Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@13:26:30 GMT

حمایت ۴۰ هزار حامی از ایتام لرستان

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۳۵۰۵

حمایت ۴۰ هزار حامی از ایتام لرستان

طائف با بیان اینکه ۴۰ هزار حامی از ایتام لرستان حمایت می کنند گفت: سرانه هزار کودک یتیم کمتر از ۱۰۰ هزار تومان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید طائف در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: در استان لرستان ۱۱ هزار و ۶۰۰ یتیم تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند که این تعداد ایتام توسط حدود ۴۰ هزار حامی حمایت می شوند و برخی از حامیان به صورت مناسبتی فعالیت دارند ولی تلاش می شود تا این حامیان حفظ شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سرانه کمک به ایتام در کشور یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است اما این سرانه در استان لرستان کمتر از ۶۳۱ هزار تومان در سال است ولی از این تعداد سرانه هزار کودک یتیم در استان کمتر از ۱۰۰ هزار تومان است.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد لرستان تصریح کرد: در ایام ماه مبارک رمضان، طرح اکرام ایتام نیز در همه شهرهای استان برگزار می شود و حامیان در این ماه، ایتام زیادی را تحت پوشش قرار می دهند.

طائف با اشاره به اقدامات کمیته امداد در ماه رمضان، گفت: در این ماه قرار است که ۷۰ هزار بسته مواد غذایی تهیه و در بین خانوارهای نیازمند توزیع شود.

وی بیان کرد: از دیگر اقداماتی که در این ماه انجام می شود، طبخ غذای گرم است که امسال قرار است دو هزار پرس غذای گرم با همکاری مراکز نیکوکاری طبخ و در بین نیازمندان توزیع شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۳۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حسین نژاد شامگاه دوشنبه در نشست با معلمان حامی ایتام و محسنین در اردبیل اظهار کرد: ۲ هزار و ۵۸۷ نفر از معلمان اردبیلی با ثبت نام در طرح اکرام، حامی ایتام و محسنین هستند که با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود می‌کوشند آینده‌ای روشن را برای فرزندان تحت تکفل رقم بزنند.

وی خاطرنشان کرد: این تعداد از معلمان حامی، حمایت از ۳ هزار و ۶۲۵ نفر از ایتام و محسنین استان اردبیل را برعهده گرفته‌اند که به صورت ماهیانه کمک‌های خود را به حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند.

حسین‌نژاد بیان کرد: در سال گذشته معلمان نیکوکار در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بیش از دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی به کودکان و نوجوانان تحت حمایت کمک کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد ترویج فرهنگ خیر و احسان در جامعه است، گفت: معلمان تربیت کننده نسل آینده هستند که به عنوان یک فرد نیکوکار می‌توانند در تربیت نسل آینده به عنوان انسان‌هایی نوعدوست و خیرخواه، کمک حال و یاریگر کمیته امداد در رسیدگی به امور نیازمندان باشند.

حسین‌نژاد نقش ویژه معلمان در ترویج همدلی و ایثارگری اجتماعی در جامعه را یادآور شد و بیان کرد: جامعه فرهنگی و معلمان در برابر پدیده‌های اجتماعی بی‌تفاوت نبوده و همواره در هدایت جامعه به سمت فعالیت‌های خیرخواهانه، نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند.

وی از معلمان و فرهنگیان استان به عنوان سفیران مهربانی یاد کرد و گفت: قدردان یکایک معلمان و فرهنگیان نیکوکار استان هستیم که با حمایت‌های خود از ایتام و محسنین، می‌کوشند تا آینده‌ای درخشان برای آنها رقم بخورد.

کد خبر 6092585

دیگر خبرها

  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • روایت معلم نیکوکار بیرجندی که ۱۱ فرزند معنوی دارد
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  • حمایت بیش از ۶۰۰۰ معلم کرمانی از ایتام 
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند