Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، یونس عزیزی دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه، امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: سفر کاروان‌های راهیان نور در ۲ سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده بود، ولی امسال از ۲۵ اسفندماه دوباره از سر گرفته شد و تا ۱۴ فروردین ماه ادامه داشت.

وی ادامه داد: یادمان‌های شهدای پاوه، مرصاد، شهیدبهشتی قصرشیرین، بازی‌دراز، پادگان ابوذر، مطلع‌الفجر گیلانغرب، شهید شیرودی و یادمان ارتش در ایام نوروز به صورت ویژه میزبان زائران راهیان نور  ه صورت کاروان‌های گروهی، خانوادگی و با خودرو‌های شخصیاز سراسر کشور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با بیان اینکه در مدت مذکور بیش از ۲۱۰ هزار نفر زائر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان بازدید کرده‌اند، گفت: سهم عمده‌ای از این بازدیدها مربوط به یادمان مرصاد بوده است.

وی با بیان اینکه ۴۳۳ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان به اردوی راهیان نور خوزستان اعزام شدند، خاطرنشان کرد: مهمترین هدف اعزام کاروان‌ها به مناطق عملیاتی دفاع مقدس تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است تا نسل‌های آینده انقلاب اسلامی با دلاورمردی‌های و از خود گذشتگی‌های رزمندگان آشنا شده و در زندگی خود آن را سرلوحه قرار دهند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۵۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه کمیته تخصصی اعزام و اسکان ستاد مرکزی راهیان نور با موضوع هماهنگی های ستادی و برنامه ریزی اجرایی اولیه اعزام و اسکان کاروان های راهیان نور غرب و شمالغرب سال ۱۴۰۳ و ارایه گزارش عملکرد قرارگاه های حاضر از فعالیت های ایام اوج راهیان نور با حضور سردار مجید سوری ریاست جانشین و دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج و سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست سردار سوری گفت: راهیان نور غرب و شمالغرب از ۱ مرداد آغاز و تا پایان شهریور نیز ادامه دارد. تعداد زائرین نسبت به سال گذشته از رشد دو برابری برخوردار است، به همین دلیل باید آمادگی کامل و پشتیبانی همه جانبه داشته باشیم.

سرهنگ محمد حسین زاده در ادامه این نشست گفت: حل مشکلات زیر ساختی یادمان های جنوب کشور یکی از اولویت های اصلی است که باید با پای کار آمدن دستگاه های اجرایی انجام شود.

کد خبر 6093303 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام بسیجیان لرستانی به اردوهای راهیان نور
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • اعزام ۲۵۵ زائر از فرودگاه بندرعباس به سرزمین وحی
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد