Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@13:14:55 GMT

تبلت پرچمدار آنر در راه است

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۶۰۳۵

تبلت پرچمدار آنر در راه است

فرارو- شرکت آنر قرار است چندین محصول جدید در ماه می‌معرفی کند. به گفته مدیر این شرکت چینی آنر علاوه بر سری جدید لپ تاپ، تبلت پرچم‌دار جدیدی را نیز معرفی خواهد کرد. این تبلت پرچمدار دارای یک چیپست بسیار قدرتمند است که به احتمال زیاد یک تراشه پرچمدار خواهد بود و استاندارد‌های تبلت‌های اندرویدی را در سال ۲۰۲۲ تعیین می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فرارو، تراشه ادعایی تبلت جدید آنر یک نسخه با فرکانس بالاتر از تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ مدیاتک خواهد بود. این نسخه برای تبلت‌ها و نوت بوک‌های کم مصرف طراحی شده است و بعید است به گوشی‌های هوشمند راه پیدا کند. آنر در سال گذشته تبلت V7 Pro را با چیپست مشابهی به نام MediaTek Kompanio 1300T عرضه کرد.

این پردازنده مبتنی بر فرآیند ۶ نانومتری TSMC ساخته شده است و دارای ۴ هسته بزرگ A78 و ۴ هسته کوچک A55 می‌باشد و به احتمال زیاد تراشه ذکر شده در بالا نیز بخشی از سری Kompanio خواهد بود. سری جدید لپ تاپ‌های MagicBook آنر که قرار است در ماه می‌عرضه شوند، به پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل یا سری Ryzen 6000 مجهز خواهند شد. پیش از این نیز گزارش شده بود که هواوی در ماه آوریل رویدادی را برای معرفی نوت بوک جدید MateBook و Huawei Band 7 برگزار خواهد کرد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

کلیدواژه: تبلت تبلت آنر تبلت پرچمدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۶۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد


به گزارش تابناک به نقل از شینهوا، شرکت Beijing Xinzhida Neurotechnology، یک رابط مغز و کامپیوتر (BCI) به نام Neucyber ساخته و آن را روی یک میمون آزمایش کرده است. این تراشه به میمون اجازه می‌دهد بازویی رباتیک را تنها با افکار خود کنترل کند.

شرکت سازنده ادعا می‌کند این فناوری به طور مستقل توسعه یافته است و اولین «BCI تهاجمی با عملکرد بالا» در چین محسوب می‌شود.

 
نه دانشمندان و نه شینهوا به استارتاپ ایلان ماسک اشاره‌ای نکرده‌اند، اما رونمایی از محصول جدید در انجمن سالانه‌ی Zhongguancun در پکن، هدف چین برای رقابت با نورالینک را برجسته می‌کند.

وزارت صنعت و فناوری چین سال گذشته BCI را به عنوان یک «فناوری نوظهور پیشرفته» طبقه‌بندی کرد. شرکت سازنده‌ی تراشه‌ی Neucyber هنوز آزمایش‌های انسانی را آغاز نکرده است.

دیگر خبرها

  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی
  • شکست جدید آمریکا برای مهار پیشرفت هواوی
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • جنگ در اقتصاد دیجیتال دنیا ؛ تیک تاک در آمریکا می ماند؟
  • انتقال شرکت‌های مهم چینی به مالزی
  • عرضه فناوری جدید ساخت تراشه شرکت TSMC تا سال ۲۰۲۶
  • رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد
  • با این فناوری انقلابی، معلولیت دیگر محدودیت نخواهد بود