Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@18:54:13 GMT

اجرای پویش ضیافت مهربانی در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۴۲۹۹

اجرای پویش ضیافت مهربانی در خراسان جنوبی

شرفی ، سرپرست اداره کل بهزیستی استان گفت: با توجه به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان و لزوم تأمین نیازمندی‌های جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی در مراکز نگهداری فرزندان بی سرپرست معلولان و خانواده‌های نیازمند زیر پوشش بهزیستی و برای بهره مندی از ظرفیت خیران نیکوکار و نوع دوست استان، ضیافت مهربانی رمضان در خراسان جنوبی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از خیران و مردم استان، مدیران شرکت‌ها و کارخانجات، کارکنان دستگاه‌های دولتی برای مشارکت در این پویش خواست از طریق شماره حساب: ۴۱۸۰۰۳۴۵۴۱۹۴۷۶۹۶ نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شماره کارت مجازی: ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۹۹۳۹۴۴۸ و شماره شبا: ir ۶۰۰۱۰۰۰۰۴۱۸۰۰۳۴۵۴۱۹۴۷۶۹۶ ویا پرداخت از طریق کد دستوری؛۲۴۶۸*۷۲۴* برای واریز کمک‌های نقدی اقدام کنند.

شرفی گفت: مردم استان و خیران می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود شامل بسته‌های مواد غذایی و البسه را به اداره‌های بهزیستی شهرستان‌ها، بخش‌ها و موسسه‌های خیریه تحت پوشش بهزیستی تحویل دهند تا در اسرع وقت میان خانواده‌های نیازمند تحت پوشش و همچنین ایتام مراکز نگهداری شبه خانواده و معلولان بی سرپرست مراکز نگهداری شبانه روزی معلولان توزیع شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ضیافت الهی بهزیستی خیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۴۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی عباسی با اشاره به حادثه غم انگیز منزل مسکونی در شهرستان قائمشهر رخ داد افزود: پسر ۷ ساله این خانواده که برای برداشتن اسباب بازی در کمد تلاش می‌کرد با سقوط کمد منجر به مرگ وی شد.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران تصریح کرد: خانواده‌ها توصیه کرد که اگر دارای فرزندان خردسال در خانه هستید، تلویزیون و مبلمان، قفسه کتاب و کمد را محکم به دیوار بچسبانی و وسایلی مانند اسباب بازی‌ها و خوراکی‌ها و کنترل دستگاه‌ها را در جایی که بچه‌ها وسوسه می‌شوند بالا بروند تا به آنها برسند، نگهداری نکنید، اقلام سنگین‌تر را در قفسه‌ها و کشوهای پایین‌تر نگهداری کنید تا احتمال واژگونی کمدها کاهش یابد.

کد خبر 6095143

دیگر خبرها

  • اجرای پویش « با انرژی» در غرب مازندران
  • سد و سازه‌های آبی این شهر هم سر ریز شد
  • برخورداری ۶۲۵ زوج نابارور استان مرکزی از خدمات بیمه سلامت
  • سقوط کمد جان پسر بچه ۷ ساله را گرفت
  • سقوط کمد جان پسر ۷ ساله را گرفت
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر شد
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • ۱۷۱ معتاد بهبود یافته شاغل شدند
  • اشتغال ۱۷۱ نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی
  • اشتغال 171 نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی