Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@09:24:21 GMT

اجراي 3 مگا پروژه شهري در شمال تهران

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۵۹۵۲

خبرگزاری آریا-3 مگا پروژه شهری در حوزه‌های عمرانی، ترافیکی و شهرسازی در سال 1401 در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری شمال تهران تعریف شده و اجرایی می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حمیدرضا حاجوی شهردار این منطقه در اولین جلسه شورای اداری در سال جدید که با حضور کلیه معاونین، شهرداران نواحی ده گانه و مدیران ستادی شهرداری منطقه یک برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش ها و عملکرد مدیران و کارکنان با بیان مطلب فوق افزود: در سال جدید براساس نیازهای شهروندان طرح بزرگ زیرگذر دزاشیب به خیابان ولیعصر(عج) که با توجه به مطالعات گذشته و نیازهای پیش رو در کاهش بار ترافیک محدوده نقش موثری خواهد داشت با برنامه ریزی های معاونت فنی و عمرانی در منطقه دنبال خواهد شد و میدان تجریش نیز با شهرسازی ایرانی و اسلامی در حال آماده سازی است و ساخت 2 پارکینگ طبقاتی مشارکتی نیز در برنامه معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار منطقه یک تصریح کرد: با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب که همواره در ابتدای کار دولت ها به فرصت های کوتاه خدمتگزاری، اشاره و بر مبنای آن مسئولین را به برنامه ریزی و اقدام عملیاتی تاثیر گذار توصیه می کنند، ما نیز باید در سال جدید کار محوری و خدمت صادقانه و خالصانه را محور امور خود قرار داده و با بهره گرفتن از تمام ظرفیت های موجود در مسیر رفع مشکلات و فراهم کردن بسترهای لازم برای آسایش و رفاه شهروندان در شهر تلاش کنیم و مدیران و کارکنان منطقه برنامه ریزی هدفمند و تعریف پروژه ها، فعالیت ها و اقدامات اثر بخش در فرصت های کوتاه خدمتگزاری را مورد توجه و اهتمام ویژه قرار دهند.
حاجوی در این نشست وضعیت عملکرد معاونت های شهرسازی، مالی، فنی و عمرانی و خدمات شهری منطقه یک در سال گذشته را با توجه به اقداماتی چون ارتباط بی واسطه و مستمر معاون شهرسازی با شهروندان، جلوگیری و مبارزه با فساد در منطقه، کاهش 10 روزه مدت زمان صدور پروانه ساختمانی، تامین منابع درآمدی قابل ملاحظه برای شهر، رتبه نخست معاونت فنی و عمرانی در بین مناطق 22گانه و آماده باش 53 روزه عوامل خدمات شهری در 5 ماه اخیر را خوب و شایسته تقدیر ارزیابی کرد.
شهردار منطقه یک ضمن بیان این مطلب که با پیگیری های اداره املاک منطقه در سال گذشته 7 هزار میلیارد ریال حقوق عامه از متصرفین پس گرفته شده و به بودجه عمومی شهر اضافه شده است، صیانت از حقوق عمومی را اهتمام ویژه مدیران شهری منطقه در سال جدید قلمداد و تصریح کرد: 4 پلاک در شمال تهران به میزان 5 هزار میلیارد ریال به حقوق عمومی شهر بدهکار هستند که در سال 1401 با همت و جدیت مدیران پیگیری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شمال تهران سال جدید منطقه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۵۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۰۰ درصدی بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن بازآفرینی در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در ویدئو کنفرانسی بررسی روند اجرای طرحهای بازآفرینی شهری در استانها که با حضور دستیار ویژه وزیر و دبیر قرارگاه نوسازی مسکن و معاونین وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، گفت: طرح بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن محدوده‌های بازآفرینی شهری در ۱۰۰ درصد محدوده‌های بازآفرینی مصوب در ۲۲ شهر هدف سطح استان اجرایی می‌شود.

رسول عطائی افزود: در بخش نوسازی مساکن بافت فرسوده نیز برنامه دو ساله بازآفرینی شهری برای نوسازی واحد‌های مسکونی در بافتهای فرسوده شهری در آذربایجان‌غربی ۱۶ هزار و ۹۶۴ واحد است.

عطائی اظهارکرد: تاکنون ۱۲ هزار و ۶۶۳ واحد مسکونی در سامانه ستاد ملی ثبت شده است و برای نوسازی مسکن پروانه ساختمانی دریافت کرده‌اند.

وی گفت: با این آمار آذربایجان‌غربی در نوسازی واحد‌های مسکونی در بافتهای فرسوده شهری بیش از ۷۵ درصد از برنامه دو ساله را اجرایی کرده است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، با اشاره به طرح کلید به کلید اضافه کرد: آذربایجان‌غربی جزو استانهای پیشرو بوده و در آینده این طرح همراه با اطلاع رسانی عمومی عملیاتی می‌شود.

دیگر خبرها

  • از بین رفتن کلونی‌های معتادان متجاهر در تهران
  • تسهیل در روند اجرای آزادراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • اجرای ۱۰۰ درصدی بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن بازآفرینی در آذربایجان‌غربی
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • اجرای طرح کلید به کلید، اولویت شرکت بازآفرینی شهری 
  • آغاز اجرای طرح کلید به کلید در ۱۸ استان کشور                           
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تهران