Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@16:39:38 GMT

موسوی مطلق در «تربت ما» مزار و شخصیت علما و بزرگان دین را معرفی می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۶۲۲۳

موسوی مطلق در «تربت ما» مزار و شخصیت علما و بزرگان دین را معرفی می‌کند

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، شبکه افق در ایام ماه مبارک رمضان در قالب برنامه «تربت ما» به معرفی محل مزار عالمان و بزرگان دین و ویژگی‌های شخصیتی آنان می‌پردازد.

در این روزگار ماشین زده و شلوغ، که آدم‌ها در روزمرگی‌های خود غوطه‌ور هستند. گوشه دنج و تفکر و آرامش برای تک‌تک‌مان حکم طلاییست ناب، که گمشده ما در هیاهو و اضطراب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«تربت ما» جستجو می‌کند و شما را با خود به گوشه‌ای دنج و پر آرامش می‌برد تا استخوان سبک کنید و بیاندیشید به همت مردانی بلند جایگاه که زندگی‌شان قله‌هایی مرتفع دارد و بعد از موتشان برکات و اثراتشان جاریست تا قیام و قیامت.

این تلاش مجموعه‌ای از مستندهای کوتاهی است که در قالب معرفی بزرگان، علما و اولیای راه حق همچون علامه حائری، آیت‌اللّه سعیدی، حجت‌الاسلام نواب صفوی، حکیم ابوالحسن جلوه، شیخ صدوق آیت الله شیخ حسین وحید، آیت‌الله سیدرضا دربندی، آیت‌الله محمدجواد انصاری همدانی و آیت‌الله مختار امینیان تلاش می‌کند تا مخاطب را با نقاط عطف زندگی و اثرات و برکات ایشان آشنا و در نهایت مزار و تربتشان را معرفی کند تا با زیارت و فاتحه‌ای از آثار و برکاتشان بهره‌مند شویم. 

تیزر این برنامه را اینجا مشاهده کنید:

 

 

این برنامه در ایام ماه مبارک رمضان هر روز بعد از اذان ظهر از شبکه افق پخش می‌شود. عوامل این برنامه شامل حجت‌الاسلام سید عباس موسوی مطلق کارشناس، محمدرضا کاشانی‌موحد تهیه‌کننده، قاسم عوض بیگی کارگردان، حامد عسکری نویسنده، محمد شالو تدوین، علی‌اکبر میری تصویربردار، علی باقری صداپیشه و میلاد عباسی موسیقی است. موسسه شهید آوینی مجری طرح این برنامه است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ماه رمضان شبکه افق حامد عسکری آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۶۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایتی از سرگذشت سید عباس موسوی + فیلم

سید عباس موسوی، دومین دبیرکل حزب‌الله لبنان بود. او سال‌های اول فعالیتش در کنار نیرو‌های فلسطینی با اسرائیل جنگید و وقتی برای تحصیل به عراق رفت، با رژیم بعث به مقابله برخاست و هنگامی که به لبنان برگشت با تشکیل حزب الله به صورتی جدی‌تر وارد نبرد با اسرائیل شد. او در سال ۱۹۹۱م/ ۱۳۷۰ش به عنوان دبیرکل حزب الله انتخاب شد و در ۱۶ فوریه ۱۹۹۲م به شهادت رسید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • شیوه رفتاری امام صادق (ع) بهترین الگو برای تقریب مذاهب است
  • روایتی از سرگذشت سید عباس موسوی + فیلم
  • هاشمی تهرانی: امروزه در فضای حقیقی و مجازی حشر با علما از بین رفته/ هیئات مذهبی خیلی اوقات منبری ندارد/ بسیاری از بزرگان و مسئولین نظام دغدغه حجاب دارند/ اگر با جوانان حرف زده می‌شد اینجای کار نبودیم
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر امام رضا(ع) به مناسبت شهادت امام صادق(ع)/ عزاداری شامگاه شهادت رئیس مذهب در بارگاه رضوی
  • مدیر حوزه‌های علمیه خواهران : قدرت بانوان مازندران در تغییر افراد زیاد است
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام‌جعفرصادق(ع)
  • ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • ویژه برنامه «قرار» از شبکه تهران
  • پیشنهاد تماشای «افعی تهران» در تلویزیون
  • مزار شهید آیت‌الله مطهری در قم گلباران شد