Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طی این مدت ۱۳ هزار و ۳۴۴ نفر در پویش «بهرفت» مشارکت کردند، افزود: همچنین ۱۷ هزار و ۲۲۷ کودک از خدمات فضای دوستدار کودک بهره مند شدند.

وی با اشاره به اینکه در ارائه خدمات به مسافران طی این مدت ۹۲۱ نفر روز عضو داوطلب سازمان جوانان هلال احمر مشارکت داشتند، ادامه داد: ۳۸ هزار و ۹۱۵ نفر از آموزش مهارت و ارائه خدمات امداد و کمک‌های اولیه سحاب بهره مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر طی نوروز خدماتی متنوعی از جمله ارائه آموزش امدادی، داروهای اورژانسی، سنجش و کنترل سلامت، راهنمایی سفر، راه اندازی خیمه بازی کودکان و نماز را به مسافران نوروزی و شهروندان ارائه کرده است.

جعفرزاده با بیان اینکه خدمات ایستگاه‌های ایمنی و سلامت سفر شامل اطلاع رسانی در زمینه کرونا و نقاط پرخطر بوده که مسافران از آن بهره مند شدند، اضافه کرد: اعضای داوطلب هلال احمر در شهرهای ماکو، چالدران، چایپاره، خوی، سلماس، ارومیه، پیرانشهر، نقده، مهاباد و سردشت در ایستگاه‌های ایمنی و سلامت مسافران خدمات راهنمایی و ایمنی به مسافران ارائه کردند.

جعفرزاده با بیان اینکه، ۷۸ هزار و ۴۳۹ مسافر به نقاط ایمن راهنمایی شدند و ۱۴ هزار و ۹۳۵ نفر به یادواره رفیق خوشبخت ما و پویش چلچراغ دعوت شدند، افزود: ۷ هزار و ۸۰۱ مسافر نیز به خیمه‌های نماز مراجعه کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در خصوص آموزش مهارت‌های ترافیکی بیش از سه هزار نفر و در بخش خیمه‌های سوالات شرعی نیز چهار هزار و ۵۰۰ نفر از این خدمات بهره‌مند شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح بیش از ۱۰ نوع خدمات شامل ایستگاه سلامت، راهنمایی مسافران نوروزی، خیمه نماز، فضای دوستدار کودک و اسکان مسافرین به مسافران نوروزی ارائه شد.

کد خبر 5459799

منبع: مهر

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی مسافران نوروزی بوشهر ویروس کرونا ماه رمضان 1401 ماه مبارك رمضان کرمانشاه گردشگری آمار کرونا روز طبیعت خراسان رضوی مسافران نوروزی سفرهای نوروزی خطبه های نماز جمعه بازگشایی مدارس بهره مند شدند هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۶۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر

به گزارش روابط عمومی سازمان امداد و نجات؛ بابک محمودی گفت: از تاریخ ۴ تا ۹ اردیبهشت ماه، ساعت ۰۶:۳۰ صبح امروز ۹ اردیبهشت ماه، ۱۳ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان، یزد، البرز و هرمزگان تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این مدت نیرو‌های این جمعیت طی ۹۱ مورد عملیات امداد و نجات به ۴ هزار و ۸۱۳ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۱۲۴ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۲۹۲ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت. همچنین ۲ هزار و ۶۶ کیلوگرم نایلون، ۵۴۰ کیلوگرم برنج،۶۸۴ تخته پتو، ۹۵۸ قوطی کنسروجات، ۲۹۵ تخته موکت، ۲۴۰ بسته غذایی، ۱۹۴ قرص نان و ۵۵ دستگاه چادر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به تداوم خدمات امدادی نیرو‌های این جمعیت گفت: ۱۹۷تیم عملیاتی متشکل ۷۷۹ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • تلاش‌ها برای پیدا شدن جسد فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه
  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • نجات مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد در ارتفاعات تالاجار اشنویه
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود