Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر تهران ضمن اشاره مجدد به قطع ۲۰۰ اصله درخت توسط مرکز لرزه‌نگاری دانشگاه تهران گفت: در حالی این اتفاق صورت گرفته است که نیروهای این مرکز با عوامل شهرداری تهران درگیر شده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایران اکونومیست، ناصر امانی در جریان پنجاه‌و‌پنجمین جلسه شورای شهر تهران در رابطه با قطع 200 اصله درخت توسط مرکز لرزه‌نگاری دانشگاه تهران اظهار کرد: شب گذشته نیز در بخش خبری 20:30 به این موضوع دوباره پرداخته شد و متاسفانه در این گزارش مشاهده شد که نیروها و ماموران شهرداری مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند و در تصویری که نشان داده شد مشخص شد که یکی از ماموران شهرداری را بنا داشتند در یکی از ارتفاعات بلند به پایین پرت کنند و همچنین از گاز اشک‌آور برای برخورد با ماموران شهرداری استفاده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با انتقاد از این اقدام از سوی مرکز لرزه‌نگاری دانشگاه تهران، تاکید کرد: شهرداری تهران اینقدر ذلیل نشده است که مجموعه‌ای بخواهد در مقابل آنها قرار بگیرد. البته بنده این موضوع را در روزهای گذشته پیگیری کرده‌ام و بنا بر اعلام آقای مختاری مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز تهران قرار بوده که این درختان در یک زمان مناسب جابجا شوند تا خشک نشوند اما دوستان ما در مرکز لرزه‌نگاری به این موضوع عنایتی نداشته‌اند.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: شهرداری منطقه به ماموران مربوطه نسبت به این موضوع وارد شده‌اند اما باید این موضوع در سطح کلان و در واقع شهردار تهران و معاون خدمات شهری شهرداری به این موضوع وارد شود و علاوه بر پیگیری قطع این تعداد درخت به موضوع ضرب و شتم ماموران شهرداری نیز ورود جدی پیدا کند و در واقع شهرداری به آنجایی نرسیده که ماموران آنها مورد ضرب و شتم قرار بگیرند.

امانی همچنین به موضوع ورود 20 دستگاه ون ویژه حمل و نقل معلولان اشاره کرد و گفت: در جلسه بعدی بنده بابت این موضوع تشکر کردم ولی ظاهرا خبر به گونه ای عنوان شده بود که ظاهرا بنده از ورود یک دستگاه ون به شهرداری تشکر کرده ام اما ماجرا چیز دیگری است.

وی توضیح داد: در اواخر دوره قبل انعقاد قرارداد واگذاری 20 دستگاه ون با شرکتی به امضا رسید و این موضوع عملیاتی نشد اما در این دوره از مدیریت شهری و با پیگیری‌های انجام شده و واریز مبلغ کامل این تعداد ون در نهایت این 20 دستگاه ون در اختیار مجموعه شهرداری قرار گرفت که از این تعداد یک دستگاه رونمایی و 19 دستگاه دیگر در حال شماره‌گذاری است و در واقع بنده از ورود این تعداد دستگاه ون از شهرداری تهران قدردانی کردم.

به گزارش ، پرویز سروری نایب‌رئیس شورای شهر تهران نیز ضمن اشاره به صحبت‌های امانی عضو شورای شهر تهران گفت: قبل از نوروز آقای پیرهادی این موضوع را پیگیری می‌کردند و ما نیز به دوستان منطقه موضوع را انتقال دادیم و نباید این اتفاق صورت می‌گرفت و ما شاهد قطع چندین اصله درخت باشیم. البته نامه‌ای از کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران به شهردار منطقه ارجاع داده شد و این موضوع هشدار داده شد.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری تهران باید به موضوع ضرب و شتم توسط مرکز لرزه‌نگاری دانشگاه تهران ورود پیدا کند، گفت: نباید اینگونه باشد که اعمال قانون منجر به ضرب و شتم عوامل شهرداری بشود.

نایب‌رئیس شورای شهر تهران همچنین در ابتدای پنجاه‌و‌پنجمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه حمل و نقل ترافیک توسط شهرداری تهران، اظهار کرد: یکی از اقدامات خوب در این دوره از مدیریت شهری راه‌اندازی قرارگاه‌هاست که بیشتر برای هم‌افزایی شهری است که همه دستگاه‌های ذیربط سهم خود را در این قرارگاه انجام بدهند.

وی همچنین به بیستم فروردین ماه سالروز شهادت سید مرتضی آوینی اشاره کرد و گفت: این روز را گرامی می‌داریم و انشاءالله مسیر این شهید بزرگوار ادامه پیدا بکند.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: توسط مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران عضو شورای شهر تهران ماموران شهرداری شهرداری تهران دستگاه ون ضرب و شتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۴۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۷ تهران گفت: در حاشیه مسیل باختر، فضای بی دفاع شهری به متراژ بالا وجود داشت که معضلات بسیاری را برای شهروندان ایجاد کرده بود از همین رو با برنامه ریزی این مکان به گلخانه و شهربازی تبدیل شد.

صفر علی محمد با تاکید بر استمرار اجرای طرح جمع آوری متکدیان و کارتن خواب‌ها برای جلوگیری از حضور مجدد افراد آسیب‌پذیر در این محل افزود: نظارت و پایش مستمر فضا‌ها و نقاط پاکسازی‌شده از معتادان، کارتن‌خواب‌ها، متکدیان و کودکان کار همواره در دستور کار قرار دارد.

شهردار ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۷ افزود: همچنین با نصب صندلی، کاشت گونه‌های گیاهی و نورپردازی تلاش کردیم محلی در خیابان اجاره دار تقاطع پلیس برای تجمع کارگران فصلی ایجاد و ساماندهی کنیم.

دیگر خبرها

  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران
  • واکنش شهرداری تهران به ارقام خرید پسماند خشک در قالب نوماند
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • واکنش روزنامه شهرداری به افشای قرارداد ۲ میلیارد یورویی
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • تجمعات دانشجویی گسترده، لرزه بر دستگاه‌های حامی صهیونیست انداخته است
  • تجمعات دانشگاه‌های آمریکا لرزه بر دستگاه‌های حامی صهیونیستی انداخت