Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی افشانی گفت: واکسیناسیون کرونا طی ایام نوروز در استان آذربایجان غربی ۴۶ هزار و ۱۷ دُز بود که نشان از استقبال نکردن شهروندان از تزریق واکسن در این ایام است و با این میزان میزان واکسیناسیون به حدود ۵ میلیون ۹۹۰ هزار دُز رسید.

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی می‌گوید: بیش از ۸۳/۳ درصد افراد واجد شرایط واکسیناسیون در آذربایجان غربی دز اول، بیش از ۷۳/۷ درصد دز دوم و افزون بر ۳۲/۳ درصد دز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی از ابتدای امسال تاکنون ۳۷ نفر از بیماران کرونایی در استان آذربایجان غربی بر اثر شدت بیماری جان خود را از دست داده اند تا تعداد فوتی‌های کرونایی به ۷ هزار و ۵۳۷ نفر برسد.

افشانی گفت: در شبانه روز گذشته ۱۷۸ نفر بیمار کرونایی جدید در استان شناسایی و ۴۹ نفر نیز بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری شدند و در این مدت یک نفر بیمار کرونایی نیز در ارومیه جان خود را از دست داد.

از ابتدای شیوع کرونا ۳۵۶ هزار ۱۱۰ نفر در استان آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا فوتی های کرونا آذربایجان غربی واکسن کرونا اپیدمی کرونا آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۵۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروند خبرنگار؛پیگیری تخریب پل روستایی در چالدران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، با تعامل یک شهروند خبرنگار از چالدران با تحریریه خبر صداوسیمای آذربایجان غربی، پلی جدید بر روی رودخانه قزلار چایی شهرستان چالدران احداث شد تا مشکل اهالی دو روستای ساز آغل و گل سعید برطرف شود.

 سیل باعث تخریب پل قدیمی شده بود.

شما هم می توانید با انعکاس اخبار شهر و محله خود، شهروند خبرنگار ما باشید.

 

 

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • ۷۱ درصد از حجم سدهای آذربایجان‌غربی پر آب است
  • بازش برف و تگرگ بهاری در شهرهای آذربایجان غربی
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • شهروند خبرنگار؛پیگیری تخریب پل روستایی در چالدران
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد