Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی سامره می گوید اسکوچیچ برای نیمکت تیم ملی در جام جهانی مناسب نیست

علی سامره به تمجید از علی دایی پرداخته است.

به گزارش طرفداری، علی سامره پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص صعود مقتدرانه تیم ملی به جام جهانی ٢٠٢٢ قطر به ایلنا گفت:

این اتفاق به طور حتم باعث غرور و افتخار هر ایرانی خواهد بود. هر چند در دور نخست نتایج امیداور کننده ای نگرفتیم و تا آستانه حذف قرار داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنار تلاشی های که شد به شخصه اعتقاد دارم این بازیکنان بودند که تلاش کردند و با تمام وجود کار کردند و انگیزه آنها باعث صعود ما شد و ما نمی توانیم بگوییم بخاطر وجود شخص خاصی این اتفاق رخ داده است. بازیکنان در دور دوم نیز با جدیت و تمرکز بالا موفق شدند نتایج قابل قبولی کسب کنند و توانستیم به جام جهانی صعود کنیم. 

وی در مورد قرعه ایران در جام جهانی نیز اظهار داشت:

باید بگویم برخلاف نظرات در گروه سختی قرار داریم. انگلیس تیم بزرگی است و بازیکنان آن از ستارگان مطرح فوتبال هستند و ما در نخستین گام ماموریت سخت و دشواری را پیش رو خواهیم داشت. تقابل مجدد با آمریکا می‌تواند خاطر انگیز باشد. اما به هر حال بحث های سیاسی و موضعه گیری ما و آمریکا می‌تواند این بازی را حساس تر از سایر بازی ها کند هر چند سیاست از ورزش جداست و من امیدوار هستم بتوانیم بازی های خوبی به نمایش بگذاریم و باید بدانیم در گروه ساده ای حضور نداریم و اینکه در گذشته آمریکا را شکست داده ایم تضمین بر موفقیت ما نخواهد بود و اگر قرار است با این تفکرات در مسابقات حضور پیدا کنیم همان بازی نکنیم بهتر خواهد بود. به طور حتم تیم های که در جام جهانی حضور دارند به آمدند تا حیثت خود دفاع کنند و هیچ بازی راحتی پیش روی هیچ تیمی نیست.

بازیکن سابق تیم ملی در مورد حضور اسکوچیچ بر روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی گفت:

ما تا پیش از این در جام جهانی حضور داشتیم و حالا مطالبه مردم و علاقه مندان به فوتبال صعود تیم ملی به دور بعدی رقابت ها می‌باشد. با تمام احترامی که برای اسکوچیچ و کادرفنی و تلاش های آنها قائل هستم اما ما برای حضور و موفقیت در جام جهانی به یک مربی بزرگ تر احتیاج داریم. در همین مدت کم ما حواشی داشتیم که خدا را شکر به خیر گذشت و مهم نتیجه گیری تیم ملی بود که رخ داد. ولی ما در همین مدت ٨ ماه می‌توانیم به سراغ مربی های بزرگ تر برویم که مقبول باشد و بازیکنان از او پذیرش داشته باشند. این حواشی که ایجاد شد به طور حتم در ذهن بازیکنان می‌ماند و مسلما تاثیر گذار خواهد بود اما به هر حال امیدوارم هر تصمیمی که گرفته می‌شود به سود تیم ملی باشد و باعث موفقیت ما شود.

سامره در مورد حضور علی دایی در مراسم قرعه کشی جام جهانی نیز اظهار داشت:

ایشان شخصیت بزرگ و والای دارد و با درگیر برابر چشم بیشتر مردم جهان باعث افتخار ایران شد. او آقای گل جهان بود و نیاز به تعریف و تمجید کسی ندارد و جایگاه او مشخص است و این موضوع باعث خوشحال من و تک تک هم وطنان شد. فوتبال اکنون راهی شده برای قدرت نمایی کشورها، متاسفانه عده ای در داخل مخالف این رخداد و دایی هستند و این موضوع را درک نمی کنند و نمی‌فهمند؛ اما همه دیدند دنیا چگونه به علی دایی و ایران احترام می‌گذارد و فیفا یکی از مردان بزرگ این سرزمین را برای یکی از مهم ترین مراسم های خود دعوت کرده است و به نظرم بهتر است ما نیز به او احترام بگذارم و ببالیم که چنین فرد بزرگی در کشور ما حضور دارد و این کج سلیقگی ها هر چه زودتر تمام شود.

