم ترکیه در ماه آوریل به ۷۰ درصد رسید
  • هشدار؛ این قارچ‌ها را نخورید
  • بانک جهانی خواستار حمایت از بخش خصوصی در افغانستان شد
  • هشدار نگران‌کننده یک اقتصاددان نسبت به تشدید تورم/ نرخ واقعی تورم کشور چه عددی است؟
  • آلمان سامانه پدافند هوایی اوکراین را تقویت می‌کند
  • آمریکا هشدار سفر به آلمان را تشدید کرد
  • آلمان درباره حملات سایبری به روسیه هشدار داد