Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ملایر با اشاره به گلایه و اعتراض برخی از مسافران و شهروندان نسبت به افزایش نرخ کرایه های تاکسی از سوی تاکسیرانان در شهر ملایر در چند روز گذشته، گفت: کرایه‌های تاکسی طبق قانون افزایش یافته و از سوی تاکسیرانان نبوده است.

به گزارش ایسنا؛ محمد لطفی با اشاره به اینکه طبق قانون تصویب نرخ کرایه درون شهری از وظایف شورای اسلامی شهر است، افزود: از آذر ماه سال گذشته جلسات کارشناسی تعیین نرخ کرایه تاکسی سال ۱۴۰۱ با حضور نمایندگان فرمانداری و شورای اسلامی شهر، کارشناسان خبره و رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر برگزار و تصمیماتی گرفته و توسط سازمان، به شورای اسلامی شهر ملایر برای تصویب نهایی ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طبق بررسی‌های انجام شده و شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و برآورد هزینه‌های خودرو و رانندگان و درآمد روزانه آنها و بر اساس فرمول‌های محاسباتی، نرخ تاکسی پیشنهاد شد و پس از تصویب شورای اسلامی شهر و سپس تصویب کمیته تطبیق فرمانداری ویژه به ناوگان حمل و نقل درون شهری ابلاغ شد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ملایر با بیان اینکه افزایش نرخ کرایه تاکسی طبق روال سال‌های گذشته صورت گرفته که تاکسیرانان در برخی خطوط اعتراضاتی داشتند، اظهارکرد: از سوی دیگر باید شرایط مردم و جوانب کار هم در نظر گرفته شود که آن هم لحاظ شده است، همچنین اگر بخواهیم میانگین افزایش کرایه تاکسی را در نظر بگیریم بین ۴۵ تا ۵۰ درصد بوده و در برخی خطوط بر اساس صلاحدید شاید تا ۵۵ درصد هم افزایش داشته است.

لطفی خاطرنشان کرد: در صورت تخلف تاکسیرانان، شهروندان می‌توانند با شماره ۱۳۷ شهرداری ملایر تماس بگیرند و یا با شماره تلفن های سازمان ۳۳۳۵۲۸۲۰ و ۸۳۰ و ۸۵۰  مراتب را اعلام  کنند تا برخورد قانونی و لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: افزایش نرخ کرایه تاکسی استانی شهرستانها شورای اسلامی شهر نرخ کرایه حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۴۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با طرح افزایش تعداد نمایندگان مخالفت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در نشست علنی امروز _یکشنبه ۹ اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها به مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها در دستور کار صحن علنی قرار گرفت و نتوانست رای لازم را کسب کند.

کد خبر 748696

دیگر خبرها

  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد ۵۰ درصد افزایش یافت
  • نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است