Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@19:58:47 GMT

خرید خوراک تضمینی برای اولین بار در تاریخ پتروشیمی غدیر

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۵۴۲۹

خرید خوراک تضمینی برای اولین بار در تاریخ پتروشیمی غدیر


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی پتروشیمی غدیر،  میانگین تولید روزانه در ۳ماهه اول سال پتروشیمی غدیر ۲۴۳ تن بوده که میزان تولید پس از آبان‌ماه سال ۱۴۰۰، به میانگین تولید روزانه ۳۳۰ تن رسیده است.
طبق آمار و ارقام از آذرماه ۱۴۰۰ تولید پتروشیمی غدیر با رفع موانع تولید بهبود یافت تا جایی که اورهال ۱۰ روزه در ۳ماهه پایانی سال این مجموعه نیز، نتوانست تولید روزانه را با مشکل مواجه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مدت ️تحولات وسیعی در حوزه های مختلف پتروشیمی غدیر رخ داد که توانست در زمینه هایی از جمله افزایش تولید، شفاف‌سازی و … پیشتاز از سایر پتروشیمی های منطقه باشد.
روی دیگر از جهش تولید در پتروشیمی غدیر، آنجا نمایان می‌شود که خودکفایی و عدم نیاز به واردات خوراک از کشورهای دیگر آن هم به روش های مبهمی که صورت می‌گرفت پایان یافت و اکنون خوراک خود را بصورت تضمینی از پتروشیمی اروند فراهم می‌کند.
پتروشیمی غدیر در سال ۱۴۰۱ با هدف همکاری با شرکت های دانش‌بنیان و با بهره‌مندی از دانش بومی، در صدد آن است که بتواند قدمی دیگر در راستای حمایت از جوانان این کشور بردارد.
طبق آمار مندرج میانگین تولید پتروشیمی غدیر در ۳ماهه پایان سال ۳۳ درصد بیشتر از ۹ ماهه اول سال بوده است.
اکنون چرخ صنعت در پتروشیمی غدیر بر پایه خودکفایی و افزایش تولید روزانه به دست جوانانی با روحیه جهادی و تکیه بر همت و تلاش آنان می‌چرخد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پتروشیمی غدیر خودکفایی و افزایش تولید پتروشیمی اروند پتروشیمی غدیر تولید روزانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۵۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ خام ولادت در یزد بالاتر از میانگین کل کشور

براساس گزارش اداره کل ثبت احوال استان یزد و گزارش‌های پایگاه اطلاعات جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور، نرخ خام ولادت استان یزد در سال ۱۴۰۲ برابر با ۱۴.۷ در هزار نفر ثبت شده که بالاتر از میانگین کل کشور یعنی ۱۲.۶ بوده و استان یزد را در جایگاه ششم کشوری قرار داده است.

استان سیستان و بلوچستان با نرخ خام ولادت ۲۷.۶ در هزار نفر جمعیت بیشترین و استان گیلان با نرخ خام ۷.۵ در هزار نفر، کمترین نرخ خام ولادت را در بین استان‌ها به خود اختصاص داده‌اند.

میانگین سن والدین در اولین فرزندآوری

در سال ۱۴۰۲ در این استان، میانگین سن پدران در اولین فرزندآوری ۳۱ سال و میانگین سن مادران ۲۶.۳ سال ثبت شده و این در حالیست که مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزند آوری در سال ۱۴۰۲ را در کل کشور برابر ۳۲.۱ سال برای پدران و ۲۷.۳ سال برای مادران اعلام کرده است.

همچنین در بین استان‌ها، بالاترین میانگین سن پدران و مادران در اولین فرزندآوری مربوط به استان تهران و کمترین آن استان سیستان و بلوچستان بوده است.

ثبت ۲۷۴ رویداد چندقلوزدائی در استان

معاونت فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی اداره کل ثبت احوال استان یزد اعلام کرد : در سال گذشته از مجموع ۱۷ هزار و ۳۵۳ مورد ثبت رویداد شیرین ولادت، ۲۷۴ ولادت به صورت چندقلوزائی بوده که ۲۶۶ تولد دوقلوزائی و ۸ رویداد نیز سه قلوزائی بوده است.

به گزارش مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال، در سال گذشته تعداد ۱۹ هزار و ۴۴۳ مورد چندقلوزایی در کشور به ثبت رسیده است که تعداد ۱۸ هزار و ۷۵۰ رویداد دو قلو، ۶۷۱ رویداد سه قلو، ۲۰ رویداد چهارقلو و تعداد ۲ رویداد پنج قلو بوده است.

استان‌های تهران، خراسان رضوی و خوزستان در سال گذشته به ترتیب رکورددار چندقلوزائی بوده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی گندم به ۸۵۵ هزارتن رسید
  • کشت چغندر علوفه‌ای در مازندران تامین کننده خوراک دام کشور
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد
  • امسال نیازی به واردات گندم نداریم
  • افزایش تولید گاز / خوراک پتروشیمی ها تامین شد؟
  • نرخ خام ولادت در یزد بالاتر از میانگین کل کشور
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی در فارس خریداری شد
  • آغاز خرید گندم و کلزا در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه
  • خرید تضمینی گندم به بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار تن رسید
  • کشاورزان کماکان چشم انتظار اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم