Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت دانشجویی دانشگاه علامه زمان بازگشایی خوابگاه‌های این دانشگاه را از ۱۹ فرورودین اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اداره خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در اطلاعیه‌ای شرایط و نحوه ثبت‌نام خوابگاه برای دانشجویان واجد شرایط در نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۴۰۱ را اعلام کرد

در این اطلاعیه آمده است، بدینوسیله از دانشجویان غیربومی روزانه متقاضی و مجاز به استفاده از خوابگاه‌های دانشجویی، در نیم سال دوم (سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱)، تقاضا میشود جهت ثبت نام خوابگاه به شرح ذیل اقدام فرمائید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



۱- نحوه واگذاری خوابگاه

۱-۱) پیرو اطلاعیه شماره یک، دانشجویان غیربومی روزانه شامل؛ مقطع دکتری ورودی ۱۳۹۸، ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ کارشناسی علوم ورزشی و کارشناسی ارشد و ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ بعد از درخواست خوابگاه از طریق سامانه گلستان به آدرس ems.atu.ac.ir و تایید آن طبق فرآیند زمانبندی ذیل اقدام به ثبت اتاق نمایند.

۱-۲) دانشجویان محترم برای انتخاب اتاق از روز دوشنبه ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ ساعت ۱۳:۰۰ تا روز پنج شنبه ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ اقدام نمایند.

لازم به ذکر است دانشجویان واجد شرایط اعلامی (طبق بند ۱-۱ نحوه واگذاری خوابگاه) که در نیمسال جاری در سامانه گلستان ثبت نام خوابگاه نموده و ساکن بوده اند جهت تمدید اسکان خود می‌توانند پس از بازگشایی به مسئولین محترم خوابگاه‌ها با دانشکده خود مراجعه فرمایند.

۱-۳) طبق بخشنامه ۱۳۰/۲۰۷۱۹ مورخ ۹۶/۱۲/۲۱ صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم کلیه دانشجویان در ابتدای هرنیمسال تحصیلی و قبل از ورود به خوابگاه دانشجویی ملزم به پرداخت نقدی اجاره بها هستند.

۱-۴) لازم به ذکر است ثبت نام با پرداخت آنلاین شهریه و یا دریافت رسید پرداخت الکترونیکی قطعی محسوب میشود.

۱-۵) کلیه مراحل ثبت نام خوابگاه به صورت غیر حضوری خواهد بود.

۲-۱) خوابـــــگاه‌های دانشگاه از ساعت ۹:۰۰ صبح روز جمعه ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ آماده اسکان دانشجویان محترم می‌باشند.


آن دسته از دانشجویانی که بدون مراجعه به سامانه گلستان و طی مراحل فوق، اقدام به تردد و یا اسکان، در خوابگاه نمایند، و یا دانشجویانی که بدون اعلام به مسئول خوابگاه و دریافت برگه تسویه حساب، به هر دلیلی اقدام به ترک خوابگاه نمایند، مشمول پرداخت اجاره بهای خوابگاه (کل ترم) و احتساب جریمه طبق مقررات صندوق رفاه دانشجویان خواهند شد.

عدم مراجعه دانشجو به سامانه خوابگاه‌ها در تاریخ ذکر شده و یا پرداخت نکردن اجاره بها به منزله عدم درخواست خوابگاه بوده واداره امورخوابگاه‌ها مسئولیتی در قبال اسکان دانشجو نخواهد داشت.

 تخصیص خوابگاه به صورت یک نیم سال کامل بوده و مطابق ضوابط در صورت انصراف و تخلیه زود هنگام و یا گذشت یک هفته از زمان پرداخت، اجاره بهای پرداختی به هیچ عنوان قابل عودت نمی‌باشد.

 دانشگاه فاقد امکانات خوابگاه متاهلی می‌باشد.

 دانشگاه تعهدی در قبال تامین خوابگاه برای دانشجویان پردیس و بومی ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علامه طباطبایی خوابگاه دانشجویی شرایط اسکان در خوابگاه ثبت نام خوابگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۴۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت متفاوت دانشجویان فرانسوی از غزه | ببینید

دریافت 2 MB

گروه دیپلماتیک – همشهری آنلاین: تصاویری از حمایت متفاوت دانشجویان دانشگاه لیون فرانسه از غزه در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است.

تقریبا همه دانشگاه‌های مهم فرانسه در کنار دانشجویان آمریکایی و شماری دیگری از کشورهای جهان به انتفاضه دانشجویی حمایت از غزه پیوسته اند. دانشگاه‌های شهرهای پاریس، استراسبورگ، سن اِتیَن، رِن، بوردو، دیژون، لیل، لیون، گرونوبل و مانتون از جمله آنهاست.

کد خبر 849156 برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو فلسطین فرانسه

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • عملیات وعده صادق جهانیان را نسبت به مسئله غزه بیدار کرد
  • ویدئو| سرکوب دانشجویان صلح‌طلب در غرب ادامه دارد!
  • بررسی شهریه دانشگاه های اروپایی با فراکنش
  • اطلاعیه قطعی گاز در بخشی از شهر کرج
  • قدرت رسانه‌ای اسرائیل نتوانست مانع دریافت حقیقت در جهان شود
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی: چک‌های بی محل و پرداخت‌های خارج از ضوابط در دانشگاه آزاد وجود ندارد
  • (ویدئو) رئیس دانشگاه شهید بهشتی: در اتفاقات ۱۴۰۱، پلیس ایران وارد هیچ دانشگاهی نشد
  • حمایت متفاوت دانشجویان فرانسوی از غزه | ببینید