Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال که سال ۱۴۰۰ را با موفقیت به پایان رساند تا با صدرنشینی سال و قرن جدید را آغاز کند، در آستانه انجام بیست و چهارمین دیدار این فصل خود قرار دارد و این در حالی است که آنها با ۵۴ امتیاز در صدر جدول قرار داشته و نه تنها اولین و تنها تیمی هستند که در این فصل از مجموع ۵۰ امتیاز عبور کردند، بلکه تنها تیم بدون شکست مسابقات هم می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی پوشان در حالی ۲۳ بازی خود را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند که در مرکز زمین این تیم یک بازیکن به اندازه‌ای خوب بوده که نه تنها لقب مهندس را از هواداران این تیم گرفته، بلکه با دعوت به تیم ملی مزد زحماتش را هم دریافت کرد.

مهدی مهدی پور که دومین فصل حضورش در استقلال را تجربه می‌کند امروز تبدیل به یکی از مهره‌های ثابت این تیم شده که آبی‌ها حتی تصور بازی در غیاب او را هم ندارند. این هافبک ۲۷ ساله یکی از دو بازیکن استقلال است که در تمام دیدارهای این تیم حضور داشته؛ و تنها بازیکن استقلال است که با ۲۰۲۴ دقیقه حضور در میدان از مرز ۲۰۰۰ دقیقه بازی در این فصل عبور کرده تا پر کار ترین بازیکن فصل این تیم و رکورددار حضور در میدان در لیگ برتر باشد.

مهدی پور تنها یک نیمه را در این فصل از دست داده و به جز آن در تمام دقایق حضور تیمش در زمین بازی کرده است. تنها ۴۵ دقیقه‌ای که استقلال بدون مهدی پور بازی کرد به اولین نیمه این فصل آنها و بازی مقابل هوادار در هفته اول باز می‌گردد که مهدی پور در ترکیب ثابت نبود و از ابتدای نیمه دوم جای زبیر نیک نفس را در زمین گرفت و تا همین الان بدون وقفه و یک نفس برای آبی پوشان در زمین حضور داشته است.

مهدی پور که رکورددار حضور در میدان است، یکی از دو بازیکن استقلال است که در تمام دیدارهای این فصل حضور داشته و نفر دوم یک تازه وارد به اسم جعفر سلمانی است که باوجود بازی در پست مدافع چپ، با ۴ گل سومین گلزن برتر تیمش در این فصل است.

سلمانی هم در تمام دیدارهای تیمش حضور داشته و به جز ۲ بازی در هفته‌های ششم و هجدهم مقابل گل گهر و تراکتور، در سایر دیدارها در ترکیب ثابت قرار داشته است. سلمانی با ۲۳ بازی و ۱۸۴۳ دقیقه حضور در میدان بعد از مهدی پور دومین بازیکن پر کار استقلال در فصل بیست و یکم است.

سلمانی را به لحاظ دقایق حضور در میدان یک خارجی تازه وارد سایه به سایه تعقیب می‌کند که خیلی‌ها او را نه تنها بهترین خرید این فصل استقلال می‌دانند، بلکه به زعم بسیاری این بازیکن بهترین بازیکن این تیم و حتی شاید لیگ برتر در فصل جاری باشد.

کوین یامگا بازیکن چند پسته ای که از هفته دوم به استقلال پیوست و امروز با ۱۰ گل زده یکی از شانس‌های آقای گلی لیگ برتر است، به جز ۳ بازی در تمام دیدارهای این تیم در ترکیب اصلی قرار داشته تا امروز با ۱۷۹۶ دقیقه حضور در میدان سایه به سایه در تعقیب جعفر سلمانی باشد.

یامگا تنها ۳ بازی در هفته‌های اول، ششم و شانزدهم را به ترتیب مقابل هوادار (این بازی قبل از پیوستن یامگا به استقلال انجام شد)، گل گهر (با حکم کمیته تعیین وضعیت) و هوادار در نیم فصل دوم (۴ اخطاره بودن) از دست داد و به جز آن در تمام دیدارهای تیمش به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفته است.

استقلال در حالی روز سه شنبه و از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان پیکان خواهد بود که حضور این ۳ بازیکن در ترکیب اصلی آنها کاملاً قابل پیش بینی است.

کد خبر 5457021 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال مهدی مهدی پور جعفر سلمانی فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران جام جهانی 2022 قطر تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال هوادار تهران فوتسال وحید شمسایی کشتی فرنگی کشتی آزاد قهرمانی آسیا اردوی تدارکاتی تمام دیدارهای حضور در میدان حضور داشته مهدی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۴۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس

به گزارش همشهری آنلاین استقلال باید روز چهارشنبه و در دیداری فوق العاده حساس از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر، به مصاف تراکتور برود. آبی‌ها در این بازی، سیدحسین حسینی را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار ندارند و محمدرضا خالدآبادی وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده خواهد داشت.

خالدآبادی که تابستان گذشته و با انتقالی پر سر و صدا از هوادار به استقلال پیوست، تاکنون در این فصل فرصت حضور در میدان را به دست نیاورده و او قرار است که در جدال حساس برابر تبریزی‌ها، با ایستادن در قفس توری تیمش، اولین بازی خود را تجربه کند.

سیدحسین حسینی که در این فصل عملکرد خوبی داشته و در صدر جدول بیشترین کلین شیت در میان گلرهای لیگ برتر قرار دارد، حالا در یکی از تعیین کننده‌ترین مسابقات این فصل، حضور نخواهد داشت و همین موضوع سبب شد تا او از هم تیمی‌اش حمایت کند.

کاپیتان استقلال با انتشار تصویری از تمرین امروز آبی‌ها و عکسی از خودش در کنار خالدآبادی نوشت: "مطمئنم که می‌درخشی و همه ما را خوشحال می‌کنی."

کد خبر 847620 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • وینیسیوس جونیور به رکورد تعداد بازی گرت بیل برای رئال مادرید رسید
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!
  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان