Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل ملاحسنی کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی با اشاره به نقش احزاب و جریانات سیاسی کشور از جمله چگونگی ارزیابی انتخابات گفت: احزاب و جریانات سیاسی بعد از انقلاب اسلامی در سطح کشور یکی از ضروریات جامعه کنونی محسوب می‌شوند و جزو نهاد‌های تاثیرگذار در روند تصمیم گیری کشور و به عنوان حلقه رابط مردم و حاکمیت عمل می‌کنند و نقش بسزایی در ثبات وضعیت کشور دارا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی گفت: خرداد سال ۱۴۰۰ سالی بود که در آن دو انتخابات شورای شهر‌ها و ریاست جمهوری را داشتیم و در برخی از استان‌ها مانند استان قم انتخابات خبرگان رهبری را داشتیم.

او گفت: در این دوره از انتخابات گروه‌ها و احزاب سیاسی بسیار منسجم عمل کردند که باعث شد در انتخابات ریاست حمهوری و مجلس خبرگان رهبری و شورای شهر افراد مهمی را که منطبق بر ولایت مداری و انقلابی باشند را راهی کرسی‌های خود بکنند.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان قم با اشاره به اینکه گروه‌های سیاسی جبهه انقلاب بایستی هماهنگ و منسجم عمل کنند گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی که در پیش رو داریم باید عملکرد مناسبی را داشته باشیم که با توجه به موقعیت خاص استان قم در دوره جدید بسیار حساسیت وجود دارد که جریانات سیاسی عالمانه و دقیق عمل کنند تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و باعث تقویت نقاط قوت و جبران نقاط ضعف عملکردی در انتخابات‌های گذشته را داشته باشیم و به بسیج آگاهی بخشی به آحاد مردم و جامعه اتفاق‌های مهم و تاثیرگزاری را داشته باشیم.

ابوالفضل ملاحسنی با اشاره به نقش احزاب و حریان‌های سیاسی در اجرایی شدن بیانیه مهم گام دوم انقلاب گفت: گروه‌های سیاسی انقلابی بعنوان احزابی قوی که برآمده از باوری عمیق به توان ملت شریف ایران برای تحقق تمدن ایرانی-اسلامی مبتنی بر آموزه‌های اسلام ناب و جهت گیری تعالی جامعه برای نیل به نظام آرمان مهدوی و در چارچوب منویات رهبر معظم انقلاب بایستی نقشی تاثیرگزار بر بازخوانی اسلام اصیل انقلابی و مشارکت فراگیر آحاد جامعه و مردم سالاری دینی و حضور جوانان و نوگرایایی در مواجهه با مسایل مختلف کشور بایستی داشته باشد.

کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی با اشاره به اقداماتی که گروه‌ها و احزاب سیاسی می‌توانند در ارتباط به اجرایی شدن گام دوم انقلاب انجام دهند گفت: ارتقای دانش و بینش مخاطبین است که باید جامعه هدف در آشنایی با مولفه‌های فساد و فساد ستیزی و عدالت خواهی و تلاش برای ارتقای معنویت و اخلاق سیاسی و سبک زندگی اسلامی و امیدآفرینی و فرهنگ مقاومت و استکبار ستیزی و جوانگرایی و نخبه پروری و مطالبه گری و کشف استعداد‌های جوانان انقلابی دانا وکاردان و پراگیزه و پرتلاش مسئولیت پذیر و تلاشگر جهادی را باید در جوانان و مخاطبان دنبال کنیم و جوانان نقش تاثیرگزاری را در جامعه دارند در هر زمان به جوانان اعتماد کرده ایم کشور از بسیاری از مشکلات رها شد و پیشرفت کرد.

او گفت: محور گام دوم جوانان هستند و مسیر بزرگ و تعیین کننده آینده انقلاب را باید ادامه داد و امیدواریم بهتر از نسل‌های گذشته ادامه بدهند و زمینه ساز ظهور را فرا هم کنند.

کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی با اشاره به دلایل مهم رهبر فرزانه انقلاب در استفاده از واژه جهاد را در کنار تبیین گفت: جهاد یک اقدام و عمل معمولی نیست، جهاد یک کار بزرگ و کاری بسیار عظیم است و مولفه‌های یک کار جهادی را در بر داشته باشد تا عنوان جهاد را به خود بگیرد.

او گفت: امروزه با توجه به برتری ابزاری که در حوزه رسانه دارد و همه رسانه‌های بزرگ دنیا که توسط صهیونیسم بین الملل پشتیبانی و اداره می‌شود به دنبال وارونه نشان دادن واقعیت‌ها است یعنی نقاط قوت وگام‌های مهم برداشته شده در دوران انقلاب اسلامی را وارونه جلوه بدهند.

ابوالفضل ملاحسنی با اشاره به استفاده دشمنان از ابزار‌های مختلف در جهت انحراف افکار عمومی گفت: جهاد تبیین به معنای تلاش مستمر و پرانگیزه برای بیان حقایق و آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی به منظور ایجاد تمدن بزرگ اسلامی است جهاد تبیین میتواند افکار صحیح را در جامعه منتشر کند و پاسخ واقعی به شبهاتی که در فضای مجازی و دیگر رسانه‌ها عنوان می‌شود بدهد و کوششی صادقانه و مجدانه در راه خدا و دفاع از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است و ما باید جهاد تبیین را به فرهنگ عمومی تبدیل کنیم و مردم و مسئولین بایستی در این راستا متحد گام بردارند.

کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی گفت: جهاد تبیین منحصر به سیاست نیست و تمامی حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی وامنیتی و اعتقادی را شامل می‌شود و نباید در حد یک شعار باقی بماند وبعنوان محوراصلی فعالیت در همه سطوح باید قرار بگیرد و احزاب و گروه‌های سیاسی نقش مهمی در این راستا دارند.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان قم با اشاره به جنگ شناختی و جنگ روایت‌ها گفت: امروزه از منظر جنگ شناختی و جنگ روایت‌ها که با محوریت استکبار و صهیونیسم بین الملل در جهان برپا است بدنبال فریب افکار عمومی هستند و قصد دارند واقعیت‌ها و روایت‌های صحیح را وارونه جلوه بدهند و با استفاده از تاثیرگزاری بر افکار عمومی جهان روایت خود را صحیح جلوه بدهند.

کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی با اشاره به راه مقابله با ان اقدام دشمنان گفت: برای مقابله با این اقدام دشمنان بایستی دستاورد‌های بزرگ و اهداف و آرمان‌های انقلاب را روایت کنیم بصورت جهادی و فردی و با استفاده از ابزار‌های موجود گفتمان امامین انقلاب را در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی را در عناوین مختلف معرفی و گسترش و تبیین کنیم.

ابوالفضل ملاحسنی با اشاره به شرایط کشور و آرایش دشمن گفت: شرایط کشور و آرایش دشمن به گونه ایی است که هر فرد ایرانی و مسلمان و انقلابی بایستی آماده باشد و خود را مکلف بعه تبیین و بیان موضوعات و دستاورد‌های دینی و مذهبی و همچنین عرصه‌های دیگر پیشرفت بداند و رسانه ایی باشد برای اطرافیان خود که این وظعیت در زمان کنونی برای نسل جوان و نوجوان ما بسیار حیاتی و حساس است.

کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی  گفت: اگر این اتفاق رخ ندهد پاسخگوی شبهات نسل جدید نخواهیم بود و دشمن در هرصورت به دنبال نا امیدی در بین جامعه ایران اسلامی و حتی دیگر کشور‌های مسلمان منطقه است و آینده را برای نسل‌های بعدی بسیار تیره و تار جلوه نمایی کند و دستاورد‌های بزرگ انقلاب را ندیده بگیرد و این موضوع جهاد تبیین باید به عنوان محور اساسی احزاب و جریانات سیاسی قرار بگیرد و نقش آفرینی در جامعه داشته باشیم.

کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی با اشاره به جایگاه سیاسی مهم قم در تحولات و مناسبات سیاسی کشور گفت: جایگاه سیاسی قم در تحولات سیاسی کشور را باید به چند بسته زمانی تقسیم کنیم که ابتدای آن از سال ۴۲ و آغاز فعالیت‌های امام خمینی (ره) است؛ در همه تحولات خصوصا در حوزه‌های سیاسی و فرهنگی از سال ۴۲ پیشتاز بوده و هر اقدام بزرگی که در سطح کشور صورت گرفته در هرصورت مردم قم، روحانیت، علما و مراجع معظم نقش بسیار بزرگی داشتند.

کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی  گفت: این نقش آفرینی را باید در استان قم حفظ کنیم و هر تحولی که در سطح کشور صورت می‌گیرد مبتنی بر آموزه‌های دینی و انقلابی و گام دوم انقلاب، قم باید نقش موثر و ویژه تری نسبت به دیگر استان‌ها داشته باشد و بر اساس ظرفیت ویژه حضور علما و مراجع معظم و قشر مذهبی استان قم نقش بسزایی داشته و خواهد داشت.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان قم گفت: قمی‌ها همیشه هوشمندانه و انقلابی عملکرده اند و قم جایگاه بسیار مناسبی را در سطح کشور دارا است و احزاب انقلابی حاضر در استان قم بسیار تاثیرگزار هستند و باید در سطح کشور نقش پیشتازی داشته باشند و باید بعنوان محور عمل کنند و از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

ابوالفضل ملاحسنی با اشاره به پیش بینی آینده سیاسی، اجتماعی و فرهنگی قم گفت: اتفاق بسیار نادری در عرصه سیاسی کشور رخ داده است و آن هم هماهنگی سه قوه است و این فرصت بسیار مناسبی است که برای حل مشکلات و آسیب‌ها اقدامات لازم را انجام بدهیم.

کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی  گفت: قم به قول معروف قم است و با هیچ شهر و استان دیگری در سطح کشور قابل مقایسه نیست و یک شهر بزرگ دینی و فرهنگی است و همه مسئولین خصوصا در مباحث فرهنگی و سیاسی بایستی دغدغه بیشتری داشته باشند وهرکاری که در قم انجام می‌شود بایستی که با محوریت مسائل فرهنگی باشد.

او گفت: به عنوان مثال اگر شهرداری یک خیابان و یا یک بوستانی را پایه ریزی و اقدام به ساخت آن می‌کند باید پیوست فرهنگی آن را در نظر داشته باشد و مطالبات ویژه ایی که مقام معظم رهبری از قم و قمی‌ها دارد مطالبات ویژه ایی است که باید در همه زمینه‌ها در نظر داشت.

کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی با اشاره به جایگاه استان قم گفت: استان قم و شهر قم را باید در کنار شهر‌های مقدسی مانند مشهد و کربلا و نجف و مکه مکرمه دیده بشود و این تفاوت‌های آشکار را باید همه مجموعه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی فعال در قم با هم هماهنگ عمل کنند و از موازی کاری‌ها جلوگیری صورت گیرد و نگرانی جامعه قم در مباحث فرهنگی بایستی بصورت جدی در نظر گرفته شود و نگرانی‌های سیاسی و اجتماعی به کمک مردم و احزاب سیاسی در جهت رفع آن‌ها اقدامات اساسی صورت گیرد.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان قم  گفت: انتظار از قم و قمی‌ها این است که کار‌های بزرگی در سطح ملی و بین المللی انجام پذیرد و جوانان و نسل نواندیش قم نشان داده است که از ظرفیت بسیار بالا و خلاقیت خوبی برخوردار است و انشاالله بتوانیم از این ظرفیت‌ها در راستای گام دوم انقلاب و تبیین مسائل اسلامی و انقلابی استفاده کافی را ببریم.

کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی گفت: در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مانیفست تداوم انقلاب و آغاز عصر جدید انقلاب اسلامی است که داعیه ایجاد و گسترش تمدن نوین اسلامی را دارد که شعار عدالت و پیشرفت را سرلوحه کاری خود قرار داده است.

ابوالفضل ملاحسنی کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی با اشاره به نقش احزاب و جریانات سیاسی کشور از جمله چگونگی ارزیابی انتخابات گفت: احزاب و جریانات سیاسی بعد از انقلاب اسلامی در سطح کشور یکی از ضروریات جامعه کنونی محسوب می‌شوند و جزو نهاد‌های تاثیرگذار در روند تصمیم گیری کشور و به عنوان حلقه رابط مردم و حاکمیت عمل می‌کنند و نقش بسزایی در ثبات وضعیت کشور دارا هستند.

او گفت: خرداد سال ۱۴۰۰ سالی بود که در آن دو انتخابات شورای شهر‌ها و ریاست جمهوری را داشتیم و در برخی از استان‌ها مانند استان قم انتخابات خبرگان رهبری را داشتیم.

کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی  گفت: در این دوره از انتخابات گروه‌ها و احزاب سیاسی بسیار منسجم عمل کردند که باعث شد در انتخابات ریاست حمهوری و مجلس خبرگان رهبری و شورای شهر افراد مهمی را که منطبق بر ولایت مداری و انقلابی باشند را راهی کرسی‌های خود بکنند.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان قم با اشاره به اینکه گروه‌های سیاسی جبهه انقلاب بایستی هماهنگ و منسجم عمل کنند گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی که در پیش رو داریم باید عملکرد مناسبی را داشته باشیم که با توجه به موقعیت خاص استان قم در دوره جدید بسیار حساسیت وجود دارد که جریانات سیاسی عالمانه و دقیق عمل کنند تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و باعث تقویت نقاط قوت و جبران نقاط ضعف عملکردی در انتخابات‌های گذشته را داشته باشیم و به بسیج آگاهی بخشی به آحاد مردم و جامعه اتفاق‌های مهم و تاثیرگزاری را داشته باشیم.

ابوالفضل ملاحسنی با اشاره به نقش احزاب و حریان‌های سیاسی در اجرایی شدن بیانیه مهم گام دوم انقلاب گفت: گروه‌های سیاسی انقلابی بعنوان احزابی قوی که برآمده از باوری عمیق به توان ملت شریف ایران برای تحقق تمدن ایرانی-اسلامی مبتنی بر آموزه‌های اسلام ناب و جهت گیری تعالی جامعه برای نیل به نظام آرمان مهدوی و در چارچوب منویات رهبر معظم انقلاب بایستی نقشی تاثیرگزار بر بازخوانی اسلام اصیل انقلابی و مشارکت فراگیر آحاد جامعه و مردم سالاری دینی و حضور جوانان و نوگرایایی در مواجهه با مسایل مختلف کشور بایستی داشته باشد.

کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی با اشاره به اقداماتی که گروه‌ها و احزاب سیاسی می‌توانند در ارتباط به اجرایی شدن گام دوم انقلاب انجام دهند گفت: ارتقای دانش و بینش مخاطبین است که باید جامعه هدف در آشنایی با مولفه‌های فساد و فساد ستیزی و عدالت خواهی و تلاش برای ارتقای معنویت و اخلاق سیاسی و سبک زندگی اسلامی و امیدآفرینی و فرهنگ مقاومت و استکبار ستیزی و جوانگرایی و نخبه پروری و مطالبه گری و کشف استعداد‌های جوانان انقلابی دانا وکاردان و پراگیزه و پرتلاش مسئولیت پذیر و تلاشگر جهادی را باید در جوانان و مخاطبان دنبال کنیم و جوانان نقش تاثیرگزاری را در جامعه دارند در هر زمان به جوانان اعتماد کرده ایم کشور از بسیاری از مشکلات رها شد و پیشرفت کرد.

او گفت: محور گام دوم جوانان هستند و مسیر بزرگ و تعیین کننده آینده انقلاب را باید ادامه داد و امیدواریم بهتر از نسل‌های گذشته ادامه بدهند و زمینه ساز ظهور را فرا هم کنند.

کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی با اشاره به دلایل مهم رهبر فرزانه انقلاب در استفاده از واژه جهاد را در کنار تبیین گفت: جهاد یک اقدام و عمل معمولی نیست، جهاد یک کار بزرگ و کاری بسیار عظیم است و مولفه‌های یک کار جهادی را در بر داشته باشد تا عنوان جهاد را به خود بگیرد.

