Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@20:21:40 GMT

تشدید محدودیت‌های کرونایی پس از تست سراسری در "شانگهای"

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۴۸۹۱

تشدید محدودیت‌های کرونایی پس از تست سراسری در 'شانگهای'

آفتاب‌‌نیوز :

هفته گذشته به منظور مهار شیوع گسترده بیماری کووید۱۹ در شهر شانگهای چین، محدودیت های کرونایی اعمال شد.

هم اکنون بیش از ۲۵ میلیون نفر در شهر شانگهای چین شرایط قرنطینه کرونایی را تجربه می کنند.

همچنین روز گذشته (دوشنبه) مقامات این کشور از اعزام نیروهای ارتش و پزشکان به کلانشهر شانگهای خبر دادند تا از ۲۶ میلیون نفر از ساکنان این شهر برای ردیابی مبتلایان به بیماری کووید-۱۹، تست کرونا بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مقامات بهداشتی محلی در این باره گفت: در حال حاضر، پیشگیری و کنترل همه‌گیری کووید۱۹ در شانگهای در سخت‌ترین و بحرانی‌ترین مرحله قرار دارد.

بر اساس آمارهای رسمی، شانگهای روز دوشنبه ۱۳ هزار و ۸۶ مورد جدید ابتلای بدون علامت به کووید۱۹ را گزارش کرد که این آمار رکوردی برای موارد ابتلای بدون علامت به این بیماری در این شهر محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری رویترز، مقامات محلی اواخر روز گذشته اعلام کردند که محدودیت‌های بیشتری برای شبکه‌های حمل‌ونقل شهری از امروز (سه‌شنبه) اعمال می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی کرونا ویروس چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۴۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی رمضانی قائم مقام و سخنگوی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در صفحه اجتماعی خود نوشت؛
«علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی شد و یمن مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تراشه‌ای جدید که محدودیت‌های معلولان را رفع می‌کند (فیلم)
  • آلودگی هوا باعث تشدید بیماری‌های زمینه‌ای می‌شود
  • جزئیات سفر محرمانه ایلان ماسک به چین!
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • توسعه تجارت انرژی در کنار پیوستن به بریکس و شانگهای زمینه‌ساز رشد اقتصادی کشور شد
  • پتانسیل چندجانبه گرایی شانگهای در برابر اسراییل
  • کاهش ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در یزد
  • همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج برگزار شد