Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: همزمان با آغاز اعزام کاروان های راهیان نور در نیمه اسفند ۱۴۰۰ تاکنون، ۴هزار و ۳۷۰مسافر این کاروان‌ها از طریق ناوگان حمل ونقل عمومی این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین علیرضا معیری پور افزود: سفر این تعداد مسافر کاروان‌ها توسط ۱۱۸ دستگاه اتوبوس مربوط به ناوگان عمومی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به عملکرد این معاونت در بخش جابه جایی مسافران نوروزی نیز گفت:از ۲۵اسفند۱۴۰۰ تا پایان روز سیزده فروردین امسال ۷۲هزار و ۵۹۲مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه سفر کرده اند که این عدد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷درصد کاهش داشته است.

معیری پور افزود:در این مدت به منظور حفظ و ارتقای خدمات رسانی به مسافران نوروزی گشت های نظارت و بازرسی ناوگان حمل و نقل عمومی با قوت و مستمر در تمام ساعات شبانه روز توسط کارشناسان ایمنی و ترافیک و حمل و نقل مسافر انجام شد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود : این اداره کل تمام توان خود را برای تامین ناوگان اتوبوسی ایمن و کارآمد هم برای کاروان های راهیان نور و هم سایر مسافران به کار بسته است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: اداره کل راهداری و حمل و نقل کاروان های راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب کشور تین روابط عمومی حمل و نقل جاده ای اتوبوس مسافران نوروزی ناوگان حمل و نقل خدمات رسانی به مسافران حمل و نقل عمومی ترافیک راهیان نور مسافران حمل و نقل جاده ای استان قزوین حمل و نقل جاده ای ناوگان حمل حمل و نقل اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۳۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۵۵ قزوینی به حج تمتع اعزام می‌شوند

مدیرکل حج و زیارت استان قزوین گفت: امسال از استان قزوین اعزام ۱۰۵۵ زائر به حج تمتع قطعی شده و ۳۰ نفر هم خدمه کاروان‌ها هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، بشیر سلیمی امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در همایش متمرکز زائران بیت‌الله الحرام اظهار کرد: پس از ۹ سال انتظار دو روز پیش نخستین کاروان عمره‌گزاران به حج عازم شدند و در دعای پر فیض کمیل شرکت کردند.

وی افزود: امسال ۸ کاروان از استان قزوین به حج تمتع اعزام می‌شوند و سبد متنوعی با هزینه‌های متوسط و بالا در اعزام‌ها پیش‌بینی شده تا همه گروه‌ها بتوانند از این سفر معنوی بهره‌مند شوند؛ امسال از استان قزوین اعزام ۱۰۵۵ زائر به حج تمتع قطعی شده و ۳۰ نفر هم خدمه کاروان‌ها هستند.

مدیرکل حج و زیارت استان با یادآوری اینکه یک مجموعه اقامتی و هتل در مدینه منوره با ۶ گروه داریم که توسط استان قزوین مدیریت می‌شود و در ایام حج به زائران خدمت‌رسانی می‌کند، گفت: قرار شد ظرفیت حداکثری حج با شفافیت عرضه شود و در این راستا وقتی با یک روز اطلاع قبلی سایت باز شد، در چند دقیقه ثبت‌نام زائران انجام شد و شفافیت و عدالت توزیعی صورت گرفت.

سلیمی ادامه داد: درباره عتبات عالیات با توجه به جمعیت استان رتبه هشتم اعزام کشور را داریم و استان‌های غربی را هم پوشش می‌دهیم و شرکت‌های مجری را بیشتر می‌کنیم تا خدمت‌رسانی تسهیل شود.

وی با بیان اینکه استقبال دانشگاهیان از زیارت عتبات بیشتر شده است، تصریح کرد: امسال کوچک‌ترین زائر استان یک کودک ۴ ساله و کهنسال‌ترین فرد هم یک مادر ۸۷ ساله است و رده سنی در اعزام‌ها جوان‌تر شده است.

کد خبر 748065

دیگر خبرها

  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • ۱۰۵۵ قزوینی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید