Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه اکیپ در چاپ امروز خود از مصاحبه کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید پرده برداشت.

بنزما در این مصاحبه شدیدا از «کیلیان امباپه» تمجید کرد و او را بازیکنی گلزن و بزرگ نامید.

اکیپ قسمتی از مصاحبه بنزما در خصوص امباپه را به روی جلد برد و از سوی مهاجم رئال مادرید نوشت: با امباپه ، می‌توانیم 2 برابر قبل گل بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر ، امباپه به موضوع اصلی رسانه‌های دنیا بدل شده است زیرا هنوز مشخص نیست که در پایان فصل این بازیکن به کدام تیم می‌رود. قرارداد امباپه در پایان فصل با پاریس به اتمام می‌رسد و اغلب معتقدند که او راهی رئال مادرید خواهد شد.

بنزما در خصوص شایعه انتقال امباپه به رئال مادرید نیز گفت: من خیلی دوست دارم با امباپه هم‌بازی شوم. از اینکه در تیم ملی با او بازی می‌کنم، خوشحالم ولی دوست دارم یقینا این اتفاق در عرصه باشگاهی نیز رخ بدهد.

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم، من و امباپه 2 یا حتی 3 برابر قبل در کنار هم گل می‌زنیم. امباپه در کنار من و وینیسیوس ستاره سوم رئال مادرید خواهد شد. من بارها به این مسئله اشاره کرده‌ام. رئال با امباپه به شدت پیشرفت خواهد کرد زیرا او یک بازیکن تمام و کمال است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امباپه کیلیان امباپه پاری سن ژرمن لیگ لوشامپیونه فرانسه بنزما بنزما و امباپه رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۵۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی جالب مولر با ستاره رئال‌مادرید: جاسوسی می‌کنی (فیلم)



منبع:ورزش سه

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وضعیت نابسامان موبایل توماس مولر (فیلم)

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!
  • شوخی جالب مولر با ستاره رئال‌مادرید: جاسوسی می‌کنی (فیلم)
  • دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • خط و نشان رودیگر برای امباپه/ چه کسی گفته او به رئال می‌آید؟
  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم جنجالی رئال
  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم بزرگ رئال
  • تکنیک فوق‌العاده اندریک، بازیکن آینده رئال‌ مادرید / فیلم
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم