Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران سید طاهر حسینی در جلسه ستاد مبارزه با کرونا  با اشاره به اینکه این شهرستان در خصوص کرونا به رنگ قرمز درآمده استاندار کرد: شهروندان باید با زدن ماسک و رعایت دستورالعمل ها ما را در عبور از این وضعیت یاری کنند.

وی بیان کرد: تا کنون ۶۵ هزار و ۹۵۲مورد نمونه گیری از افراد مشکوک به کرونا در گچساران صورت گرفته که از این تعداد نمونه گیری ها ۱۹ هزار و ۹۶۰ مورد آنها مثبت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران تصریح کرد: ۱۹هزار و ۷۰۱ بیمار مبتلا به کرونا در گچساران تا کنون بهبود یافتند.

حسینی با اشاره به فوت ۲۳۹نفر از شهروندان گچساران از ابتدای وجود بیماری منحوس کرونا براثر این بیماری عنوان کرد: در حال حاضر ۱۹ بیمار کرونایی در قرنطینه خانگی در این شهرستان قرار دارند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران خاطر نشان کرد: هم اکنون ۲ بیمار کرونایی در بیمارستان های این شهرستان بستری هستند.

حسینی اظهار کرد: در این شهرستان تا کنون ۱۹۶ هزار و ۹۵۱ مورد تزریق واکسن کرونا به جامعه هدف صورت گرفته است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران تصریح کرد: از این تعداد افزون بر ۸۴ هزار و ۶۲۲ مورد دوز اول و ۷۷ هزار و ۴۹۵ مورد دوز دوم بوده است.

حسینی با اشاره به تزریق دوز یاد آوری واکسن در گچساران گفت: افزون بر ۳۴ هزار و۸۳۴ مورد دوز یاد آوری واکسن در گچساران تزریق شده است.

وی با عنوان اینکه جمعیت دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸سال در گچساران ۱۰هزار و ۸۷۱ نفر می باشد، افزود: تزریق واکسناسیون دانش آموزان ( ۱۲ الی ۱۸ سال ) در شهرستان در حال اجراست.

وی ادامه داد: تا پایان ۱۳ فروردین ماه سال‌ جاری افزون بر ۲۰ هزار و ۵۰۷ دانش آموز (۱۲الی۱۸ سال) واکسن کرونا را دریافت کردند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران اضافه کرد: از این تعداد ۱۰ هزار و ۳۲۸ نفر دوز اول و ۹ هزار و ۴۴۶ نفر نیز دوز دوم و ۷۳۳ نفر نیز دوز سوم بوده است.

حسینی گفت: دورهمی ها و مسافرت ها بدون رعایت دستورالعمل بهداشتی مجددا گچساران را در رنگبندی قرمز کرونایی قرار داده است.

وی افزود: چندی پیش خبری کذب درخصوص نبود پزشک در بیمارستان بی بی حکیمه شایع شده بود که صحت نداشت، پزشک در مراکز درمانی گچساران وجود دارد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران با اشاره به ضرب و شتم پزشک در بیمارستان بی بی حکیمه، تصریح کرد: ضمن تشکر از دستگاه قضا، چندی پیش این اتفاق رخ داد که این باعث دلسردی برخی از پزشکان شده است.

حسینی بیان کرد: برخی از اصحاب رسانه به دنبال طایفه گرایی و جناح بندی بوده و حتی له خودشان زحمت سوال کردن از مسئولان را نمی دهند، کادر درمان از ابتدای کرونا تا کنون برای نجات جان مردم تلاش های بسیاری کرده است

وی گفت: نسخه های دیجیتال و سرعت پایین اینترنت باعث ازدحام مطب ها و مراکز درمانی شده است.

روانبخش دیهیم خوب فرماندار گچساران نیز در این‌جلسه گفت:طبق مقررات باید کلاس‌های درس در تمامی مقاطع با حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان با رعایت نکات بهداشتی و ایمنی برگزار شود. 

روانبخش دیهیم خوب بیان کرد: همکاری کادر مدارس، فرهنگیان و تمامی فعالان عرصه تعلیم و تربیت نقش مهمی در ارتقای علمی و فرهنگی نسل جوان دارد.

وی ابراز کرد:بیش از 90 درصد دانش آموزان شهرستان سر کلاس‌های درس حاضر شدند.

دیهیم گفت: تمام شرایط بهداشتی اعم از فراهم کردن مواد ضدعفونی کننده، ماسک و آموزش حضوری بچه ها در مدارس شهرستان از سوی اموزش پرورش فراهم شود. 

وی با بیان اینکه گچساران از نظر شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار گرفته است، افزود: دستگاه های اجرایی و اصناف از ارائه خدمات به افراد بدون ماسک خودداری کنند.

دیهیم خوب اظهار داشت: همکاری بازاریان برای مقابله با کووید ۱۹ در زمینه پروتکل های بهداشتی قابل تقدیر بوده ، از ابتدای انتشار کرونا تاکنون بیش از106جلسه در گچساران برگزار شده است.

دیهیم خوب گفت: بازرسان روزانه در ۲ نوبت صبح و عصر بر نحوه عملکرد اصناف از جمله رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شناسایی اصناف متخلف و تذکر در خصوص رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا فعالیت دارند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سید طاهر حسینی سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران پزشک اینترنت سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران مراکز درمانی دانش آموزان تا کنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۴۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر میثم معزی ظهر امروز در گفت و گویی رسانه‌ای گفت: تمامی بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به بیماران دچار تنگی نفس هستند..

وی افزود: به علت آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۹ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مراجعه کرده‌اند.

معزی ادامه داد: از این تعداد ۲۵۴ نفر امروز به علت وقوع گرد و خاک در استان به مراکز درمانی و بیمارستانی دانشگاه مراجعه کرده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افرادی که دچار بیماری‌های قلبی، عروقی و تنفسی هستند در شرایطی که هوا آلوده است در فضای باز تردد نکنند و در صورت درد و یا سوزش قفسه سینه به بیمارستان مراجعه کنند.

کد خبر 6092187

دیگر خبرها

  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • افزایش استعفای دسته جمعی پرستاران / سلامت مردم در خطر است
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند
  • کشف روش‌های درمانی بالقوه بیماری کلیه پلی‌کیستیک