Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@22:45:04 GMT

حمایت بالاترین مقام ورزشی مصر از کارلوس کی‌روش

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۶۰۳۱

حمایت بالاترین مقام ورزشی مصر از کارلوس کی‌روش

کارلوس کی روش سرمربی اسبق ایران هفته گذشته بعد از ناکامی مصر مقابل سنگال و عدم راه یابی به جام جهانی ۲۰۲۲ از سمتش مربیگری فراعنه استعفا کرد. اما استعفای این مربی پرتغالی هنوز از سوی فدراسیون فوتبال مصر پذیرفته نشده است. اخبار زیادی در این زمینه در چند روز گذشته منتشر شده و به نظر می‌رسد مقامات ورزش مصر از عملکرد کی روش در ۵ ماه گذشته رضایت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه اشرف صبحی وزیر ورزش و جوانان مصر در مصاحبه رادیویی به شدت از عملکرد کی روش حمایت کرد و خواهان ماندگاری این مربی پرتغالی در راس کادرفنی تیم ملی شد.

وزیر ورزش مصر در این زمنیه، گفت: کی روش تا به امروز مثل یک مربی حرفه‌ای کارش را درست انجام داده است و رابطه او با بازیکنان بسیار خوب است. هیئت رئیسه فدراسیون برای تصمیم گیری درباره آینده به توافق رسیدند تا چند روزی صبر کنند و مشورت‌های لازم انجام شود.

هنوز تصمیم نهایی درباره آینده کارلوس کی روش با فراعنه گرفته نشده و مربی پرتغالی با مجوز فدراسیون مصر راهی کشورش شده و در دوران مرخصی به سر می‌برد.

کی روش ماه گذشته تیم ملی مصر را به فینال جام ملت‌های آفریقا رساند، ولی در ضربات پنالتی مغلوب سنگال شد تا دستش از قهرمانی کوتاه بماند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کارلوس کی روش تیم ملی مصر کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۶۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، فینال مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه آقایان جمعه، ۷ اردیبهشت در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و در پایان نفرات برتر در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان معرفی شدند.   نتایج مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان به شرح زیر است: ۱- محمدرضا احمدی از بوشهر ۲- محمدمهدی چوبین از قم ۳- حسین گوهری از تهران   مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب رئیس بانوان، علی کلاتی سرمربی تپانچه جوانان و نوجوانان، علی گداری سرپرست برگزاری مسابقات، یاسر خلیل‌نژاد سرپرست کمیته آموزش، محمد مهدیان انفورماتیک، علی گل‌محمدی مسئول کمیته سلاح و مهمات، علی کاظمی، مسعودکلهری، محمود افضلی، حمید هدایتی، امین حق‌نیا و سیده شیما محمدی اعضای تیم داوری در سالن فینال سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم
  • استخدام ۱۹ هزار مربی ورزشی و مشاور پس از ۱۵ سال
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • بیش از ۵۰ مربی و معلم خوزستانی با رهبری دیدار می‌کنند
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