Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانوی طلایی ایران در مسابقات پاراکانو قهرمانی آسیا گفت: باز هم در رقابت با مدعیان موفق به کسب مدال طلا شدم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی رویا سلطانی بانوی طلایی ایران در مسابقات پاراکانو قهرمانی آسیا با اشاره به کسب مدال طلایش در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: این مدال را مدیون حمایت‌های شخص دکتر سهرابیان هستم و اگر حمایت ایشان نبود هرگز این اتفاق خوب امسال برای من نمی‌افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسابقات در سطح بالایی برگزار شد. قایقرانان ازبکستان و هند که در کلاس من مدعی هستند حضور داشتند و خدا را شکر توانستم برای چهارمین بار طلای آسیا را تکرار کنم.

سلطانی ادامه داد: این حاصل زحمات و تلاش‌ها و حمایت‌های مربیان عزیزم است و معتقدم این نتیجه یک نتیجه تیمی است و قدر آن را می‌دانم.

وی افزود: پدرو سنا تاثیر زیادی در این عملکرد داشت و در کنار او آقای طالبیان و خانم مقدم نیز کمک زیادی به من کردند تا بتوانم این موفقیت را به دست بیاورم.

ملی‌پوش پاراکانوی ایران همچنین گفت: سطح مسابقات خصوصا در بخش پارا بسیار بالا بود و همه تیم‌ها آمده بودند تا سهمیه پارآسیایی هانگژو را کسب کنند و برای ما هم یک ارزیابی بود تا عملکرد خودمان را پس از تمریناتی که پشت سر گذاشتیم بسنجیم.

سلطانی در پایان بیان کرد: امیدوارم این نتایج پلی باشد برای نتایج درخشان‌تر در بازی‌های پاراآسیایی. امسال سال مهمی برای ماست و با همه توان برای موفقیت‌های بزرگ‌تر تلاش می‌کنیم.

 

*ساعتچی: به آن چیزی که می‌خواستم رسیدم

سپهر ساعتچی دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ با اشاره به نتیجه بسیار خوبش به همراه علی آقامیرزایی در کایاک دونفره ۲۰۰ متر مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: همه بچه‌ها در تمام مواد تایم‌های خوبی داشتند اما تایم ما در دونفره ۲۰۰ متر علاوه بر شکستن رکورد آسیا، فقط چند هزارم ثانیه با رکورد جهانی فاصله دارد و سال‌ها طول خواهد کشید تا باز هم این رکورد تکرار شود.

وی ادامه داد: بسیار از این موضوع خوشحالم چون تلاش زیادی کردم تا در این جایگاه قرار بگیرم. زحمات و سختی‌های زیادی متحمل شدم و این بار این تلاش‌ها نتیجه داد و خدا را شکر توانستیم این کار مهم را انجام دهیم.

ساعتچی درباره سطح مسابقات گفت: رقابت قهرمانی آسیا همیشه شرایط خودش را دارد و تیم‌ها می‌آیند تا تعداد زیادی مدال کسب کنند. این دوره از مسابقات هم با حضور تیم‌های ازبکستان و قزاقستان که رقبای اصلی ما در همه مسابقات هستند در سطح بسیار بالایی برگزار شد و البته خوشحال‌کننده‌تر این بود که با تمرینات و اردوهایی که ما تحت نظر پدرو و کادر فنی داشتیم بیشترین مدال طلا را ایران به دست آورد و برای خود من باعث افتخار است که در این تیم مقتدر حضور داشتم.

ملی‌پوش تیم ملی آبهای آرام با اشاره به قایق دونفره کایاک به همراه علی آقامیرزایی بیان کرد: من با علی آقامیرزایی بسیار هماهنگ هستیم. ما هر دو سبک هستیم و با هماهنگی در پارو زدن قایقمان بسیار خوب حرکت می‌کند. خوشحالم که ما در این رقابت ارنج شدیم و توانستیم این رکورد ارزشمند را بزنیم که برای من ارزش بیش از این‌ها را دارد.

ساعتچی که در قایق چهارنفره ۲۰۰ متر نیز موفق به کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیای تایلند شد، اظهار کرد: در کایاک چهارنفره هم باور ما این بود که می‌توانیم و علیرغم اینکه در شروع به استوپر برخورد کردیم و قزاقستان و ازبکستان از ما جلو افتادند اما با قدرت پارو زدیم و توانستیم نهایتا آن‌ها را بگیریم و صاحب مدال طلا شویم.

وی درباره نتایج این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا گفت: به نظرم یکی از مقتدرترین تیم‌های ایران در مسابقات قهرمانی آسیا بودیم و عملکرد بسیار درخشانی داشتیم. امیدوارم این نتایج با موفقیت در بازی‌های آسیایی تکمیل شود.

ساعتچی با تقدیر از مربیانش در طول دوران قهرمانی تاکید کرد: پنج شش ماه سخت را پشت‌سر گذاشتیم و نتیجه‌اش را هم دیدیم. قایقرانی ایران پتانسیل بالایی دارد و خصوصا این تیم که الان در رقابت هستیم لیاقت بیش از این‌ها را دارد و امیدوارم با حمایت بیشتر، برگزاری اردوهای مستمر و تمرینات مداوم نتایج درخشانی در بازی‌های آسیایی به دست بیاوریم.

انتهای پیام/


 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: مسابقات قهرمانی آسیا تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۵۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور شنا نابینایان-کم بینایان با نظارت کمیته بین‌المللی پارالمپیک در استخر مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

این رقابتها با حضور ۷۰ ورزشکار و ۱۷ تیم دربخش نابینایان وکم بینایان طی روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبشهت ماه برگزار شد.

علیرضا امیری مرگاوی از ساری با مربیگری بهنام عبدی در این دوره از مسابقات موفق به کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره درماده ۱۰۰ متر کرال پشت و قورباغه شد.

همچنین محمد جواد محمدیان دیگر شناگر توانمند ساروی موفق به کسب ۲ مدال نقره و ۱ مدال برنز در مواد ۴۰۰ متر آزاد و ۵۰ متر کرال بدست آورد.

دیگر خبرها

  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا