Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@14:01:59 GMT

دلیلی که اهمیت بازی استقلال و پیکان را چند برابر می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۳۸۸۷

دلیلی که اهمیت بازی استقلال و پیکان را چند برابر می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ برتر دو تیم استقلال و پیکان در روز سه شنبه به مصاف هم می‌روند که این دیدار می‌تواند تکلیف بالای جدول را تا حدود زیادی مشخص نماید.

شاگردان فرهاد مجیدی در پایان هفته بیست و سوم با ۵۴ امتیاز در صدر جدول حضور دارند تا به عنوان شانس اول قهرمانی در این فصل معرفی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاصله این تیم با تیم دوم ۶ و با تیم سوم در حالی ۱۰ امتیاز است که یک بازی نسبت به تیم سوم (سپاهان) کمتر دارد و در صورت پیروزی مقابل پیکان این فاصله به ۱۳ امتیاز افزایش می‌یابد.

در حال حاضر فولاد و مس رفسنجان با ۲۴ بازی ۳۸ و ۳۵ امتیازی هستند و گل گهر با ۲۳ بازی ۳۴ امتیازی است و این تیم‌ها هنوز روی کاغذ برای قهرمانی شانس دارند.

استقلال در حال حاضر ۵۴ امتیازی است و آنها ظرفیت کسب ۲۱ امتیاز دیگر را هم دارند و حداکثر امتیاز این تیم در فصل جاری می‌تواند به عدد ۷۶ برسد. شاگردان مجیدی اگر در هفته بیست و چهارم پیکان را شکست داده و جمع امتیازات شان به عدد ۵۷ برسد، عملاً ۳ تیم فولاد، گل گهر و مس رفسنجان شانس قهرمانی حتی روی کاغذ را هم از دست می‌دهند چون با امتیازاتی که الان دارند و امتیازاتی که پیش رو دارند، امکان رسیدن به امتیاز ۵۷ را نخواهند داشت؛ در این صورت روی کاغذ هم تنها ۳ تیم استقلال، پرسپولیس و سپاهان شانس قهرمانی خواهند داشت.

بازی استقلال و پیکان از این نظر اهمیت فراوانی دارد که نتیجه این بازی می‌تواند دایره تیم‌هایی که روی کاغذ شانس قهرمانی دارند را کوچک‌تر کرده و رقابت بر سر قهرمانی را به ۳ تیم می‌رساند.

استقلال و پیکان در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر سه شنبه و از ساعت ۲۰:۴۵ در حضور تماشاگر به میدان می‌روند.

کد خبر 5458767 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال پیکان تهران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران جام جهانی 2022 قطر تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال هوادار تهران فوتسال وحید شمسایی کشتی فرنگی کشتی آزاد قهرمانی آسیا اردوی تدارکاتی استقلال و پیکان هفته بیست روی کاغذ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۳۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود

به گزارش قدس آنلاین آتیلا حجازی درباره حضورش در سازمان لیگ اظهار کرد: امروز جلسه هماهنگی قبل از بازی استقلال و ذوب‌آهن بود. تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد و فقط یک نکته باقی می‌ماند که خیلی دوست ندارم درباره‌اش صحبت کنم. دوست دارم هواداران فردا به عنوان بازوی توانمند کنارمان باشند.

وی در مورد برگزاری بازی استقلال با پیکان در هفته پایانی لیگ برتر که گفته می‌شود با حضور تماشاگران برگزار می‌شود، گفت: در این مورد صحبت خواهیم کرد و نباید پیش‌داوری کنیم. در حال صحبت کردن هستیم تا بهترین راهکار را انتخاب کنیم.

دیگر خبرها

  • تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود
  • تغییرات به سود استقلال خواهد شد/ ذوب‌آهن حریف خطرناکی است
  • استقلال - ذوب آهن؛ از دست دادن امتیاز؛ شاید به قیمت از دست رفتن قهرمانی / پیش بازی
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود
  • پرسپولیس نباید امتیاز از دست بدهد/ اوسمار کیفیت خود را نشان دهد
  • اعتراف یک پرسپولیسی؛ نکونام و هاشمی نسب شاهکار کرده اند | شانس قهرمانی یک تیم بیشتر است
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن