Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@06:35:23 GMT

توسعه نواحی صنعتی در بیله‌سوار پیگیری می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۵۴۵۳

توسعه نواحی صنعتی در بیله‌سوار پیگیری می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، صاحبعلی اصغری پیش از ظهر سه‌شنبه در بازدید از ناحیه صنعتی روح کندی بیله‌سوار اظهار کرد: سوله‌ها و اراضی بلاتکلیف ناحیه صنعتی روح کندی باید هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف و این اراضی به متقاضیان و سرمایه‌گذاران جدید واگذار شود.

وی تصریح کرد: توسعه ناحیه صنعتی در کنار فعال‌سازی واحدهای تولیدی در کمیته‌های اقتصادی و اشتغال شهرستان پیگیری می‌شود و در این راستا ۴ واحد تولیدی فعال شده و واحدهای غیر فعال نیز راه‌اندازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بیله‌سوار گفت: راه ایجاد اشتغال در شهرستان بیله‌سوار، توسعه زیرساخت‌های صنعتی و جذب سرمایه‌گذار در منطقه است و با توجه به ظرفیت شهرستان راه‌اندازی ناحیه صنعتی جدید به مساحت ۲۰ هکتار در دستور کار است.

اصغری با بیان اینکه شهرک‌های صنعتی به دلیل قرار گرفتن در منطقه محروم از معافیت‌های مختلف برخوردار می‌شوند، افزود: زمین‌های سرمایه‌گذاری غیرفعال در صورت عدم فعال‌سازی در مهلت مصوب شده، خلع ید می‌شوند.

وی همچنین در زمینه آخرین وضعیت ناحیه صنعتی خان کندی بیله‌سوار خاطرنشان کرد: وسعت ناحیه صنعتی روح کندی ۱۰ هکتار است که تعداد ۱۹ قرارداد در آن منعقد شده است.

فرماندار بیله‌سوار اضافه کرد: در این ناحیه ۴ واحد فعال، ۴ واحد غیر فعال، ۵ طرح در حال ساخت و ساز و بقیه نیز زمین راکد هستند که باید تعیین تکلیف شوند.

کد خبر 5459734

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندار بیله سوار اشتغال واحد های تولیدی جذب سرمایه گذاری شرکت شهرکهای صنعتی بوشهر ویروس کرونا ماه رمضان 1401 ماه مبارك رمضان کرمانشاه گردشگری روز طبیعت آمار کرونا خراسان رضوی مسافران نوروزی سفرهای نوروزی خطبه های نماز جمعه بازگشایی مدارس ناحیه صنعتی بیله سوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۵۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان

با حضور رئیس ثبت اسناد کشور آئین واگذاری ۴۵۶۶ هزار سند شهرک‌ها ونواحی صنعتی و واحدهای تولیدی استان هرمزگان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، در جریان سفر حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد واملاک کشور به استان هرمزگان ، آیین واگذاری 4566 هزار سند شهرک‌ها و نواحی صنعتی و واحد‌های تولیدی استان هرمزگان با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد.

 این اسناد حدنگاری در 31 شهرک و نواحی صنعتی و برای 4566 هزار قطعه و با مساحت 4368 هکتار صادر شده‌اند.

 اسناد حدنگاری مشاور مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان در این آیین به صورت نمادین توسط حسن بابایی رئیس سامان ثبت اسناد واملاک کشور تحویل داده شد.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • ضرورت یکپارچه‌سازی مدیریت سد و کانال در اردبیل
  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود
  • بحران آب در مغان جدی است
  • بیش از ۱۸۷ واحد صنعتی نیمه فعال و راکد به چرخه تولید بازگشتند
  • حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • مغان طلاست نباید در قواره مس بماند/گمرک بیله سوار نبض اقتصاد مغان
  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • واکاوی مشکلات نواحی مینودر، مهدیه و شهیدبهشتی در شورای شهر قزوین
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان