Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا عسکری از پذیرش ۴۶۹۷ نسخه دارویی در ایام تعطیلات نوروزی در داروخانه‌های مرکزی و تهرانپارس خبر داد.

خبرگزاری میزان -به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، علیرضا عسکری، مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر در خصوص خدمت رسانی داروخانه‌های هلال احمر در شهر تهران گفت: از ابتدای تعطیلات ایام نوروز (یکم لغایت سیزدهم فروردین ماه)، ۴۶۹۷ بیمار برای تهیه دارو‌های خود به داروخانه‌های مرکزی و تهرانپارس مراجعه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: داروخانه‌های هلال احمر به دلیل ویژگی‌هایی از جمله وجود نیرو‌های مجرب و متعهد، کنترل و نظارت دقیق و همچنین تأمین و توزیع به موقع و مطمئن دارو‌های مورد نیاز بیماران و از سویی به واسطه توزیع دارو‌های خاص با کیفیت مناسب و همچنین دارو‌های پرونده‌ای از جایگاه و اهمیت انکارناپذیری در نظام توزیع دارو برخوردار هستند و اکثر دارو‌هایی که در این داروخانه‌ها عرضه می‌شود، تحت پوشش بیمه‌های جاری کشور هستند.

بیشتر بخوانید: داروخانه تخصصی بیماران شیمی‌درمانی راه‌اندازی شد

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر تصریح کرد: در داروخانه مرکزی جمعیت هلال احمر با بکارگیری سیستم مکانیزه و ارائه دارو‌های خاص، نصب دستگاه خودپرداز، بهره مندی از نیروی انسانی متخصص، پاسخگویی و تکریم مراجعه کنندگان، استقرار نمایندگان سازمان‌های بیمه گر شامل تأمین اجتماعی، خدمات درمانی، سلامت و نیرو‌های مسلح در داروخانه و نیز ایجاد امکانات رفاهی تلاش می‌شود تا به رغم حجم بالای مراجعین و بیماران، مدت زمان انتظار برای دریافت دارو در حداقل زمان ممکن انجام پذیرد.

عسکری ادامه داد: یکی از وظایف سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر کمک به تأمین دارو‌های حیاتی کشور است و در هر شرایطی برطرف کردن نیاز‌های دارویی مردم از اولویت‌های هلال احمر است.

لازم به ذکر است که داروخانه مرکزی هلال احمر در تهران، خیابان طالقانی و داروخانه مرکزی شماره ۲ تهرانپارس، در خیابان جشنواره واقع شده است و هموطنان و بیماران عزیز می‌توانند برای کسب اطلاعات دارویی با خط ویژه ۴۱۶۵۱ تماس گیرند.

انتهای پیام/

برچسب ها: هلال احمر ایران هلال احمر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هلال احمر ایران هلال احمر جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۵۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار

به گزارش خبرنگار مهر، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی عبدالرضا، ایمانی‌فرد اظهارکرد: بامداد امروز سیل وارد روستای مزار سیدعلی (ع) شد و بلافاصله پس از اعلام از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر، دو تیم از پایگاه شوسف اعزام شدند.

رئیس هلال احمر نهبندان افزود: با توجه به حجم زیاد آب در محوطه امامزاده یک تیم پشتیبان نیز از هلال احمر سربیشه اعزام شد.

وی بیان کرد: سه منزل مسکونی نیز در روستا دچار آبگرفتگی شده بود که توسط امدادگران تخلیه شد.

کد خبر 6089031

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • بلای وحشتناکی که یک قرص به ظاهر ساده بر سرتان می‌آورد
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • بلایی که با خوردن ۴ استامینوفن سرتان می‌آید
  • غیر قانونی بودن سبدفروشی دارو توسط شرکت‌های پخش
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • کمبود‌های دارویی و مشکلات بیماران
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت