Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-03@04:25:29 GMT

فعالیت اینماد‌های بی ستاره دو برابر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۳۷۰۹

فعالیت اینماد‌های بی ستاره دو برابر می‌شود

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اعلام کرد که با توجه به بررسی‌ها و تصمیم‌گیری‌های انجام شده در سال جاری سطح فعالیت اینماد بدون ستاره دو برابر می‌شود.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز؛ بر اساس طبق گزارش‌هیا به دست آمده، اینماد‌های بدون ستاره در فصل زمستان، استقبال خوب کسب و کار‌های خرد از اینماد بدون ستاره ادامه داشته و با توجه به بررسی‌ها و تصمیم‌گیری انجام شده، در سال ۱۴۰۱ سطح فعالیت اینماد بدون ستاره دو برابر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از ابلاغ اجرای الزام اینماد کسب و کار‌های اینترنتی برای پرداخت‌یار‌ها توسط متولی شبکه پرداخت کشور در خرداد ماه ۱۴۰۰، اینماد بدون ستاره به عنوان راهکار پیشنهادی بخش خصوصی برای کسب و کار‌های خرد مطرح و پس از برگزاری جلسات کارشناسی بین مرکز تتا، بانک مرکزی، شرکت شاپرک و بخش خصوصی با محوریت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، نهایی و به عنوان بخشی از تدابیر مشترک جهت اجرای بهینه الزام اینماد برای پرداخت‌یار‌ها طی اطلاعیه رسمی در شهریور ماه منتشر شد.


اینماد بدون ستاره در واقع فرآیند ساده شده اعطای نماد اعتماد الکترونیکی برای کسب و کار‌های خرد است که به عنوان اولین تجربه مجوز ثبت - محور در کشور صرفا با احراز هویت و دامنه عملیاتی شده و ظرف چند دقیقه قابل دریافت است. البته به منظور مدیریت ریسک ناشی از عدم انجام احراز‌های دیگر در فرآیند اصلی اینماد و جلوگیری از بروز تخلفات و کلاهبرداری‌های گسترده، کسب و کار خرد به گونه‌ای تعریف شد که تعداد و مجموع مبلغ تراکنش‌های آن در ماه به ترتیب کمتر از ۵۰ عدد و ۵۰ میلیون تومان باشد و این موضوع به صورت سیستمی کنترل می‌شود.


بدیهی است در صورت عبور کسب و کار خرد از سطح تعیین شده، کسب و کار موظف است ظرف ۱۰ روز نسبت به طی مراحل کامل اعطای اینماد و دریافت اینماد ستاره‌دار اقدام کند.


پیرو استقبال بسیار خوب کسب و کار‌های خرد از اینماد بدون ستاره در فصل پاییز ۱۴۰۰، گزارش اینماد‌های بدون ستاره در فصل زمستان نیز نشان دهنده ادامه استقبال کسب و کار‌های خرد، به عنوان یک راهکار موفق بوده به گونه‌ای که تاکنون بیش از ۳۸۰۰ اینماد بدون ستاره اعطا شده که اکثر این کسب و کار‌های خرد تا قبل از آن امکان ثبت و استفاده از مزایای داشتن مجوز قانونی محروم بودند، ولی با استفاده از قابلیت ثبت اینماد بدون ستاره توانسته‌اند از مزایای مجوز قانونی نزد یک مرجع حاکمیتی نیز بهره‌مند شوند که همانا این مهم هدف مشترک وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی بوده است.


مرکز تتا ضمن ارائه گزارش اینماد بدون ستاره به عنوان اولین مجوز ثبت - محور در کشور که طی همکاری و تعامل مثبت حاکمیت و بخش خصوصی عملیاتی شده است، با توجه به ارزیابی ریسک به عمل آده و تصمیم گیری انجام شده در سال ۱۴۰۱ نسبت به افزایش سطح فعالیت اینماد بدون ستاره به ۱۰۰ تراکنش و مجموع مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان در ماه اقدام کرده است.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

 

پایان پیام//

برچسب ها: اینماد ، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ، وزارت صمت ، کسب و کار آنلاین لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000R4b

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: اینماد مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت کسب و کار آنلاین اینماد بدون ستاره کسب و کار های خرد فعالیت اینماد بدون ستاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۳۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم غیرمنتظره: ستاره میلان جدا می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، مانیان از زمان پیوستن به میلان توانست به یکی از بازیکنان مهم و کلیدی این تیم تبدیل شود و نقش مهمی را در کسب عنوان قهرمانی روسونری در رقابت‌های سری آ ایتالیا ایفا کرد و توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

قرارداد این بازیکن با باشگاه میلان تا تابستان ۲۰۲۶ ادامه دارد و مذاکرات با مدیر برنامه‌های او از سوی مدیران باشگاه میلان چند ماهی است که آغاز شده اما هنوز به نتیجه خاصی نرسیده است و گفته می‌شود که شاید او در فکر ترک این باشگاه باشد.

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت خبر داده است که این ستاره فرانسوی در شرایط عجیبی در میلان قرار دارد و احساس می‌کند که شاید این باشگاه نتواند فرصت لازم برای درخشش را به او بدهد و عملکرد این تیم در این فصل باعث ناامیدی و ناراحتی بسیار او شده است.

مانیان که در حال حاضر 3.2 میلیون یورو دستمزد دریافت می‌کند به دنبال افزایش قابل توجه مبلغ برای ادامه حضور در میلان است و گفته می‌شود که وضعیت فعلی این تیم باعث شده است که او دیگر تمایلی به ادامه همکاری با این تیم نداشته باشد و شاید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سن سیرو را ترک کند.

دیگر خبرها

  • ستاره شمس آذر: به تیم‌های بزرگ‌تر هم فکر می‌کنم!
  • پائز ستاره‌های تیم ملی را سورپرایز کرد
  • دل یک ستاره از تهران با استقلال است!
  • تداوم ناکامی جود بلینگام برابر بایرن مونیخ: بدون حتی یک پیروزی!
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • ستاره‌های بایرن از بازی برگشت در برنابئو می‌ترسند!
  • دنیای بدون معلم، هرگز
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند
  • تصمیم غیرمنتظره: ستاره میلان جدا می‌شود