Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@19:31:38 GMT

حضور ۵۵۰۰ بسیجی البرزی در اردوی راهیان نور نوروز ۱۴۰۱

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۴۴۸۴

حضور ۵۵۰۰ بسیجی البرزی در اردوی راهیان نور نوروز ۱۴۰۱

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سعید اخلاقی، مسؤول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به اعزام کاروان‌های راهیان نور در نوروز ۱۴۰۱، گفت: سفر راهیان نور را با شور و اشتیاق فراوان مردم پشت سر گذاشتیم؛ حضور چشمگیر نوجوانان دلگرم کننده بود.

وی از اعزام بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ نفر از سپاه نواحی استان البرز به مناطق عملیاتی دفاع مقدس خبر داد و ادامه داد: از ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۰ فروردین ۱۴۰۱۰، بیش از ۳۰ کاروان اتوبوسی و حدود ۳۰۰ نفر در قالب خودروهای شخصی به صورت سازمان دهی شده به سفر راهیان نور اعزام شدند که اگر ظرفیت بیشتری برای اسکان داشتیم، قطعا اعزام بیشتری صورت می گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور مطرح کرد: کاروان‌های اعزام شده، در شمال خوزستان، از پادگان دوکوهه، فتح المبین و منطقه عملیاتی فکه و در جنوب خوزستان از اروند، خرمشهر، شلمچه، طلائیه و هویزه بازدید کردند. امید است بتوانیم در فصل تابستان، راهیان نور غرب کشور را فعال کنیم.

وی در پایان با اشاره به بازدید استاندار البرز و فرمانده سپاه استان البرز، از یادمان‌مای دفاع مقدس، اردوگاه‌ها و اسکان زائرین استان البرز در این سفر بیان کرد: حضور این عزیزان بسیار دلگرم کننده بود و استاندار البرز برای تکمیل زائرسراهای ما به خصوص زائرسرای شهید باکری قول مساعدت داد.

گفتنی است؛ سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در پی اعلام پایان ماموریت سفر راهیان نور، پیامی برای مس‍ؤول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان صادر کرد که در متن آن آمده است:

سلام و عرض خداقوت خدمت شما و همه همکاران عزیز و خدومتان. امیدوارم که همه این تلاش های مجاهدانه و پر بهجت مرضی رضای خداوند متعال قرار گرفته و زمینه اجرای ماموریت های بزرگ و خطیرتر در سال جدید باشد. قطعا ماموریت راهیان نور جزو آن دسته از ماموریت های اثرگذاری است که تنها با ایمان و اعتقاد قلبی و دلی میسر است که الحمدالله همه عزیزان در این راه کارنامه قبولی گرفتید. صمیمانه از مجاهدت های همه شما عزیزان سپاسگزارم.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس فارس نیوز البرز کرج راهیان نور سپاه پاسداران نوروز استان البرز راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۴۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است

فرمانده سپاه عاشورا گفت: نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی در مسابقات کشوری و جهانی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در آذربایجان‌شرقی، مراسم تجلیل از قهرمانان، مربیان، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش بسیج استان آذربایجان‌شرقی با حضور جمعی از فعالان و قهرمانان ورزشی استان، عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ به‌همت معاونت تربیت بدنی سپاه عاشورا برگزار شد.

سردار سرتیپ‌دوم اصغر عباسقلی‌زاده، فرمانده سپاه عاشورا حضور قهرمانان بسیجی در ورزش استان را مهم دانست و گفت: نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی در مسابقات کشوری و جهانی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است.

وی ناتوانی و شکست استکبار جهانی در برابر اراده ملت ایران را امری مسلم دانست و افزود: روحیه شکست‌ناپذیر ناشی از روحیه ورزش قهرمانی و پهلوانی این ملت است.

فرمانده سپاه عاشورا به غیرت و غرور ورزشکاران ایرانی در مسابقات جهانی اشاره کرد و گفت: خودداری ورزشکاران ایرانی از مسابقه با ورزشکاران رژیم صهیونیستی نماد غیرت ملی و مذهبی قهرمانان ملی ماست.

سردار عباسقلی‌زاده اهمیت ورزش را در سیره رهبری مورد تأکید دانست و افزود: شجاعت رزمندگان و روحیه ورزشکاری رزمندگان در جبهه‌های دفاع مقدس و فتنه داعش پیروزی‌هایی برای ما به ثمر آورد که ناشی از روحیه ورزشی رزمندگان دلاور ایران اسلامی بود.

وی با ابراز خرسندی از حضور تعداد کثیری از ورزشکاران شاخص بسیجی در مسابقات کشوری و جهانی که در این مراسم نیز حضور داشتند اظهار کرد: تعبیر رهبری از آذربایجان، سر ایران است و امروز با سربلندی و غرورآفرینی ورزشکاران و قهرمانان بسیجی معنا پیدا می‌کند.

در ادامه، سرهنگ علی حیدرپناه، معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا با اشاره به نقش‌افرینی هیئت‌های ورزشی مختلف در سپاه عاشورا اظهار کرد: ۳۲ هیئت ورزشی و منتخبی از قهرمانان و نخبگان ورزشی در این مراسم حضور خواهند داشت.

وی افزود: ۸۰ نفر از خواهران و برادران قهرمان ورزشی، رؤسای هیئت‌ها و فعالان کمیته ورزش و جوانان کنگره ده هزار شهید آذربایجان‌شرقی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا به نقش فعالان کمیته ورزش و جوانان کنگره ده هزار شهید آذربایجان‌شرقی در جامعه ورزشی استان تأکید کرد و گفت: این کمیته نقش مهمی در انتقال فرهنگ جوانمردی در ورزش استان داشته است.

سرهنگ حیدرپناه گفت: نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی استان در مسابقات کشوری و به‌دست‌آوردن مقام‌های ورزشی امروز بیش از پیش مایه مباهات جامعه ورزشی و ولایی استان است.

کد خبر 749532

دیگر خبرها

  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • اعزام بسیجیان لرستانی به اردوهای راهیان نور
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • ۳ هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان