Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@08:38:04 GMT

پرداخت ۴۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۳۵۳۴

پرداخت ۴۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیر شعب بانک کشاورزی خوزستان از پرداخت ۴۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان استان در سال گذشته خبر داد.

جهانپور معماریان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در سال گذشته مبلغ ۴۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان، دامداران، بهره‌برداران، صنعت و خدمات بخش کشاورزی در استان خوزستان پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص حمایت مالی از بخش کشاورزی در سال ۱۴۰۱ افزود: بانک کشاورزی متولی مالی بخش کشاورزی است و وظیفه خود را حمایت همه جانبه از تولید و اشتغالزایی می‌داند.

معماریان تصریح کرد: در سال جاری تمام قوای خود را علاوه بر پرداخت تسهیلات به بخش کشاورزی، بر تحقق شعار سال که از طرف مقام معظم رهبری تعیین و ابلاغ شده است قرار داده‌ایم.

مدیر شعب بانک کشاورزی خوزستان گفت: پرداخت تسهیلات در بخش کشاورزی موجب ایجاد اشتغال پایدار و بالا رفتن سطح تولید خواهد شد و بانک‌ کشاورزی با داشتن بدنه کارشناسی و ساختار دانش بنیان، در تحقق اهداف دولت در بخش کشاورزی پیشگام بوده است و با ایجاد اشتغال پایدار، موجبات افزایش تولید را نیز فراهم خواهد ساخت.

وی در خصوص پرداخت تسهیلات در سال گذشته اظهار کرد: در این راستا در سال گذشته ۴۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی به ۳۱ هزار و ۶۴۴ متقاضی در استان پرداخت شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان تسهيلات بانک کشاورزی كشاورزان ۴۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات سال گذشته بخش کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۳۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد

 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی شِشتَمَد گفت: این تسهیلات در راستای ارتقای درجه و ضریب مکانیزاسیون شهرستان ششتمد در قالب خط اعتباری مکانیزاسیون پیگیری و صرف خرید ماشین آلات کشاورزی و دنباله بندها شده است.

علیرضا هاشم آبادی با بیان اینکه افزایش عملکرد تولید محصولات نیازمند به‌روزرسانی دانش کشاورزان و نوسازی ادوات است، افزود: استفاده از سامانه های نوین در مراحل کاشت تا برداشت، منجر به افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی می شود.

شهرستان ششتمد دارای ۱۶ هزار و ۹۰۰ هکتار کشتزار آبی و بیش از ۲۴ هزار هکتار دیمزار، ۱۶۳ هزار راس دام سبک و ۲ هزار و ۵۶۵ راس دام سنگین است و سالانه ۹۳ هزار تن محصولات زراعی، باغی، دامی و آبزی تولید می کند که مهمترین تولیدات آن گندم، جو، پنبه، زعفران، بادام و پسته است.

در این شهرستان بیش از ۱۱ هزار و ۸۰۳ نفر بهره بردار در بخش کشاورزی و دامپروری فعالیت دارند که از ۱۵۴ حلقه چاه عمیق و نیمه عمیق، ۲۰۰ رشته قنات و ۷۵ دهانه چشمه بهره می برند.

مرکز شهرستان تازه‌تاسیس شِشتَمَد در ۲۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • بانک‌ها بیش از ۵.۶ همت وام ازدواج و فرزند پرداخت کردند
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • موفقیت بانک ملی ایران در جذب سرمایه اجتماعی با پرداخت تسهیلات خرد
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • سال گذشته ۱۰هزار میلیارد ریالی به طرح‌های اولویت دار جهاد کشاورزی همدان پرداخت گردید
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