Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد قرار است ظرف ۴۸ ساعت آینده دستگاه‌ها همه مدارک، مستندات و صورت جلسات خود را پیرامون حادثه رخ داده در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد را برای کمیسیون ارسال کرده و در صورت نیاز یک هیئت تحقیق و تفحص به صورت میدانی از ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد نیز بازدید خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روح الله نجابت صحبت هایی را عنوان کرده است.

به گزارش طرفداری،  روح‌الله نجابت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روز گذشته حوادث رخ داده پیرامون بازی فوتبال ایران و لبنان در مشهد، در جلسه کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها بررسی شد، اظهار داشت:

این جلسه پیرو ماموریت ریاست مجلس شورای اسلامی به کمیسیون برای بررسی وقایع رخ داده پیش از برگزاری بازی مقدماتی جام جهانی ایران و لبنان در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد بود.

وی در ادامه اظهار کرد:

در جریان مسابقه مقدماتی جام جهانی ایران و لبنان در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برخی از  هواداران تیم ملی از ساعتی قبل از برگزاری مسابقه در مقابل این ورزشگاه تجمع کرده و منتظر بودند تا پس از باز شدن درب‌ها بتوانند وارد ورزشگاه شوند. در این میان برخی بانوان علاقه‌مند به تیم ملی هم که بلیت مسابقه را تهیه کرده بودند در مقابل ورزشگاه حضور داشتند اما ممانعت از ورود آنها به ورزشگاه سبب اعتراض آنها شد. با توجه به باز شدن درب شرقی ورزشگاه از حدود چهار ساعت قبل از شروع مسابقه، برخی هواداران مرد توانستند وارد ورزشگاه شوند اما بانوان هوادار نتوانسته‌اند مجوز ورود به ورزشگاه را پیدا کنند که منجر به بروز برخی حواشی گردید.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی گفت:

در جلسه روز گذشته کمیسیون که وزیر ورزش و جوانان، سردار میراحمدی معاون امنیتی وزارت کشور به نمایندگی از وزارت کشور، رئیس و برخی اعضای هیئت مدیره فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی و جانشین اطلاعات نیروی انتظامی به نمایندگی از نیروی انتظامی حضور داشتند، گزارش دستگاه‌ها ارائه و جمع‌بندی نهایی توسط معاون امنیتی وزارت کشور صورت پذیرفت. در همین رابطه معاون امنیتی وزارت کشور گفت که جمع‌بندی گزارش به رئیس جمهور نیز ارائه شده است.

وی در ادامه تاکید کرد:

بنا به نظر نماینده وزارت کشور در جمع‌بندی گزارش مذکور، عدم‌هماهنگی و سوء مدیریت برخی دستگاه‌ها منجر به وقوع حادثه شده است.  از جمله تخطی‌های صورت‌گرفته توسط فدراسیون فوتبال، دعوت حدود ۴ هزار نفر از افراد مختلف جهت تماشای مسابقه بوده که فراتر از ظرفیت پیش‌بینی شده مطابق مصوبه ستاد ملی کرونا بوده و علاوه بر بلیت های فروخته شده جمعا به تعداد ۱۲ هزار نفر بوده است. البته آنچه در ورزشگاه مشاهده شده است حضور جمعیت قریب ۲۳ هزار نفری در ورزشگاه بوده است که خیلی از افراد نیز فاقد بلیت بوده‌اند.

نجابت در پایان بیان کرد:

در نهایت پس از گزارش دستگاه‌ها بنا شد ظرف ۴۸ ساعت آینده، دستگاه‌ها همه مدارک، مستندات و صورت جلسات را برای کمیسیون ارسال نمایند و کمیسیون گزارشی جهت قرائت در صحن آماده نماید و در صورت نیاز یک هیئت تحقیق و تفحص به صورت میدانی با بازدید از ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد گزارشی را آماده نمایند.

اخبار داغ 

همسر فوتبالیست مشهور ایرانی در دوبی ملکه شد + عکس کم کاری فدراسیون فوتبال؛ لیگ نخبگان بدون حضور ایرانی ها؟ توصیه رونی به منچستریونایتد: پوچتینو را استخدام کنید و بگذارید پوگبا جدا شود افشین پیروانی: هر زمانی که به ما هم امتیاز معیشتی دادند، صحبت می‌کنم! بارسلونا توانایی جذب صلاح را ندارد؛ هالند اولویت اول، لواندوفسکی گزینه جایگزین

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ورزشگاه امام رضا ع ایران و لبنان وزارت کشور دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۶۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان: دخالت در امور داخلی خود را نمی پذیریم

 
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، «ذبیح الله مجاهد» سخنگوی حکومت طالبان در واکنش به اظهارات مقامات روسیه مبنی بر اینکه به‌رسمیت شناختن کابل به تشکیل حکومت فراگیر بستگی دارد، تاکید کرد: حکومت کنونی افغانستان فراگیر است.

«میخاییل گالوزین» معاون وزارت خارجه روسیه پیش‌تر با تأکید بر لزوم ایجاد حکومت فراگیر در افغانستان گفته بود: حکومت فراگیر مستلزم این است که نمایندگان همه اقوام، مذاهب و جریان‌های سیاسی افغانستان در آن حضور داشته باشند.

سخنگوی حکومت طالبان به «آمو» گفته است حکومت ایجاد شده توسط طالبان به باور وی «فراگیر» است.

حدود یک هفته پیش نیز «سراج‌الدین حقانی» وزیر کشور حکومت طالبان در دیدار با هیئتی از افغان‌های مقیم خارج درباره درخواست‌ها جهت تشکیل حکومت فراگیر گفته بود: جهان باید درک کند که افغانستان یک کشور مستقل است. افغانستان همانطور که در امور داخلی کشورهای دیگر دخالت نمی‌کند، این را هم نمی‌پذیرد که دیگران مداخله کنند.

چندی قبل نیز ذبیح الله مجاهد در واکنش به خواسته سران کشورهای آسیای مرکزی و آلمان درباره حکومت فراگیر گفته بود حقوق زنان و حکومت فراگیر در این کشور تأمین است و این موضوع داخلی است.

وی افزود: «کابینه حکومت افغانستان متشکل از همه اقوام است، نمایندگان همه اقوام در این نظام حضور دارند و از جمله زنان حقوق تمام افغان‌ها در کشور تأمین است».

 منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان بر توسعه روابط ایران و لبنان تاکید کرد
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تسریع فرآیند انتخاب رئیس‌جمهور لبنان
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با سفیر ایران در لبنان
  • سمت راست سرتان درد می‌کند؟ این چند روش را امتحان کنید
  • وضعیت ورزشگاه یادگار امام یک ساعت مانده به بازی تراکتور-استقلال
  • استاندارد پایین خودروهای داخلی عاملی در بروز ناترازی بنزین
  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا«ع» مشهد (عکس)
  • طالبان: دخالت در امور داخلی خود را نمی پذیریم