او گفت: امروزه با توجه به برتری ابزاری که در حوزه رسانه دارد و همه رسانه‌های بزرگ دنیا که توسط صهیونیسم بین الملل پشتیبانی و اداره می‌شود به دنبال وارونه نشان دادن واقعیت‌ها است یعنی نقاط قوت وگام‌های مهم برداشته شده در دوران انقلاب اسلامی را وارونه جلوه بدهند.

ابوالفضل ملاحسنی با اشاره به استفاده دشمنان از ابزار‌های مختلف در جهت انحراف افکار عمومی گفت: جهاد تبیین به معنای تلاش مستمر و پرانگیزه برای بیان حقایق و آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی به منظور ایجاد تمدن بزرگ اسلامی است جهاد تبیین میتواند افکار صحیح را در جامعه منتشر کند و پاسخ واقعی به شبهاتی که در فضای مجازی و دیگر رسانه‌ها عنوان می‌شود بدهد و کوششی صادقانه و مجدانه در راه خدا و دفاع از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است و ما باید جهاد تبیین را به فرهنگ عمومی تبدیل کنیم و مردم و مسئولین بایستی در این راستا متحد گام بردارند.

کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی گفت: جهاد تبیین منحصر به سیاست نیست و تمامی حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی وامنیتی و اعتقادی را شامل می‌شود و نباید در حد یک شعار باقی بماند وبعنوان محوراصلی فعالیت در همه سطوح باید قرار بگیرد و احزاب و گروه‌های سیاسی نقش مهمی در این راستا دارند.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان قم با اشاره به جنگ شناختی و جنگ روایت‌ها گفت: امروزه از منظر جنگ شناختی و جنگ روایت‌ها که با محوریت استکبار و صهیونیسم بین الملل در جهان برپا است بدنبال فریب افکار عمومی هستند و قصد دارند واقعیت‌ها و روایت‌های صحیح را وارونه جلوه بدهند و با استفاده از تاثیرگزاری بر افکار عمومی جهان روایت خود را صحیح جلوه بدهند.

کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی با اشاره به راه مقابله با ان اقدام دشمنان گفت: برای مقابله با این اقدام دشمنان بایستی دستاورد‌های بزرگ و اهداف و آرمان‌های انقلاب را روایت کنیم بصورت جهادی و فردی و با استفاده از ابزار‌های موجود گفتمان امامین انقلاب را در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی را در عناوین مختلف معرفی و گسترش و تبیین کنیم.

ابوالفضل ملاحسنی با اشاره به شرایط کشور و آرایش دشمن گفت: شرایط کشور و آرایش دشمن به گونه ایی است که هر فرد ایرانی و مسلمان و انقلابی بایستی آماده باشد و خود را مکلف بعه تبیین و بیان موضوعات و دستاورد‌های دینی و مذهبی و همچنین عرصه‌های دیگر پیشرفت بداند و رسانه ایی باشد برای اطرافیان خود که این وظعیت در زمان کنونی برای نسل جوان و نوجوان ما بسیار حیاتی و حساس است.

کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی  گفت: اگر این اتفاق رخ ندهد پاسخگوی شبهات نسل جدید نخواهیم بود و دشمن در هرصورت به دنبال نا امیدی در بین جامعه ایران اسلامی و حتی دیگر کشور‌های مسلمان منطقه است و آینده را برای نسل‌های بعدی بسیار تیره و تار جلوه نمایی کند و دستاورد‌های بزرگ انقلاب را ندیده بگیرد و این موضوع جهاد تبیین باید به عنوان محور اساسی احزاب و جریانات سیاسی قرار بگیرد و نقش آفرینی در جامعه داشته باشیم.

کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی با اشاره به جایگاه سیاسی مهم قم در تحولات و مناسبات سیاسی کشور گفت: جایگاه سیاسی قم در تحولات سیاسی کشور را باید به چند بسته زمانی تقسیم کنیم که ابتدای آن از سال ۴۲ و آغاز فعالیت‌های امام خمینی (ره) است؛ در همه تحولات خصوصا در حوزه‌های سیاسی و فرهنگی از سال ۴۲ پیشتاز بوده و هر اقدام بزرگی که در سطح کشور صورت گرفته در هرصورت مردم قم، روحانیت، علما و مراجع معظم نقش بسیار بزرگی داشتند.

او گفت: این نقش آفرینی را باید در استان قم حفظ کنیم و هر تحولی که در سطح کشور صورت می‌گیرد مبتنی بر آموزه‌های دینی و انقلابی و گام دوم انقلاب، قم باید نقش موثر و ویژه تری نسبت به دیگر استان‌ها داشته باشد و بر اساس ظرفیت ویژه حضور علما و مراجع معظم و قشر مذهبی استان قم نقش بسزایی داشته و خواهد داشت.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان قم گفت: قمی‌ها همیشه هوشمندانه و انقلابی عملکرده اند و قم جایگاه بسیار مناسبی را در سطح کشور دارا است و احزاب انقلابی حاضر در استان قم بسیار تاثیرگزار هستند و باید در سطح کشور نقش پیشتازی داشته باشند و باید بعنوان محور عمل کنند و از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی  گفت: قم به قول معروف قم است و با هیچ شهر و استان دیگری در سطح کشور قابل مقایسه نیست و یک شهر بزرگ دینی و فرهنگی است و همه مسئولین خصوصا در مباحث فرهنگی و سیاسی بایستی دغدغه بیشتری داشته باشند وهرکاری که در قم انجام می‌شود بایستی که با محوریت مسائل فرهنگی باشد.

ابوالفضل ملاحسنی با اشاره به پیش بینی آینده سیاسی، اجتماعی و فرهنگی قم گفت: اتفاق بسیار نادری در عرصه سیاسی کشور رخ داده است و آن هم هماهنگی سه قوه است و این فرصت بسیار مناسبی است که برای حل مشکلات و آسیب‌ها اقدامات لازم را انجام بدهیم.

کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی  گفت: به عنوان مثال اگر شهرداری یک خیابان و یا یک بوستانی را پایه ریزی و اقدام به ساخت آن می‌کند باید پیوست فرهنگی آن را در نظر داشته باشد و مطالبات ویژه ایی که مقام معظم رهبری از قم و قمی‌ها دارد مطالبات ویژه ایی است که باید در همه زمینه‌ها در نظر داشت.

کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی با اشاره به جایگاه استان قم گفت: استان قم و شهر قم را باید در کنار شهر‌های مقدسی مانند مشهد و کربلا و نجف و مکه مکرمه دیده بشود و این تفاوت‌های آشکار را باید همه مجموعه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی فعال در قم با هم هماهنگ عمل کنند و از موازی کاری‌ها جلوگیری صورت گیرد و نگرانی جامعه قم در مباحث فرهنگی بایستی بصورت جدی در نظر گرفته شود و نگرانی‌های سیاسی و اجتماعی به کمک مردم و احزاب سیاسی در جهت رفع آن‌ها اقدامات اساسی صورت گیرد.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان قم گفت: انتظار از قم و قمی‌ها این است که کار‌های بزرگی در سطح ملی و بین المللی انجام پذیرد و جوانان و نسل نواندیش قم نشان داده است که از ظرفیت بسیار بالا و خلاقیت خوبی برخوردار است و انشاالله بتوانیم از این ظرفیت‌ها در راستای گام دوم انقلاب و تبیین مسائل اسلامی و انقلابی استفاده کافی را ببریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسائل سیاسی احزاب جنگ شناختی و جنگ روایت ها احزاب و جریانات سیاسی گروه ها و احزاب سیاسی سطح کشور صورت صهیونیسم بین الملل مبتنی بر آموزه علما و مراجع معظم انقلاب اسلامی فرهنگی و اجتماعی دستاورد های بزرگ داشته باشیم مباحث فرهنگی بزرگ انقلاب ظرفیت ها گام دوم انقلاب گروه های سیاسی انقلاب بایستی قم و قمی ها داشته باشند خبرگان رهبری عمل کنند اقدام دشمنان جایگاه سیاسی بسیار مناسبی قم در تحولات قرار بگیرد استان قم گفت افکار عمومی بعنوان محور استان قم نقش آفرینی سیاسی کشور اجرایی شدن عنوان محور نقش بسزایی جهاد تبیین گروه ها نقاط قوت منسجم عمل واقعیت ها شورای شهر هم هماهنگ صورت گیرد کشور دارا سال ۴۲ برای نسل رسانه ها استان ها جهاد یک شهر ها یک کار او گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۶۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه تک‌روی و سهم‌خواهی آسیب بزرگی به نظام و مردم خواهد زد، گفت: امروز بشدت نیازمند عقلانیت جمعی در اشخاص و درون جریانات سیاسی کشور هستیم.

به گزارش ایسنا، محسن رضایی در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دیدارهای جداگانه با داوری و روح الامینی، دبیر و معاون امور استان‌های شانا و دبیران جریانات سیاسی دیگر بر وحدت گروه‌های انقلابی تاکید کرد.

وی در دیدار با نادی، جراره و شورای مرکزی شریان، رائفی پور و سعید محمد و شورای مرکزی صبح ایران و احمد نادری و شورای مرکزی جماران گفت: باید از رویش‌های انقلاب استقبال و از هرنوع تفرقه جلوگیری کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت در جبهه انقلاب، افزود: همبستگی و برادری از ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی است که امروز بیش از هر زمانی باید مورد توجه باشد و اکنون ملت و نظام، نیازمند صف فشرده نیروهای انقلاب و کارآمدی جبهه انقلاب است و راه آن قاعده‌محوری به جای شخص‌محوری است.

وی با یادآوری شرایط حساس کشور پس از طوفان الاقصی و عملیات «وعده صادق» اظهار کرد: موقعیت ایران در غرب آسیا بیش از گذشته تعیین‌کننده شده است، بنابراین فرصت‌ها و تهدیدات جدیدی درمقابل کشور قرار گرفته است. در چنین شرایطی وحدت نیروهای انقلاب و تلاش همگانی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور رمز عبور از تهدیدات و بهره‌برداری از فرصت‌هاست. هر نوع تک‌روی و سهم‌خواهی آسیب بزرگی به نظام و مردم خواهد زد. امروز بشدت نیازمند عقلانیت جمعی اشخاص و جریانات سیاسی کشور هستیم.

رضایی با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در انتخابات گفت: انتخابات مجلس‌ باوجود شرایط سخت اقتصادی با حضور مردم انجام شد که نشان دادند تنها راه اصلاح کشور انتخابات و مردم‌سالاری است. حضور سلیقه‌های مختلف سیاسی، مشارکت مردم را جدی‌تر و بیشتر می‌کند.

وی گفت: رقابت باید برادرانه و به دور از منازعه باشد. انتقادات باید منصفانه و همراه با ضوابط اخلاقی صورت گیرد و فضا برای رویش‌های جدید مهیا باشد. تحمل سلیقه‌های سیاسی علامت بلوغ عقلانیت گروه‌های سیاسی است.

در این نشست‌های جداگانه نادی و جراره از شریان، احمد نادری از جماران، رائفی‌پور و سعید محمد از صبح ایران، با تشریح روند شکل‌گیری جریان‌ها و تشکل‌های خود، به بررسی اجمالی دور اول انتخابات و برخی گله‌مندی‌ها پرداختند و آمادگی خود برای گفت‌وگو با سایر گروه‌های جبهه انقلاب را اعلام کردند.

محسن رضایی نیز در جلسه با داوری و روح الامینی، دبیر و معاون امور استان‌های شانا، بر وحدت همه گروه‌های جبهه انقلاب ازجمله شانا، پایداری، شریان، جماران، صبح ایران و تحول‌خواهان وسایر گروه‌ها تأکید کرد و اعضای شانا هم نظراتشان را بیان کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دبیران احزاب در رقابت انتخاباتی کمیسیون ماده ۱۰ حضور دارند
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)
  • ذکی زاده: امنا مخالف دیکته شدن ریاست مجلس از سوی جریانات بیرونی است/ همه نمایندگان باید در اداره مجلس نقش داشته باشند