Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-09@00:24:37 GMT

برپایی نمایشگاه قرآن در گرو تخصیص اعتبار است

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۳۹۹۰

برپایی نمایشگاه قرآن در گرو تخصیص اعتبار است

علی امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: همه ساله نمایشگاه قرآن به صورت سراسری با غرفه‌های متنوع در نیمه دوم ماه مبارک رمضان برپا می‌شد که کرونا این برنامه را دو سال با محدودیت روبرو کرد.

رئیس اداره امور قرآنی فرهنگ و ارشاد چهارمحال وبختیاری با بیان اینکه برپایی این نمایشگاه در سال جاری به تخصیص اعتبارات بستگی دارد، افزود: برنامه‌ریزی‌های مربوط به برگزاری نمایشگاه قرآن در سال جاری در حال برگزاری است و تا کنون به هیچ استانی سهمیه برگزاری داده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه قرآن حدود ۱۰۰ الی ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار لازم دارد که لیست برنامه‌ها به همراه مبلغ مورد نیاز در انتظار تأیید وزارت‌خانه هستند، ادامه داد: پیش‌بینی‌‎های لازم برای برپایی غرفه‌های عفاف و حجاب، خطاطی، نمایشگاه کتاب، اجرای تئاتر و ... در فرهنگ‌سرای شهرکرد انجام شده است.

امینی بیان داشت: در صورت عدم تخصیص بودجه و برگزار نشدن نمایشگاه برنامه‌های روتین از جمله برگزاری کرسی تلاوت و کلاس‌های قرآن در رشته‌های مختلف در شهرستان‌ها را دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/68036

منبع: فارس

کلیدواژه: علی امینی چهارمحال وبختیاری نمایشگاه قرآن نمایشگاه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۳۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی دختران دانش آموز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، دختران دانش‌آموز در این نمایشگاه، توانمندی‌های علمی فرهنگی خود را به نمایش گذاشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۵۶۳ برنامه هفته هلال احمر در مازندران اجرا می شود
  • تخصیص اعتبار برای مرمت مساجد تاریخی «چهلستون» و «یری پایین» زنجان
  • برپایی «گعده امین» در نمایشگاه کتاب تهران/ یک پلتفرم کتابی در راه است
  • تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند
  • ۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای در اصفهان برپا می‌شود
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • برپایی نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی دختران دانش آموز
  • نمایشگاه کتاب به مثابه پارک برای گشت‌وگذار نیست!