Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران به تشریح اقدامات این نهاد در ایام نوروز پرداخت و گفت: اجرای ۲۲ هزار متر فرش گل و کاشت ۵۱ هزار اصله نهال در مناطق مختلف پایتخت از مهمترین اقدامات در ایام نوروز بود.

به گزارش قدس آنلاین از معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، حسین نظری به اینکه طرح استقبال از بهار ۱۴۰۱ در پنج محور اصلی اجرا شد، افزود: در مناطق ۲۲ گانه ۵۱ هزار اصله کاشت نهال، ۴۳۴ هزار متر خط کشی پیاده رو، اجرای ۲۲ هزار متر فرش گل، ۷۳ هزار متر رنگ آمیزی، ۱۰۲ هزار متر آسفالت و لکه گیری و جمع آوری ۴۶ هزار تن آسفالت انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص ساماندهی میدان ها و پل های شاخص در مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران گفت: حدود ۱۵۹ هزار مترمربع کندکوب و واکاری، حدود ۵۹ هزار متر مربع رنگ آمیزی المان های شهری، ۹۵ هزار پاکسازی جداره و سطوح معابر شهری و ۹۳ هزار متر خط کشی انجام شد.

به گفته نظری در آماده سازی محور خیابان حضرت ولیعصر(عج) حدود ۱۶ هزار متر مربع کند و کوب و واکاوی، ۱۵ هزار متر خط کشی محوری معابر، ۱۶ هزار متر کاشت گل و گیاه، ۶ هزار متر رنگ آمیزی نرده های ترافیکی در طرح استقبال از بهار ۱۴۰۱ اجرا شد.

وی در خصوص آماده سازی مبادی ورودی شهر در طرح استقبال از بهار عنوان کرد: ۱۱ هزار متر نورپردازی، گل آرایی و آذین بندی، هفت هزار تن جمع آوری خاک و نخاله ساختمانی و عمرانی و ۱۷ هزار متر مربع پاکسازی جداره ها و سطوح معابر شهری در مبادی اصلی شهر انجام شده که در چهار ایستگاه استقبال از مهمانان نوروزی میزبان بیش از ۴۰۰ هزار نفر از شهروندان کشورمان بودیم.  

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران تاکید کرد: استقبال از بهار یکی از دلایلی بود که خدماتمان را در شهر افزایش دهیم و نشاطی به جامعه اعطا کنیم که مردم با کیفیت بیشتری سال نو را آغاز کنند. در این طرح نیز مانند طرح های گذشته برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان محترم تلاش خود را به کار گرفتیم و امیدوارم این اقدامات رضایت مردم را همراه داشته باشد.    

به گفته وی، این طرح از اواسط اسفند سال گذشته با بیش از ۵۰۰ برنامه به مناطق ۲۲ گانه ابلاغ شد تا شهروندان عزیز سال نو را با نشاط بیشتری آغاز کنند.

نظری خاطرنشان کرد: اجرای طرح استقبال از بهار ۱۴۰۱ با همت معاونت های خدمات شهری و محیط زیست، امور اجتماعی و فرهنگی، حمل و نقل و ترافیک، فنی و عمران، شهرسازی و معماری و مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران اجرایی و عملیاتی شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کاشت گل و گیاه استقبال از بهار طرح استقبال از بهار شهرداری تهران مناطق ۲۲ گانه هزار متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۳۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تهران از پاریس تمیزتر است

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با تأکید بر اینکه تهران از پاریس حتما تمیزتر است، گفت: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، رضا محمدی در حاشیه مراسم تکریم از ۸۰۰ نفر از پاکبانان پایتخت به مناسبت روز جهانی کارگر در جمع خبرنگاران، گفت: براساس آمار و ارقام وضعیت تهران به لحاظ نظافت از پاریس بهتر است.

وی با اشاره به نظرسنجی از شهروندان درباره نظافت پایتخت، تأکید کرد: سامانه ای تحت عنوان ۱۳۷ وجود دارد که شهروندان می‌توانند موارد را به این سامانه اطلاع بدهند که شکایت ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، یکی از مشکلات شهرداری در حوزه جمع آوری پسماند مدل ماشین آلات جمع آوری پسماند در شهر بود، بطوریکه معدل مدل ماشین آلات پسماند از مدل ۹۱ تا پایان اردیبهشت سال جاری به مدل سال ۱۴۰۰ می‌رسد.

تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت

وی اظهار کرد: همچنین کف حقوق پاکبانان از ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ۱۲ میلیون تومان رسیده است که قطعا این موضوعات اثر خود را در کف خیابان و نظافت شهر خواهد گذاشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «طرح نور» مورد استقبال مردم قرار گرفته است | استان تهران تقسیم می شود؟ | قرارداد شهرداری تهران با چین هیچ نقطه منفی ندارد
  • مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود
  • کاشت نهال متناسب با آب و هوای شهرستان دهلران باشد
  • ضرورت بروزرسانی تجهیزات منابع طبیعی
  • وضعیت عجیب در پایتخت؛ شکل‌گیری محل جدید برای کاسبی مردم! +تصویر
  • اوضاع نظافت تهران از پاریس هم بهتر است؛ آمار هم داریم
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • امروز چهلم بهار است؛ جشنی که از یاد رفته!
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر