Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت پیش از ظهر امروز (سه شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و سال جدید، اظهار داشت: در آغاز سال جدید مقام معظم رهبری با تعیین شعار سال، مثل همیشه یک امید و روحیه دیگری را به دولتمردان و مردم ایجاد کردند. ایشان به تحقق بیانات و فرامین امید داشتند و بیانات ایشان مانند همیشه راهگشای کشور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: دولت پس از اعلام شعار سال، سریعاً آن را در دستور کار قرار داد. اقدام تهیه و تصویب آیین نامه حمایت از تولید دانش بنیان در بخش منابع طبیعی بود که به پیشنهاد وزیر کشاورزی در دستور کار کمیته علمی و فناوری قرار گرفت و بررسی و اصلاح شد و در جلسه اخیر هیئت وزیران به تصویب رسید.

بسته جامع برای توسعه اشتغال تهیه شده است

سخنگوی دولت ادامه داد: همزمان با این آیین نامه بسته توسعه کار و اشتغال نیز ارائه شد و علاوه بر اینها توسعه منابع بانکی، حمایت از کارفرمایان و بنگاه‌های اقتصادی در این بسته پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اقدامات دولت در تعطیلات نوروز، گفت: دولت در ایام عید تعطیلاتی نداشت و در یکشنبه تحویل سال فقط یک جلسه دولت برگزار نشد و تمامی جلسات پس از آن به صورت منظم برگزار شد و شاهد سفرهای بازدیدی هیئت وزیران و رئیس جمهور بودیم. در حوزه خراسان رضوی هم سفر استانی صورت گرفت.

بهادری جهرمی تصریح کرد: از مجموع چندین پروژه در خراسان رضوی که افتتاح شد، دو کارخانه شهید سلیمانی با محوریت قرار دادن بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت دانش بنیان، افتتاح شدند که در آن برای گوگرد خام ارزش افزوده لحاظ می‌شود و همانجا تولید می‌شود و در برنامه‌های بعدی توسعه هم خواهد یافت.

وی افزود: ۲۸ دستگاه مختلف به عنوان ستاد سفر مشغول بودند تا میزبان مردم در سفرها باشند تا برای هرچه بهتر برگزار شدن این جشن بزرگ ملی تلاش کرده باشند. مشابه ستاد سفر ملی، در ۳۱ استان هم ستاد سفر استانی فعال بود و همراه با ستاد سفر کشوری فعالیت شبانه روزی داشتند.

سخنگوی دولت در تشریح آمار و ارقام سفرهای نوروزی خاطرنشان کرد: بیش از ۵۰ میلیون اقامت شبانه نوروزی در امسال ثبت شده است که نسبت به سال گذشته بیش از ۶۰ درصد افزایش داشته است. شهرهای مازندران، شیراز و اصفهان به عنوان بیشترین شهرهای مسافر پذیر ثبت شدند. حدود دو میلیون و ۲۰۰ هزار مسافر تردد هوایی داشتند و تردد ریلی رشد ۴۷ درصدی داشته است.

بهادری جهرمی اضافه کرد: الحمدلله، علی رغم ترددهای و مسافرت‌ها شاهد کاهش تصادف‌های جاده‌ای بوده‌ایم و امیدواریم با همت جمعی شاهد به صفر رسیدن این آمار داشته باشیم. همچنین ۱۷ هزار آمار بازدید گردشگری ثبت شده است و صرفاً در پنج روز ابتدایی سال جدید بازدیدها مساوی با تمام بازدیدهای سال قبل بود.

وی ضمن اشاره به سالروز رویداد هسته‌ای در ۲۰ فروردین ماه، گفت: سند جامع راهبردی توسعه صنعت هسته‌ای کشور همزمان با روز ملی فناوری هسته‌ای و با حضور رئیس جمهور رونمایی می‌شود.

منبع: الف

کلیدواژه: بهادری جهرمی ستاد سفر هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۵۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه دولت توجیه کرد: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!

به گزارش خبرآنلاین، اعطای دکترای افتخاری در پاکستان به ابراهیم رئیسی با حاشیه های متعددی روبرو شد. منتقدان، شان رئیس جمهور را بالاتر از آن دانستد که که از یک داشگاه نامعتبر مدرک بگیرد و از سویی مدرک را معاون دانشگاه اعطا کند.

در همین راستا، روزنامه ایران نوشت:

اهدای مدرک دکترای افتخاری به رئیس جمهور کشورمان در پاکستان، موجب بروز واکنش‌هایی در میان رسانه‌ها و فضای مجازی شد.

در همین رابطه ادعایی مطرح شد مبنی بر اینکه مدرک دکترای افتخاری، از سوی یک دانشگاه فرعی پاکستان و توسط معاون این دانشگاه به آیت‌الله رئیسی اهدا شده است.

این ادعا درحالی است که اولاً دانشگاه کراچی بزرگترین دانشگاه دولتی در پاکستان است؛ ثانیاً در مراسم اعطای این مدرک افتخاری «حکمران» ایالت سند پاکستان به عنوان رئیس هیأت امنای دانشگاه‌های کراچی حضور داشته است.

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900011

دیگر خبرها

  • بهادری جهرمی: پرچم بالاست؛ خداقوت و دست مریزاد بچه‌ها
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • تبریک بهادری جهرمی به بانوی ورزشکار ایرانی
  • بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد
  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • حضور رئیس‌جمهور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • روزنامه دولت توجیه کرد: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!