Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@19:37:57 GMT

جدیدترین خبر‌ها از گوشی جذاب ویوو X80

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۵۳۲۱

جدیدترین خبر‌ها از گوشی جذاب ویوو X80

فرارو- گوشی‌های سری پرچمدار X80 شرکت ویوو جانشین سری X70 سال گذشته خواهند شد. در آخرین خبرها، برخی از مشخصات این دستگاه آینده مشخص شده است.


به گزارش فرارو، مشخصات کلیدی گوشی Vivo X80 منتشر شده است. این گوشی با صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی، چیپست مدیاتک Dimensity 9000 و محفظه VC مربعی ۴۰۰۰ میلی متری عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود سری Vivo X80 در ماه آوریل در بازار چین عرضه شود.


پیش بینی می‌شود سری Vivo X80 در اواخر ماه آوریل به عنوان جانشین سری Vivo X70 در بازار چین عرضه شود. مدل‌های استاندارد و پرو X80 اخیراً در وبسایت TENAA ظاهر شده است. این وبسایت برخی از جزئیات سخت افزاری کلیدی را فاش می‌کند. می‌توان انتظار داشت که این گوشی‌ها در اواخر سال در بازار هند نیز عرضه شوند. در حال حاضر، افشاگر دنیای فناوری با نام مستعار Digital Chat Station، مشخصات کلیدی مدل استاندارد Vivo X80 را فاش کرده است که برخی از آن‌ها با لیست قبلی TENAA مطابقت دارند. با این حال جنجال اصلی پیرامون Vivo X Fold و Vivo Pad برپاست. این دو دستگاه به ترتیب اولین گوشی تاشو و اولین تبلت تاشو هستند که انتظار می‌رود در ۱۱ آوریل (۲۲ فروردین) در بازار چین عرضه شوند.


طبق گفته‌های Digital Chat Station، پیش بینی می‌شود که گوشی Vivo X80 دارای صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی E5 AMOLED با وضوح +FHD، یک سوراخ پانچ برای دوربین سلفی، نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و DC-Dimming باشد. می‌توان حدس زد که این صفحه نمایش با گواهی +HDR10 و محافظ Corning Gorilla Glass عرضه شود. گزارش قبلی گفته بود که این گوشی با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی عرضه خواهد شد.

گفته می‌شود این گوشی از تراشه MediaTek Dimensity 9000 بهره می‌برد. گوشی Vivo X80 مجهز به موتور خطی محور X برای ارائه بازخورد لمسی واضح و یک محفظه VC مربعی ۴۰۰۰ میلی متری برای دفع گرما خواهد بود. باتری این دستگاه یک باتری ۴۴۵۰ میلی آمپر ساعتی است.
در گزارش قبلی گفته شده بود که Vivo X80 Pro از همان چیپست قدرت می‌گیرد و نمایشگری با اندازه مشابه خواهد داشت. با این حال، گوشی +Vivo X80 Pro ممکن است صفحه نمایش کمی بزرگتر داشته باشد. گزارش قبلی ادعا می‌کرد که این گوشی حداکثر تا ۱۲ گیگابایت رم LPDDR4 و حداکثر تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه UFS 3.1 خواهد داشت.

در مورد دوربین ها، گفته می‌شود که گوشی Vivo X80 با تنظیمات دوربین سه گانه، شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی GN5 سامسونگ، سنسور ثانویه ۱۳ مگاپیکسلی و سنسور سوم ۱۲ مگاپیکسلی سونی IMX663 ارائه می‌شود. همچنین پیش بینی می‌شود که دوربین جلوی ۴۴ مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و چت تصویری در نظر گرفته شده باشد.
مشخصات فاش شده Vivo X80 تا حد زیادی شبیه به مشخصات Vivo X80 Pro است. تفاوت‌های کلیدی بین این دو گوشی تنها زمانی آشکار خواهد شد که به طور رسمی معرفی شوند. این احتمال وجود دارد که سری Vivo X80 همزمان با Vivo X Fold و Vivo Pad رونمایی شود.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو

کلیدواژه: صفحه نمایش گوشی Vivo X80 سری Vivo

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۵۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات

 فرهاد مجیدی که چندی پیش از اتحاد کلباء امارات جدا شد، این روز‌ها در دبی حضور دارد و شایعات زیادی در خصوص تیم آینده او به گوش می‌رسد. سرمربی سابق استقلال علی‌رغم چند پیشنهاد داخلی فعلا تمایلی نسبت به بازگشت به فوتبال ایران نشان نداده و احتمالا می‌خواهد به کارش در امارات ادامه دهد.

مجیدی دیشب (پنجشنبه) تصویری همراه با فرزند خود امیربردیا در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

منبع: خبرآنلاین

tags # فرهاد مجیدی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • نمایی بسیار زیبا و جذاب از امواج دریا (فیلم)
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس
  • تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین
  • آشنايي با جديدترين پرتال پیامک /ارتباطات سریع و جذاب برای همه
  • ادعای عجیب تن‌هاخ: ما جذاب‌‌ترین تیم لیگ هستیم!‏
  • (تصاویر) عکس‌های خیره کننده و جذاب کیت وینسلت
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • خوشحالی کین: فعال شدن بند پاداش جذاب
  • (عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات