Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: سال گذشته مسئولان قضایی استان ۲۵ مرتبه از انبار‌های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بازدید کردند.

خبرگزاری میزان- حسین فاضلی هریکندی با اشاره به تاکیدات رئیس دستگاه قضا مبنی بر تعیین تکلیف و ساماندهی کالا‌های موجود در انبار‌های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بیان کرد: در پی تاکیدات رئیس قوه قضاییه، آسیب‌شناسی این موضوع با حضور مسئولان عالی قضایی، اداره کل تعزیرات استان، دستگاه‌های مسئول و سایر مدیران مربوطه مورد پیگیری قرار گرفت و در سال گذشته برای ساماندهی انبار‌های اموال تملیکی، ۲۵ بازدید توسط مراجع قضایی و اداره کل تعزیرات استان البرز از انبار‌های جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متعاقب بازدید‌های انجام شده جلساتی به منظور آسیب‌شناسی چگونگی نگهداری اموال در انبار‌ها برگزار و تصمیمات قاطعی برای تعیین تکلیف اموال صادر شد؛ در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یکی از علل دپو شدن اموال، اهمال و مماطله دستگاه‌های اجرایی در پاسخ به استعلامات است که برای حل آن، مصوب شد دستگاه‌های مسئول باید حداکثر ظرف دو هفته به استعلام‌های سازمان اموال تملیکی پاسخ دهند.

رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: نتیجه این بازدید و آسیب شناسی و اقداماتی که از ابتدای سال صورت گرفت موجب گردید تا ۱۴۱ هزار و ۲۴۹ کالا به ارزش ۱۱۶ میلیارد و ۲۰۸ میلیون و ۵۰۹ هزار و ۳۶۶ ریال از طریق تسهیل و پیگیری صدور مجوز تعیین تکلیف شوند؛ همچنین ۸۲۹ هزار و ۸۱۲ کالا شامل کالا‌های غیر مجاز و غیر مصرف به ارزش ۴۰ میلیارد ریال منهدم شدند.

فاضلی هریکندی ادامه داد: سال گذشته و در جریان بازدید از انبار‌های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، تعداد ۳ میلیون و ۳۶۹ هزار و ۹۲۴ کالا به ارزش ۶۳۴ میلیارد و ۷۰۹ هزار و ۱۸۷ هزار و ۴۶۷ ریال با دستور مقام قضایی به مالک آن مسترد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: موال تملیکی دادگستری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری انبار های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان البرز سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۵۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره

جمعی از مسئولان، قضات و بازپرسان دادگستری استان قم با هدف آشنایی هرچه بهتر با وظایف و شرایط کاری محیط بانان به عنوان ضابطان خاص قضایی و بررسی مشکلات حقوقی و قضایی زیست محیطی استان، از منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم بازدید کردند.

 محمدحسین بازگیر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در این بازدید با اشاره به ظرفیت‌های کم نظیر زیست محیطی در مناطق و زیستگاه های طبیعی استان، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همدلی و مشارکت تمامی نهادهای ذیربط بتوانیم با هرگونه تعدی و تخلف که موجب تخریب و از بین رفتن محیط زیست می‌شود، به خوبی مقابله کنیم. 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • طرح شناسه کالا در سازمان اموال تملیکی استان تهران اجرایی شد
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • تعیین تکلیف حدود ۴ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • صدور رای از دادگاه انقلاب برای ۲۷ هزار و ۹۰۰ دستگاه وسیله نقلیه
  • تعیین تکلیف ۱۸ هزار و ۸۳۵ ردیف کالا در حوزه گمرکات و اموال تملیکی
  • تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • آغاز مزایده فروش ۱۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز