Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-06@11:54:41 GMT

کرمانی‌مقدم: کار پرسپولیس برای قهرمانی سخت شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۴۶۷۲

کرمانی‌مقدم: کار پرسپولیس برای قهرمانی سخت شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مرتضی کرمانی‌مقدم درباره تساوی پرسپولیس مقابل هوادار  در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: شاگردان گل‌محمدی بازی خوبی انجام دادند، به ویژه اینکه در 20 دقیقه ابتدایی صاحب چند موقعیت گلزنی هم شدند.  اگر سرخپوشان می‌توانستند در همان دقایق به گل برسند، قطعا هوادار هم جلو می‌آمد و به دفاع مطلق نمی‌پرداخت و این فرصت برای پرسپولیس به وجود می‌آمد که بتواند گل‌های بیشتری هم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: زور پرسپولیس به هوادار نرسید/ هدیه ۲ امتیازی عنایتی به مجیدی!

وی ادامه داد: یک موضوعی هم که خیلی در این بازی به چشم آمد، اینکه متاسفانه دروازه‌بان هوادار هر توپی را که می‌گرفت، خودش را به زمین می‌انداخت تا وقت‌کشی کند. اتلاف وقت  بازیکنان هوادار باعث شد کیفیت بازی پایین بیاید. به هر حال سیستمی است که ممکن است خود عنایتی هم علاقه‌ای به انجام آن نداشته باشد. مشخص بود که هوادار برای یک تیم دیگر بازی می‌کند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: کار پرسپولیس برای قهرمانی سخت شد. در این فصل 4 امتیاز مقابل هوادار از دست رفت که همین امتیازها سرخپوشان را از صدر جدول دور کرده است. ما اگر دو بازی با هوادار را حساب کنیم، می‌بینیم اگر امتیاز کامل این دو بازی را داشتیم شرایط‌مان در صدر جدول خیلی فرق می‌کرد و می‌توانستیم تا هفته‌های پایانی برای قهرمانی تلاش کنیم اما در حال حاضر رسیدن به استقلال خیلی سخت شده است، چه بسا که اختلاف 6 امتیازی بیشتر هم شود.

کرمانی مقدم تصریح کرد: تعویض‌های‌ گل‌محمدی خوب بود اما به عقیده من به جای عبدی باید تمیروف را از بازی خارج می‌کرد چون عبدی شم‌ گلزنی بالاتری نسبت به مهاجم ازبکستانی دارد و می‌توانست در دقایق پایانی بیشتر به تیم کمک کند. از نظر من تمیروف گلزن نیست و تنها شاخصه خوب او دویدن زیاد است.

وی در پایان گفت: بازیکنان پرسپولیس زحمت خودشان را کشیدند اما واقعا هوادار دفاعی بازی می‌کرد و فقط به ضدحملات چشم دوخته بود. قطعا انتظارات از پرسپولیس خیلی بیشتر از اینهاست و همه به دنبال کسب 3 امتیاز بودند که این اتفاق رقم نخورد. در حال حاضر هم امید هواداران به نتیجه نگرفتن استقلال است تا همچنان برای کاهش اختلاف امتیاز و رسیدن به جام قهرمانی شانس داشته باشیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1135423 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۴۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!

پیرمرد هتاک سپاهانی با محرومیت سنگینی مواجه شد.

طرفداری | کمیته انضباطی تصمیم قاطعی در مورد پیرمرد پرحاشیه سپاهانی گرفت.

یکی از هواداران مسن سپاهان در بازی با پرسپولیس صحبت‌های عجیبی را مطرح و به زنان پرسپولیسی اهانت کرد. موضوعی که واکنش تند اهالی فوتبال را به دنبال داشت.

کمیته انضباطی حکم خود را در مورد این هوادار صادر کرد و نوشت:

کمیته انضباطی فدراسیون: نصرالله گرگزن، هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان به دلیل رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان بازی مقابل پرسپولیس، و اینکه اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می شود، نامبرده به مدت 10 سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال ،فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • استقلال - ذوب آهن؛ از دست دادن امتیاز؛ شاید به قیمت از دست رفتن قهرمانی / پیش بازی
  • عزیزترین مهمان پرسپولیس در طول فصل
  • نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی
  • اعتراف یک پرسپولیسی؛ نکونام و هاشمی نسب شاهکار کرده اند | شانس قهرمانی یک تیم بیشتر است
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!
  • قهرمان لیگ هلند فردا مشخص می‌شود
  • بیانیه تند پرسپولیس در مورد اتفاقات بازی با سپاهان