Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی منچستریونایتد از تیم ملی انگلیس به عنوان بخت اول قهرمانی در جام جهانی یاد کرد.

به گزارش ایران اکونومیست و به نقل از اسکای اسپورت، رالف رانگنیک، سرمربی موقت منچستریونایتد قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را پیش‌بینی کرد. این مربی آلمانی معتقد است که کشورش آلمان و انگلیس مدعیان کسب این جام در اواخر امسال هستند و شانس انگلیس در این راه بیش‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او هم‌چنین کریستیانو رونالدو و کشورش پرتغال را نادیده گرفت.

قرعه‌کشی مرحله گروهی بزرگ‌ترین رویداد فوتبال روز جمعه در دوحه قطر برگزار شد و انگلیس یکی از مدعیان قهرمانی در این مسابقات، برابر ایالات متحده، ایران و اسکاتلند، ولز یا اوکراین قرار گرفت. رونالدو و پرتغال نیز در گروه H قرار دارند که غنا، اروگوئه و کره جنوبی نیز در این گروه قرار دارند.

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد که به صورت موقت تا پایان فصل هدایت این تیم را بر عهده دارد درباره شانس قهرمانی تیم‌ها در جام جهانی گفت: گفتنش سخت است. من فکر می‌کنم انگلیس تیم خوبی دارد، آن‌ها قطعا تیمی هستند که می‌توانند به قهرمانی برسند. من هم‌چنین فکر می‌کنم آلمان با هدایت هانسی فلیک اکنون در موقعیت خوبی قرار دارد. من فکر می‌کنم یک مزیت برای انگلیس در راه رسیدن به قهرمانی می‌تواند حتی این باشد که جام جهانی در پاییز برگزار می‌شود. یعنی رقابت‌های لیگ برتر ادامه دارد و بازیکنان در کوران آمادگی در جام جهانی حاضر می‌شوند. 

او افزود: آخرین باری که انگلیس قهرمان جام جهانی شد به سال ۱۹۶۶ برمی‌گردد. یادم می‌آید این اولین جام جهانی بود که من آن را تماشا کردم، هنوز هم به یاد دارم.

سرمربی منچستریونایتد که برای حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده مبارزه می‌کند، گفت که او هشت ساله بود که بازی فینال در ومبلی بین آلمان غربی و انگلیس را دید که با برتری ۴ بر ۲ انگلیسی‌ها به پایان رسید.

انگلیس در دوره قبل جام جهانی توانست به جمع چهار تیم پایانی راه یابد ولی با شکست برابر کرواسی به دیدار رده‌بندی رفت و در دیدار رده‌بندی نیز مغلوب بلژیک شد تا در رده چهارم قرار گیرد. این تیم هم‌چنین در دوره قبل یورو ۲۰۲۰ به فینال رسید ولی با شکست در ضربات پنالتی برابر ایتالیا نایب قهرمان شد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: رالف رانگنیک ، جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: رالف رانگنیک جام جهانی ۲۰۲۲ قطر جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۳۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی + فیلم

دیدار تیم‌های منچستریونایتد و برنلی در چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ‌برتر انگلیس با تساوی یک بر یک به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچستریونایتد و برنلی عصر _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وپنجم لیگ‌برتر انگلیس از ساعت ۱۷:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با تساوی یک بر یک به‌پایان رسید.

آنتونی در دقیقه ۷۹ برای منچستریونایتد و زکی آمدونی در دقیقه ۸۷ از روی نقطه پنالتی برای برنلی گلزنی کردند.

خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی کد خبر 748528

دیگر خبرها

  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی + فیلم
  • ببینید | منچستریونایتد - برنلی
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • عصبانیت طرفداران منچستریونایتد از اظهارات تن هاخ: فصل بعد هم خبری از قهرمانی نخواهد بود!
  • مناظره داغ روی کین و ایان رایت؛ آیا برونو فرناندز کاپیتان مناسبی برای منچستریونایتد است؟
  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - ۲ شفیلد یونایتد + ویدئو