مهاجم سابق استقلال در پایان در خصوص وضعیت این تیم در این فصل گفت: 

خدا را شکر با نظم مدیریتی که در باشگاه به وجود آمده است حواشی استقلال کمتر شده است و تیم توانسته با تمرکز بیشتر و بهتری رقابت‌ها را دنبال کند و نتایج خوبی را کسب کرده و با اقتدار در صدر حضور دارد. امیدوار هستم این روند در ٧ بازی آینده ادامه داشته باشد تا بعد از مدت ها با قهرمانی استقلال دل میلیون هوادار این تیم شاد شود.

اخبار داغ 

همسر فوتبالیست مشهور ایرانی در دوبی ملکه شد + عکس مجمعی که علی دایی عضوش نباشد، وجاهت ندارد / توییت غرور و شرمساری عضو مجمع! پورتو با عکسی از مهدی طارمی ماه رمضان را تبریک گفت گل زیبای لیونل مسی به لوریان (پاری سن ژرمن 4-1 لوریان) پست جنجالی آدریان رابیو: 11 به 12 بازی کردن سخت است!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام جهانی علی سامره علی دایی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۴۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس و در دیداری حساس باید در ورزشگاه اتحاد روبه‌روی ولورهمپتون به میدان برود و تمام تلاشش را برای کسب سه امتیاز این بازی به کار خواهد گرفت.

این تیم در حال حاضر با یک امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به آرسنال در جایگاه دوم جدول رده‌بندی این مسابقات قرار دارد و از دست دادن امتیاز در دیدارهای پیش رو برای آنها ممکن است به معنای از دست رفتن فرصت بازگشت به صدر جدول باشد.

پپ گواردیولا دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

انتخاب فیل فودن به‌عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال انگلیس: به او تبریک می‌گویم! شما همیشه می‌توانید پیشرفت کنید، تا زمانی که بازنشسته شوید، تا زمانی که بمیرید. اگر خبرنگاران فوتبالی او را به‌عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب کردند، آفرین به او. او مانند دیگر بازیکنان ما خیلی خوب بازی کرده است. او در تیمی با بازیکنان بزرگ بازی می‌کند و اخلاق کاری‌اش عالی است. این موفقیت برای او است، نه من. او موفقیتی بزرگ برای آکادمی منچسترسیتی است. ببینید که چند بازیکن رشد کردند و در سراسر دنیا بازی می‌کنند.

ارلینگ هالند: او برای دیدار برابر ولورهمپتون کاملا آماده است.

شرایط تیم: ما هفته خوبی داشتیم. بازیکنان از نظر ذهنی سرحال‌تر هستند و جزئیات کوچکی در تاکتیک‌ها بود که روی آنها کار کردیم. همه برای بازی فردا سرحال و آماده هستند. در حال حاضر فرصت ندارم که روی مسائل جدید فکر کنم، دیدارهایی که پس از دیگری برگزار می‌شود و بازی بعدی برابر ولوز است. هنوز به ترکیب اصلی این دیدار فکر نکرده‌ام.

وضعیت بازیکنان: فودن و دیاز شرایط خوبی دارند. شرایط ادرسون بهتر از چیزی بود که فکر می‌کردیم. او دیروز تمرین کرد و احساس خوبی داشت.

دیگر خبرها

  • «سزار لوئیس منوتی» اسطوره فوتبال آرژانتین در سن 85 سالگی درگذشت
  • معمار فوتبال آرژانتین درگذشت + عکس
  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • کار نکونام سخت‌تر از قبل شد/ شرط موفقیت استقلال در ۵ هفته آخر لیگ
  • بررسی شرایط تیروکمان برای ورود به المپیک/ رکورد خوب، شرایط سخت
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • مربی اشتوتگارت: آرزو می‌کنم به رئال برخورد کنیم
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو