تبلیغات برانکو برای اسکوچیچ و مربیان کروات در ایران
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۵۰۲۰
تیم ملی فوتبال عمان با کسب ۱۴ امتیاز و یک امتیاز کمتر از تیم ملی استرالیا نتوانست به دیدارهای پلی آف بین قارهای جام جهانی برسد و حذف شد. برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات در گفت و گو با HRT گفت: ابتدا به تمام مردم کرواسی بابت راهیابی به جام جهانی قطر و ادامه نتایج عالی و حضور در رقابت های بزرگ تبریک می گویم.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
او در باره شرایط تیم های آسیایی در جام جهانی گفت: قطر نسبت به تیمهای دیگر ضعیفتر است و بعد از آن عربستان است اما سه تیم دیگر ایران، ژاپن و کره جنوبی میتوانند همه را شکست دهند. در بازی ما مقابل ژاپن، از بیست و سه بازیکن آنها ۱۸ نفر در تیم های اروپایی بودند. یازده بازیکن برتر ایران در باشگاه های بزرگ اروپایی بازی می کنند، کره جنوبی هم همینطور است.
برانکو در ادامه صحبت های خود گفت: اسکوچیچ در شرایط بسیار سختی جایگزین مارک ویلموتس در پست مربیگری تیم ملی ایران شد چرا که باید هر سه بازی باقی مانده را میبرد تا بتواند در مرحله نهایی مقدماتی حضور داشته باشد. ایران از آن مسابقات مقدماتی عبور کرد و در دور نهایی تنها یک بازی را باخت. اسکوچیچ با ادامه کار عالی مربیان کروات که نتایج بزرگی در ایران کسب کردهاند، به موفقیت های بزرگی دست یافت، پوکلپوویچ، ایویچ، بلاژویچ، فرانچیچ، بگوویچ و من مربیان کرواتی بودند که در ایران موفقیت داشتند. ایران تیم بزرگی دارد که اسکوچیچ توانست آن را تثبیت کند و معتقدم آنها با جاه طلبی های بزرگ به جام جهانی قطر نگاه می کنند.
او درباره تیم ملی کرواسی نیز گفت: خوشبختانه دالیچ نفرات کامل تیم ملی را در اختیار دارد که بسیار توانمند هستند، بازیکنانی که به سرعت خودشان را با شرایط تیم سازگار کردند. مهمتر از همه این است که ما یک تیم تثبیت شده و استاندارد و کامل داریم و این میتواند در جام جهانی به سود تیم ما باشد. کرواسی الان ترکیبی دارد که بازیکنان دوره قبل و بازیکنان جوان را در اختیار دارد. برای این بازیکنان جوان، مهمترین چیز این است که صبور باشند، زیرا آنها این امتیاز را دارند که با بازیکنان نایب قهرمان دوره قبلی جام بازی کنند. جام جهانی همیشه جذابترین چیز است، تیم های ملی آماده خواهند بود زیرا در اواسط چرخه رقابتی در لیگ بازیکنان در قطر بازی خواهند کرد. تنها مشکل کمبود زمان برای آماده سازی است. زیرساخت ها نیز عالی است و همه چیز آماده یک جام جهانی خوب است.
برانکو در پایان گفت: انتظار دارم از گروه عبور کنیم و بعد همه چیز باز است و می تواند هر چیزی رخ دهد. در یک بازی هر چیز ممکن است رخ دهد و ما تیم ملی داریم که میتواند هر تیمی را شکست دهد.
منبع: تابناک
کلیدواژه: ماه رمضان طرح ترافیک 1401 دعای روز سوم رمضان برانکو اسکوچیچ تیم ملی فوتبال ماه رمضان طرح ترافیک 1401 دعای روز سوم رمضان قیمت گوشی جام جهانی تیم ملی
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۵۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
جای خالی خلاقیت در صنعت بازی سازی/ از نظر کمی رشد مطلوبی نداشیم
آرین طاهری بازیساز و پژوهشگر پژوهشکده فرهنگوهنر اسلامی در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: بازی به عنوان یک رسانه تاثیرگذار به خصوص برای نسل جوان و نوجوان محسوب میشود که اثر بخشی بسیار زیادی دارد؛ تاثیر گذاری بازیها در سه سطح اتفاق میافتد که باید به صورت همزمان به آن توجه شود.
وی افزود: سطح اول نشانههای دیداری و شنیداری بازی است، نمادهایی که کاربر آن را مشاهده و به صورت مستقیم با آن در ارتباط است، لایه دوم داستان بازی است که لزوما همه بازیها آن را ندارند و سیر خاصی را طی نمیکند و چون برخی از بازیها به صورت شنیداری هستند خیلی به آن پرداخته نمی شود، لایه سوم اختصاصی است و همین ظرفیت باعث شده که بازیهای رایانه ای را ببنیم که داستان را از سینما و یا سریالها اقتباس میکنند و از آنها استفاده می کنند.
طاهری با اشاره به اینکه پرداخت به داستان بازی بسیار حائز اهمیت است افزود: داستان، محور و اصل رویه بازیهاست است و از این طریق می تواند جنبه تربیتی و اثر گذاری بیشتری داشته باشد اما به آن به درستی پرداخته نمیشود.
وی افزود: در مجموع در صنعت بازی سازی از خلاقیت کمتر استفاده میشود که در بازیهای ایرانی و در بازیهای جهانی قابل مشاهده است و جای خود را به پررنگ تر کردن بازیهای برخط چند کاربره داده که نیاز زیادی به خلاقیت ندارند.
طاهری در پاسخ به این سوال که جایگاه ایران در صنعت بازی چگونه است گفت: موضوعی که مطرح می شود این است که ما در بازی سازی از لحاظ کیفی رشد داشتهایم اما از نظر کمی رشد مطلوب نداشتیم.
وی در ادامه افزود: با آمدن بازیهای موبایلی اقتصاد بازی دچار تغییر شد. چرا که بازی های موبایلی به سمت پرداخت درون برنامه ای رفتند که خود این موضوع آسیب زننده است چون باعث کاهش خلاقیت در بازی سازی و صرفا درآمدزایی از تبلیغات میشود و به سمت تبلیغات حرکت می کند.
طاهری در انتها گفت: در حال حاضر در کشور ما برخی بازیها وابسته به حاکمیت است و با بودجه دولتی کار میکنندکه این موضوع باعث می شود که از لحاظ کیفیت و محتوایی در مسیر متفاوتی قرار بگیرد.و خوشبختنانه از ابتذال کمتری نسبت به دیگر بازی های موجود در دنیا برخوردار است.ساختن بایزی های بزرگ و تاثیر گذار نیازمند سازوکار بزرگ است که در حال حاضر در کشور نداریم و امیدواریم با ایجاد فضای جدید و تکنسین های جدید این مسیر بهبودیابد.
انتهای پیام/